Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Cannabisodling utomhusodling 2009, behöver svar!

  • utomhusodling 2009, behöver svar!

    Posted by reaper on 2009-05-08 at 00:08

    Tänkte odla utomhus i år igen, och undrar en sak.. ja bor i zon 3 i vårt avlång land undrar när jag ska sätta ut dom små rackarna..
    vet inte strain än bara, dock funderar jag på typhoon igen. men kommer inte ihåg hur ja fick tag på dom förra gången :( men vore bra med någon annan
    strain som också är tålig och

    funderar på att sätta ut dom i slutet av maj nu, natt tempen ligger runt 6-10°C redan nu och på dagarna har det legat imellan 20-25°C..

    Vad finns det för bra strains som ligger runt 7-8månader..
    som diggar det svenska klimatet ?

    peace! :hemp:

    replied 14 years, 12 months ago 3 Members · 8 Replies
  • 8 Replies
  • shubbe

    Member
    2009-05-08 at 05:39

    @bare wrote:

    Tänkte odla utomhus i år igen, och undrar en sak.. ja bor i zon 3 i vårt avlång land undrar när jag ska sätta ut dom små rackarna..
    vet inte strain än bara, dock funderar jag på typhoon igen. men kommer inte ihåg hur ja fick tag på dom förra gången :( men vore bra med någon annan
    strain som också är tålig och

    funderar på att sätta ut dom i slutet av maj nu, natt tempen ligger runt 6-10°C redan nu och på dagarna har det legat imellan 20-25°C..

    Vad finns det för bra strains som ligger runt 7-8månader..
    som diggar det svenska klimatet ?

    peace! :hemp:

    Om du har odlat förut, varför alla dessa frågor?
    Om du vill ha thyphoon går du in på Frö delen utav forutmet och går in på Tanskas tråd eller dylika.. Bara leta!

    Vad ska du med en strain som är 7-8 månader? Då skulle den vara klar December-Januari vilket inte skulle gå.. :?

  • reaper

    Member
    2009-05-08 at 10:17

    det luktar troll!

  • reaper

    Member
    2009-05-08 at 11:25

    jo dessa frågor var pga cannabis rökande / lägga upp ny tråd kanske inte alltid går så bra överens på aftonen :P och nej det e inte troll som luktar det ska vara så bara..

    jag undrar fortfarande om det är chill med temperaturen nattetid, någon som orkar svara istället för att vara dryg?

    peace! :hemp:

  • thc-junkie

    Member
    2009-05-08 at 11:53

    Ska du vegga plantorna först ? Isf hur länge?

    Eller ska du bara sätta ut frön?

    Ett steg på vägen till ett svar iaf.

  • reaper

    Member
    2009-05-08 at 12:11

    Måste först ha frön, sen tänkte ja vegga dom 2-3 veckor.. så därför jag är så sugen på att bestämma strain så fort som möjligt..

    peace! :hemp:

  • reaper

    Member
    2009-05-08 at 15:29

    :felforum:

  • reaper

    Member
    2009-05-09 at 10:56

    Atlas, vadå fel forum?

    Swecan Forum Index -> Cannabisodling ?

    anledningen till att jag inte har svar på frågorna är för att jag varit väldigt inaktiv under senaste halv året pga att jag åkte dit för ett tag sedan, kan ingen hjälpa mig istället ?

  • shubbe

    Member
    2009-05-09 at 11:26

    Varför sitter du och säger att vi är dryga och att vi ska hjälpa dig istället?
    Under den tiden du har skrivit och skapat denna skräp tråden så kunde du faktiskt ha sökt själv och funnit informationen själv precis som alla andra gjort..

Log in to reply.