Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken 250w HPS – Northern Lights x Lowryder (Garderob)

  • bengt-beteende

    Member
    2011-11-14 at 12:46

    Grattis till grymt fina tjejer! Må dom smaka och ta dig till månen :)

  • torskis

    Member
    2011-11-15 at 16:38

    riktigt fin odling! :)

  • mozman

    Member
    2011-11-17 at 13:17

    fan va nice. vet du vad den totalt torkade vikten blev?

    är mäkta imponerad!

  • johannes

    Member
    2011-11-18 at 12:40

    otroligt vackert för ögat att se kamrat :), du verkar ha lyckats väl även om missöden så må ha hänt :).

    en liten fråga dock, vad har din temperatur legat på? har den legat mellan 26 – 29 som du skrev i början?

    xaoc contego

  • blueberry

    Member
    2011-11-23 at 12:12

    Skörderapport

    http://img703.imageshack.us/img703/1042/img1080l.jpg

    Torkat blev det 246g på 8 stycken.
    Plus honan som åkte i förtid (20g exlusive det mögliga) och det jag redan hunnit röka upp (ca 30g) så kom jag upp i totalt nästan 300g.

    Hoppades på runt 20g per planta, Verkligheten blev runt 30 visa mer, visa mindre.

    Jag är i alla fall mycket nöjd :D

    Gjorde ett aceton försök med mitt bladklipp, visserligen inte testat röka det än, men något blev nog fel, får nog filtrera det med aceton en gång till hade nog för stort hål i flaskan det filtrerades ur?

    Inte klibbigt alls skulle jag vilja påstå.
    vi får se återkommer troligen med info om det sidoprojeketet :)

    Rökrapport
    Jag är värdelös på den här fronten, röker i stort sett bara hash normalt men jag gör mitt bästa :)

    Inte så hög thc halt tror jag, absolut inte för låg men inget monster liksom :)

    Ganska mysig high, Skyrim släpptes i perfekt timing ;)
    Skönt att bara sitta och softa och ta det lungt, smakar bra och luktar gott.
    Samtidigt har jag fått mycket gjort :)

    Efter en googling så säger jag att det är en ganska jämn blandning av sativa och indica :P

    Om strainen
    Sjukt nöjd faktiskt, detta var en snabbrunda bara för jag snabbt ville ha något att röka, kvittade lite vad.

    Men jag har inget alls att klaga på, kan utan tvekan tänka mig samma val igen senare i livet :)
    Tålig som fan,
    100% auto och 100% femmade för mig.
    Billiga.

    Det var väl i stort sett allt för denna gången.
    Och för er som ska köra en liknande setup så funkade 9 stycken bra lite mer än halvägs, sen blev det för trångt, skulle slaktat en eller 2 tidigare såhär i efterhand och försökt få ner tempen lite mer (den höll sig något under 25 i bottnen men ibland över 30 uppe bland bladen) Framförallt mer fläktar mot plantorna men jag är nöjd i vilket fall :D

  • windowlicker

    Member
    2011-11-23 at 12:19

    ingen dålig skörd det där! Stort grattis och har varit kul att följa :D Har du testat röka haschet du gjorde?

  • doctordoom

    Member
    2011-11-23 at 12:24

    Intressant, väldigt bra trevliga bilder och fin skörd. Du ska vara mycket stolt :)

    NordenSeeds valde att donera mer frön, bland annat NLx som så klart kommer köras! Ska bli spännande att se och jämföra!

    Trevlig resa :) Ger tråden 8/10 ( för att få dom två sista vill vi ha bud-porr och kristall-porr bilder! )

  • xtrazi3

    Member
    2011-11-23 at 15:19

    @DoctorDoom wrote:

    NordenSeeds valde att donera mer frön, bland annat NLx som så klart kommer köras! Ska bli spännande att se och jämföra! )

    Säger du det? Vill du vara snäll och länka länken där han valt att donera? kan inte hitta den :P

  • doctordoom

    Member
    2011-11-23 at 15:20

    HaHa nej det var nog mer en personlig grej :)

  • xtrazi3

    Member
    2011-11-23 at 15:41

    haha jaså okok! :P

  • puffovich

    Member
    2011-11-23 at 17:25

    Denna skörden ska du vara väldigt nöjd med :)

  • robinho

    Member
    2011-11-23 at 18:16

    Mycket mycket fint!

    Grattis till en strålande skörd, och en riktigt fin tråd!

Page 6 of 6

Log in to reply.