Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken 1200w hps secret jardin “White Widow ! Fast Bud”*AVSLUTAD*

  • drugsarebad

    Member
    2012-03-05 at 21:03

    @kiwi wrote:

    Shit vad trist. Speciellt om det var avundsjuka “vänner” som skvallrade. Men kul att du är igång igen.

    Jag skulle gärna berätta för fler folk att jag odlar, men har tyvärr sett att folk inte kan hålla käften för fem öre om dom inte är odlare själva. Har aldrig åkt dit som tur är men i början när man inte var så diskret så hade det nog kunnat gå illa.

    Aja. Det är fint att du är uppe på benen igen och fortsätter odla! All lycka den här gången.

    Jag nämnde visserligen ingenting om att det var någon/några vänner som hade med mitt bistra avslut att göra utan att det förmodligen hade med samhället o göra. Dvs lukt. Vissa finner inte doften vara densamma som vi kanske finner den.

    Tack ska du ha! All lycka till dig med

  • kiwi

    Member
    2012-03-07 at 08:00

    Såpass! Jag drog en felaktig slutsats helt enkelt när du skrev avundsjuka. Men nog brukar det snarare röra sig om ren jävla okunskap och oförstånd när samhället lägger sig i. 😉

    Fast om dom såg skönheten i den är hobbyn så skulle det nog vara avundsjuka. Någon slags sjuka är det ju när man inte ska få ha det fint här i livet på grund av värderingar som är rotade i rädsla.

Page 4 of 4

Log in to reply.