Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken 1200w hps secret jardin “White Widow ! Fast Bud”*AVSLUTAD*

  • drugsarebad

    Member
    2011-05-02 at 08:59

    Sist men inte minst…..

  • doctordoom

    Member
    2011-05-02 at 09:20

    Vad är det för bordsfläkt du kör? :)
    Är det något som fungerar som du är nöjd med. Kan du rekommendera den? Letar själv nämligen efter en ny fläkt som inte låter helvete och håller iaf en odling.

    Annars ser det bra ut! Älskar RootRiot :D

    Peace

  • drugsarebad

    Member
    2011-05-02 at 09:27

    @DoctorDoom wrote:

    Vad är det för bordsfläkt du kör? :)
    Är det något som fungerar som du är nöjd med. Kan du rekommendera den? Letar själv nämligen efter en ny fläkt som inte låter helvete och håller iaf en odling.

    Annars ser det bra ut! Älskar RootRiot :D

    Peace

    Hej :)Jag är jättenöjd med den. Jag vet faktiskt inte riktigt vart den kommer ifrån. Men enligt förra ägaren så hade den inhandlats på biltema för 150:-. Såg att dem hade lite olika fläktar där runt 100-300:-.

    OT: När jag kör kanal fläkten så låter det som i ett industriområde i och runt tältet :( Några tips på hur jag kan få den att låta mindre? :)

  • Whofkingkows

    Member
    2011-05-02 at 12:59

    Fy fan vilken fin stetup du har funderar själv på tält ;) men har dock ngra ww ut jag med tvekar på att dom kommer hinna klart men dina älsklingar kommer klara sig fint tror jag ;) ha det MVH

  • drugsarebad

    Member
    2011-05-05 at 13:26

    @Whofkingkows wrote:

    Fy fan vilken fin stetup du har funderar själv på tält ;) men har dock ngra ww ut jag med tvekar på att dom kommer hinna klart men dina älsklingar kommer klara sig fint tror jag ;) ha det MVH

    Man tack man tackar :) Jag tycker verkligen du ska köra tält, tältet kan man ju ha i vilket rum som helst i lägenheten respektive huset utan att det sticker ut allt för mkt.

    OT:Vilken zon har du planterat ut dina i? Jag kör själv ett par skogsprojekt i zon 1-2 och dem planterade jag ut första maj och dem har tagit sig rejält och jag räknar med ganska stor skörd :) Mina ww ska snart sättas i blom och jag bara längtar :) kommer fler bilder när jag satt dem i blom MVH

  • drugsarebad

    Member
    2011-05-26 at 11:36

    Här kommer en snabb update med lite dåliga kamera bilder då jag slarvat bort kabeln till kameran. Så detta får funka än så länge. Det har nu gått 2 veckor i blom.. Och jag har införskaffat mig lite svamp boxar också med namnet Golden shower.. Får se om jag orkar göra nån tråd om just det.

    Jag har haft lite kväve brist tyvärr så mina plantor mådde dåligt i några dagar. Men detta problem är numera löst!

  • drugsarebad

    Member
    2011-05-26 at 11:38

    mer

  • drugsarebad

    Member
    2011-05-26 at 11:39

    mer..

  • h

    Member
    2011-05-26 at 12:11

    Riktigt snygga damer!
    kan du inte ta lite schyssta budshots utan HPSen igång (Blixt eller en stark/vit lampa istället), vore fett kul att se :))

  • dr-tryptamin

    Member
    2011-05-26 at 15:56

    bra val väldigt lätt sköt planta och tålig . tänk bara på att ww blir bettre om du blommar den lite längre än vad man ska

  • drugsarewrong

    Member
    2011-05-26 at 18:15

    Jag vet inte om jag har missat detta, men vilken breeder/seedbank kommer WW:na i från? Har själv en WW från greenhouse seeds igång. Kul att veta ifall dem känt varandra som frön eller ej ;)

  • drugsarebad

    Member
    2011-05-26 at 18:47

    Då borde vi ha samma genetik då mina också kommer där ifrån:-) 10st femmade ww ifrån greenhouse seedbank! jag ligger och vantar på en exakt likadan grolux 600watt installera i mitt ljuvliga tält så dem verkligen kommer bli feta! Jag har även 2 st fastbud ifrån sweetseeds dem är fem/af ! Jag kommer låta dem rulla på samma schema som ww’n gör. Tror du det kan bli bra på 12/12?

    @DrugsAreWrong wrote:

    Jag vet inte om jag har missat detta, men vilken breeder/seedbank kommer WW:na i från? Har själv en WW från greenhouse seeds igång. Kul att veta ifall dem känt varandra som frön eller ej ;)

  • drugsarebad

    Member
    2011-05-26 at 18:50

    Jag Kommer att hallå denna uppdaterad så kan du ju kanske fåavgöra när det är dags att skörda:-)
    @DR-TRYPTAMIN wrote:

    bra val väldigt lätt sköt planta och tålig . tänk bara på att ww blir bettre om du blommar den lite längre än vad man ska

  • drugsarebad

    Member
    2011-05-26 at 19:25

    När jag ändå är i farten med frågor till allmänheten. Kan jag börja klippa bort lite onödiga grenar och stora löv som bara snor ljus. Samt isåfall vilket av dag och natt skulle plantan må bäst för en sån operation?

  • dr-tryptamin

    Member
    2011-05-26 at 20:29

    @DrugsAreWrong wrote:

    Jag vet inte om jag har missat detta, men vilken breeder/seedbank kommer WW:na i från? Har själv en WW från greenhouse seeds igång. Kul att veta ifall dem känt varandra som frön eller ej ;)

    detta kommer jag nog bli sågad för . jag vill nog sej att ingen kan sig vem som hade den första plantan mer än dom två som krigar om erkännandet av denna omtalade planta mer än dom två. har läst hundra tals anklagelser och historier . hur man än vrider och vänder du har bra fröer jag har aldrig set dåliga frön från greenhouse och även inte från den andre heller .greenhouse visst är dom skryt nissar men har nog ändå kol på sina saker … självklart ska jag följa dig jag odlar själv ww.. och det var länge sen jag såg en bra ww odling .. något jag har lagt märke med denna planta under åren är att den verkar trivas bäst i 55-60rh och inte 70rh dock är det min egna åsikt ,, kan självklart vara något jag fått för mig så andra får gärna sej i mot får man något på huvet kan det vara svårt att släppa

Page 2 of 4

Log in to reply.