Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Cannabisodling Varför tittar inte mina flickor upp!?

  • mrriqard

    Member
    2011-11-16 at 14:12
    ghosta wrote:
    Förstår din frustration ang fröna satte 5 st white widow och 10 st G13 haze i sticklingskuber i helgen och ingen har kollat upp än.
    Hur går det för dina små rackare?

    MVH-Ghosta[/quote

    White Widow de e mumma de :-) Är det äkta WW?? Jofan mina har kollat upp. En av dom växer så det knakar, dom andra är det lite sämre med. Hoppas på att dom ska ta fart dom med snart. Planterade du direkt i jorden eller körde du typ torvbriketter? För mig tog det ganska precis tre dar med dom nya fröna från plantering i torvbrikett tills dom kikade fram. Så dina kommer nog upp snart. :)

  • ghosta

    Member
    2011-11-16 at 14:24

    Att det är äkta ww får jag hoppas köpte från ickysticky och alla sattes i sticklingskuber och där har dom legat nu ett tag och man blir ju så brutalt otålig att man bara vill bryta!! upp skalet på dom.

  • mozman

    Member
    2011-11-16 at 15:22

    @ghosta wrote:

    Att det är äkta ww får jag hoppas köpte från ickysticky och alla sattes i sticklingskuber och där har dom legat nu ett tag och man blir ju så brutalt otålig att man bara vill bryta!! upp skalet på dom.

    hur lång tid tog leveransen från ickysticky?

  • ghosta

    Member
    2011-11-17 at 00:39

    3-4 dagar tror jag minnet är ej på topp.

  • mozman

    Member
    2011-11-17 at 12:43

    skönt. ser att sensimilla påstår 1-2 dagars.. ska nog testa dom först då.

Page 3 of 3

Log in to reply.