Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Typhoon Utomhus 2010 Av Suchini 350+ frön[Update 25/8-10]

  • skitsystem

    Member
    2010-09-08 at 21:44

    Riktigt sexigt med de lila/bruna inslagen i budsen.. Mycket trevligt! God resa 8)

  • jasmineblackwhite

    Member
    2010-09-09 at 17:25

    härligt! det ser fint ut det där! hoppas på god torkning och trevlig rökning framöver! :D

    jag håller på o kurerar som bäst nu. har ca 150 g nu men det lär väl bli lite mindre när det är färdigtorkat. det känns rätt okej på 3 plantor ändå.

    jag fick dock bara frökapslar på de som jag tog tidigare i augusti. så inga frön alls på de stora. både bra o dåligt. nu får jag beställa nya till nästa år tror jag.

  • natureman

    Member
    2010-09-09 at 17:49

    grattis till en fin skörd ;)

  • mikkoloko

    Member
    2010-09-18 at 12:22

    @Suchini wrote:

    Update Dag 126- ( 8/9 )

    @ MikkoLoko : Rökt lite mycket eller? Skön skrivning dock :D
    Det borde dom kunna göra, försök att håll i tills frosten kommer. Men har du använt fin jord samt kört på bra med gödning under tiden?
    Jag hade samma han problem förra året. Han kom upp från ingenstans i mitten av allt.

    Hehehe, Tack eller nå´t tror jag Suchini, men tyvärr, var glasklar och opåverkad av artificiell stimuli.

    Rökt eller orökt låter jag likadan. Skillnaden är att det går trögare och trögare tills det inte går alls. (pårökt alltså för att undvika missförstånd).

    8)

  • jamaicanrastafari

    Member
    2010-11-19 at 23:27

    Sorry för att jag tar upp gammal tråd men, hur mycket fick du ut?
    Btw, har kopierad många bilder som kommer användas som wallpapers. Riktigt bra bilder.

  • suchini

    Member
    2010-11-30 at 15:48

    @ Hopeforweed : Tack, uppskattas :D

    @ Skitsystem : Tack. Kan säga att dom gjorde susen 😉

    @ jasmineblackwhite : Tack. Det blev ganska så trevligt du ;)
    I see, jo det minskar ju drastiskt i vikt när det torkas, men det är ju inte så konstigt 🙄
    Segt, ibland har man tur, ibland inte. 😉

    @ natureman : Tack 8)

    @ MikkoLoko : Hahah, jag diggar dig något graft. En dag vill jag börja skriva som dig också 8)

    @ jamaicanrastafari : Ingen fara. :P
    Jag vet inte, kolla nedanstående för förklaring till det 😳
    Tack! :D Jag tog mig faktiskt tiden och pengarna och införskaffade mig en systemkamera samt la ned lite tid till att försöka få till några “piff” bilder så att säga 8)

    Jag kan meddela att jar fortfarande bildar att posta men pga att jag var klantig och rejält seg en dag (undrar varför) så råkade jag ta bort alla bilder efter den här uppdateringen men utav några försök att återställa dom så tror jag att jag lyckades få tillbaka en del av dom. 😳
    SÅ inom nån viss tid så ska jag smälla på den sista uppdateringen,innehållande en blanding av två uppdateringar tror jag, bla på torkingen och bonus bilder :D

    Slutvikten har jag inte en blekaste aning om faktiskt.
    Då jag och mina kära vänner rökte friskt av detta under ett förlopp tills nu, bara bladen kvar vid skrivande stund.
    Men vi har iaf haft koll på att det har gått åt ca 400 gram och säkert yttligare en 200-300 uppskattningsvis.
    Och ja, vi är en hel den som har rökt utav detta. Uppemot 14 pers vid tillfällen.
    Och tillfällena har varit täta, allt för täta 🙄

    Vänliga hälsningar Suchini. 😉

Page 2 of 2

Log in to reply.