Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Virvelvinds 400W LE stealthodling 9v4d SKÖRDBILDER+frågor

  • virvelvind

    Member
    2008-07-26 at 11:41

    Nu förstår jag verkligen vad ni menade med att jag skulle vänta, helsike vad dom tjockar på sig!!

    jag tackar o bugar maskin =)
    nästa odling blir en scrog på mina 6 sticklingar, woohooo!! =)=)

  • Maskin_Nr_9

    Member
    2008-07-26 at 11:55

    Ja, det var bra att du kunde hålla dej. Har du satt några av mina frön då?

  • virvelvind

    Member
    2008-07-26 at 14:45

    hehe inte än, troligtvis kommer det bli efter scroggen

  • koi

    Member
    2008-07-26 at 15:18

    Ay, caramba!
    😯
    Haha, du har ju två twin towers där, hoppas bara inte de blir attackerade av terrorister.

    Hur länge tror du att du klarar av att vänta innan du skördar?

  • reaper

    Member
    2008-07-26 at 15:33

    Jo, det är ett par imponerande toppar, rena nukleära stridsspetsarna som frodas där i garderoben ready to launch..:D

    Jag har bara fått dylika skapelser med hydro å hps och i den värme och luftfuktighet jag har i lägenheten idag hade jag säkert riskerat mögel om jag låtit dem stå lika länge.. Så håll koll på topparna så här i rötmånaden, det går fort om det får grepp..

  • virvelvind

    Member
    2008-07-26 at 15:43

    hehe stora är dom det kan jag hålla med om
    jag har redan börjat vattna med rent vatten så tills nästa helg kanske det blir av =)

    finns det någon metod hur man bäst kollar efter mögel? ska man öppna upp dom o kolla? hur ser det ut lixom =)

  • reaper

    Member
    2008-07-26 at 16:02

    Kläm på dem, när jag råkade ut för mögel märkte jag det när jag klämde och budsen var alldeles mjuka.. men om du börjat flusha så var sparsam på vatten och bladmata inget så är det knappast någon risk..

  • reaper

    Member
    2008-07-31 at 08:29

    Hur går det? :) Har du skördat än?

  • Maskin_Nr_9

    Member
    2008-07-31 at 10:02

    Vanligtvis syns det om det möglar, har aldrig råkat ut för det så länge dom lever, om man glömmer bort var man lagt lite buds så vips.. Men det brukar ändå alltid vara begränsat vid inomhusodling. :D

  • reaper

    Member
    2008-07-31 at 10:11

    haha :) dom ser ut att må bra..

    men som Herr_J säger, ta bort blad etc där det ändå inte kommer något som helst ljus!

    Pz

  • virvelvind

    Member
    2008-07-31 at 10:46

    hehe nu har dagen kommit allesammans, min första skörd! fyhelvete vad klibbigt det blir =)
    för övrigt är jag jävligt nöjd, nu ska jag bara torka det och väga det

    Hur gör jag med toppkolorna? ska jag klippa ner dom till småbuds eller.
    ska jag starta en ny tråd till min scrog? den går igång ikv tror jag






  • reaper

    Member
    2008-07-31 at 11:08

    Ohlala fittamento!! Härliga bilder..

    Hade det varit jag som hade 50 cm toppkolor hade jag låtit dem vara intakta, hade satsat järnet på att hitta kureringsburkar som rymmer dem. Asacoolt att sitta och nypa av rena stridsspetsarna när man ska röka en hövding.. :D

  • reaper

    Member
    2008-07-31 at 11:43

    haha!!!! håller med Sam!

    Fan va bra de blev vv!!!! kommer förbi senare och stoppar ner huvet i burken =) haha som du säger.. man vill bara torka skiten å röka den… ser riktigt jävla sexig ut :D

  • virvelvind

    Member
    2008-07-31 at 12:45

    värmande inlägg må jag säga, blir nog till att hitta avlånga burkar då hehe

  • reaper

    Member
    2008-07-31 at 20:49

    tror jag vet var det finns sådana. vi kan dra dit imorgon min vän!

Page 6 of 8

Log in to reply.