Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken 1200w hps secret jardin “White Widow ! Fast Bud”*AVSLUTAD*

  • drugsarebad

    Member
    2011-05-27 at 01:46

    Ja. Jag tror verkligen på dessa frön! Jag har dock väldigt hög rh nu under blom. Cirka 50! Körde med nästan 78-80 under veg fasen! Men jag tror den kommer sjunka när min vän avslutat sin ppp odling och jag får in några 100 w till.:-)

  • drugsarebad

    Member
    2011-05-29 at 19:03

    Lite söndags godis. Har även stoppat in en extra 600 w hps som ska få ge mina skönheter njutning hela vägen fram till skörd!

  • drugsarebad

    Member
    2011-05-29 at 19:08

    Ännu mer söndags bilder!

  • whofkingkows

    Member
    2011-05-29 at 22:06

    @drugsarebad wrote:

    @Whofkingkows wrote:

    Fy fan vilken fin stetup du har funderar själv på tält ;) men har dock ngra ww ut jag med tvekar på att dom kommer hinna klart men dina älsklingar kommer klara sig fint tror jag ;) ha det MVH

    Man tack man tackar :) Jag tycker verkligen du ska köra tält, tältet kan man ju ha i vilket rum som helst i lägenheten respektive huset utan att det sticker ut allt för mkt.

    OT:Vilken zon har du planterat ut dina i? Jag kör själv ett par skogsprojekt i zon 1-2 och dem planterade jag ut första maj och dem har tagit sig rejält och jag räknar med ganska stor skörd :) Mina ww ska snart sättas i blom och jag bara längtar :) kommer fler bilder när jag satt dem i blom MVH

    Tjenixen mycket har hänt sedan sist ser jag både för din och för min del :) :? jag har mitt projekt i zon 1 . Vad härligt vad har du för strains ute då vore lägga upp lite bilder vore mycket upp skattat , ja tält är en stor fördel om man vill ha det mer “skyddat / bevakat ” .

    Veggade dels upp mina ww dom stog under 200 watt le under Ca 3 veckor i exakt sånna rotkuber som du har med ett växthus man fick till oh lite till :) och sen flyttade jag 5 till 1 ställe och 1 som jag gav till min polare Pga av någon som inte tycker om min veggstation såg den och sa den ska ut!! :( så fick göra snabba beslut… gick till ett ställe jag kollat på tidigare och gjorde vad jag kunde för dom sen kom jag tillbaka efter ca 24 timmar senare och alla såg hängiga ut och ut torkade konstaterade som inte va vid liv … men tror det kan bero på att dom kom i från värmen och sen ut i kylan bara på en dag så blir det problem 😥 men hade 1 sista hos en polare och jag sa till han pga av att dom dog kunde jag få tbx den och det gick han självklart med på 😆 så vande den vid klimatet med tiden :)

    Men hoppas på ditt bästa i framtiden både för dig och mig.

    Mvh -W 😆

    just det ja :
    Ps om jag inte får ha min bild i denna tråd säg till så ändrar jag :)

  • drugsarebad

    Member
    2011-05-30 at 08:38

    Man tack man tackar :) Jag tycker verkligen du ska köra tält, tältet kan man ju ha i vilket rum som helst i lägenheten respektive huset utan att det sticker ut allt för mkt.

    OT:Vilken zon har du planterat ut dina i? Jag kör själv ett par skogsprojekt i zon 1-2 och dem planterade jag ut första maj och dem har tagit sig rejält och jag räknar med ganska stor skörd :) Mina ww ska snart sättas i blom och jag bara längtar :) kommer fler bilder när jag satt dem i blom MVH[/quote]

    Tjenixen mycket har hänt sedan sist ser jag både för din och för min del :) :? jag har mitt projekt i zon 1 . Vad härligt vad har du för strains ute då vore lägga upp lite bilder vore mycket upp skattat , ja tält är en stor fördel om man vill ha det mer “skyddat / bevakat ” .

    Veggade dels upp mina ww dom stog under 200 watt le under Ca 3 veckor i exakt sånna rotkuber som du har med ett växthus man fick till oh lite till :) och sen flyttade jag 5 till 1 ställe och 1 som jag gav till min polare Pga av någon som inte tycker om min veggstation såg den och sa den ska ut!! :( så fick göra snabba beslut… gick till ett ställe jag kollat på tidigare och gjorde vad jag kunde för dom sen kom jag tillbaka efter ca 24 timmar senare och alla såg hängiga ut och ut torkade konstaterade som inte va vid liv … men tror det kan bero på att dom kom i från värmen och sen ut i kylan bara på en dag så blir det problem 😥 men hade 1 sista hos en polare och jag sa till han pga av att dom dog kunde jag få tbx den och det gick han självklart med på 😆 så vande den vid klimatet med tiden :)

    Men hoppas på ditt bästa i framtiden både för dig och mig.

    Mvh -W 😆

    just det ja :
    Ps om jag inte får ha min bild i denna tråd säg till så ändrar jag :)[/quote]

    Hej! Du får jättegärna lägga upp din bild i min tråd. Jag kommer dock göra en odlings tråd om min utomhusodling och inte blanda in den i mitt inomhus projekt :) Så du får bara vänta lite!

    För övrigt mår mina damer jättebra under 1200w:) Precis som jag trodde:)
    Idag är det dags för Vattning och Matning bland annat, kommer att försöka ta lite bilder undertiden. Är det några speciella bilder folket önskas att få se? Mvh -w

  • drugsarebad

    Member
    2011-06-01 at 09:10

    Ja då va det dags för en liten update nu när det snart är långledighet! 😯
    Det som har hänt är det att mina 2 små fastbud börjat visa kön redan ;) damer dessutom..(jippie) Skulle dock vara femmade samt AF så jag hade ju ändå min tro på sweetseeds.es :)

    Här kommer en liten bild på en av de 2 fastbudsen-

    Tycker det är synd att jag måste ta dessa bilder med min mobil kamera för tillfället,men jag ska försöka skaffa fram en ordentlig kamera inom kort! :)

    Och här har vi nr 2.

    Vilket fall som helst!
    En bild på mitt nobla försök till att få en sidogren att producera fetare buds! :)

    Här kommer damen som står längst in till höger i mitt tält!
    Hon ser ut att må skitbra om jag får uttrycka mig på det viset.

    En oskarp budshot..

    En liten skarpare budshot!

    En definitivt skarpare budshot.

    Mums @ maincooooola

    Lägger väl in en bild på damernas crib också :)

    Life is good :)

    Min dam som måste blivit korsad med en Gran.

    Oh…. bara för det är långledighet så får ni se en rolig bild dessutom!

    OT: GoldenTEEEEESHÖRTS!

    Och sist men inte minst…Min vän hemmaodlarn kan han få heta. Han hade skörd för ett tag sen och igår fick jag mig en liten rökbit av honom. Mkt bra röka… Så här kommer en fin bild på Purepowerplant! Njut!

    Det va allt för mig, för nu iaf.. :)

  • drugsarewrong

    Member
    2011-06-01 at 13:38

    Ser riktigt härligt ut, boxarna där är riktigt roliga att ha på sidan om av sina odlingar också måste jag medge.

    Härligt med vänner som skördar, får själv upp en femma inom kort av en vän från södra sverige. Ser fram emot det lika mycket som min egen skörd ^^

    Damerna ser ut att må jättebra i alla fall, längtar till att få se dem i slutspurten. ;)

  • whofkingkows

    Member
    2011-06-03 at 02:31

    Jag instämmer fy fa* vad fint du har det i tältet :D och boxen såg inte helt fel ut heller funderar på ut oh gå en runde o kolla lite här o där här i trakten här har det varit mycket nederbörd på sistone ifall det kanske växt upp någon “rolig filur” på någon övergiven åker 8) men den fina mumsbiten du hade fått tag på skulle inte sitta helt fel , rökraport krävs 😉 har lsát min WW lite till kan slänga upp en bild nu i dagarna ,

    Frid – W

  • drugsarebad

    Member
    2012-03-05 at 15:36

    Hej kära swecanare jag är tillbaka på forumet igen, med den trista nyheten att min förra odling blev skördad av fel människor.
    Tyvärr kom harryhaffa och ställde till med en massa jobbigt tjöt osv..

    Så några bilder på slutprodukten finns tyvärr inte.
    Men jag är igång igen och kommer förmodligen starta en ny tråd om jag vågar.

    /-k

  • j-a-farmer

    Member
    2012-03-05 at 15:57

    Shit sånt där är ju alltid jobbigt! Då har du minst 2år i kurran att se fram emot då?? Såg ju ut som att du hade bra mer en 2kg i tältet(Tänker på att snutarna klipper längs ner vid roten och skickar in allt på tork) Hur kom dom reda på dig? Var det bilderna som golade eller nån “polare” Vore intressant att veta så man inte råkar göra samma misstag om man skulle bestämma sig för en omgång röka. Som sagt, dela gärna med dig av vad som gick fel..
    //Mvh Farmer

  • drugsarebad

    Member
    2012-03-05 at 16:08

    @J.A.Farmer wrote:

    Shit sånt där är ju alltid jobbigt! Då har du minst 2år i kurran att se fram emot då?? Såg ju ut som att du hade bra mer en 2kg i tältet(Tänker på att snutarna klipper längs ner vid roten och skickar in allt på tork) Hur kom dom reda på dig? Var det bilderna som golade eller nån “polare” Vore intressant att veta så man inte råkar göra samma misstag om man skulle bestämma sig för en omgång röka. Som sagt, dela gärna med dig av vad som gick fel..
    //Mvh Farmer

    Jag tänker inte lämna ut några uppgifter angående nåt av det rättsliga då det ändå är offentliga handlingar numera.
    Huvudsaken är väl att jag sitter här o skriver tänker jag?
    Och faktiskt odlar igen :P

    Men det va inte tack vare bilder och data infiltrering eller nåt i den stilen. Så det är inte tackvare Swecan. Om det va din oro? Men tänk alltid på exif :)

    -k
    Utan det handlade nog om ren avundsjuka dvs tips från allmänheten.

  • kiwi

    Member
    2012-03-05 at 16:38

    Shit vad trist. Speciellt om det var avundsjuka “vänner” som skvallrade. Men kul att du är igång igen.

    Jag skulle gärna berätta för fler folk att jag odlar, men har tyvärr sett att folk inte kan hålla käften för fem öre om dom inte är odlare själva. Har aldrig åkt dit som tur är men i början när man inte var så diskret så hade det nog kunnat gå illa.

    Aja. Det är fint att du är uppe på benen igen och fortsätter odla! All lycka den här gången.

  • cthullu

    Member
    2012-03-05 at 16:59

    tänk på att om de beslagtog din dator vid husrannsakan och du inte hade tillräcklig säkerhet på den finns det en risk att de har en koppling mellan dig och din swecan användare nu….

  • j-a-farmer

    Member
    2012-03-05 at 18:13

    Nej du behöver såklart inte lämna ut några uppgifter. Var bara lite nyfiken och ja, du har rätt lite orolig över att man kanske torskar på nåt man skriver här. Kul att du är igång igen! =) Hoppas du har bättre lycka denna gång! :D P.S. Starkt att du kör igen! De kallar jag passion 4 the flower! I Like!

  • drugsarebad

    Member
    2012-03-05 at 20:55

    @J.A.Farmer wrote:

    Nej du behöver såklart inte lämna ut några uppgifter. Var bara lite nyfiken och ja, du har rätt lite orolig över att man kanske torskar på nåt man skriver här. Kul att du är igång igen! =) Hoppas du har bättre lycka denna gång! :D P.S. Starkt att du kör igen! De kallar jag passion 4 the flower! I Like!

    Jag är lika orolig som dig antagligen, men grejen är att man måste nog vara det också! Annars är man ju inte på sin vakt!

    Passion 4 life i would say in a way or 2!

Page 3 of 4

Log in to reply.