Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Thyphoon guerilla, Danmark 2013.

  • Thyphoon guerilla, Danmark 2013.

    Posted by tanska on 2013-06-20 at 13:06

    Thyphoon i ungskog, bilder från 16.6.2013. Två hanar och en hone börjat blomma:

    replied 10 years, 8 months ago 5 Members · 10 Replies
  • 10 Replies
  • candy4s

    Member
    2013-06-21 at 10:42

    Fint! Av mina ca 30 thyphoon blev 14 flickor nöjd som fan ! :D Lycka till!

  • tanska

    Member
    2013-06-23 at 11:26

    Bilder från i dag, 23.6.13. Händer mycket på en vecka i denna tiden, måste snart tunna ut – och ta bort dom flesta haner, inte alla, vill ha frön.

  • toaster57

    Member
    2013-07-01 at 20:08

    Kul att du startade dagboken, keep it up Tanska ! :)

  • tanska

    Member
    2013-07-07 at 13:44

    Bilder från i dag, mycket lik Snuskomrikens odling:

  • mreclipse

    Member
    2013-07-09 at 04:18

    Kul att se att ni fortfarande håller igång! Mycket trevlig tråd på ICmag.

  • snusmumsriken

    Member
    2013-07-09 at 13:55

    Skitkul med en till thyphoonodling att kolla på och jämföra med. Tror förresten jag glömt säga tack för fröna, vet inte om du har läst min tråd men alla grodde, råkade döda ett par innan utplantering men av 21 planterade blev 19 honor ;) Måste vara nått sorts rekord!

    Du som är erfaren på denna strain, hur länge brukar dom vilja blomma innan dom är klara för skörd?

  • tanska

    Member
    2013-07-14 at 11:17

    @snusmumsriken wrote:

    Skitkul med en till thyphoonodling att kolla på och jämföra med. Tror förresten jag glömt säga tack för fröna, vet inte om du har läst min tråd men alla grodde, råkade döda ett par innan utplantering men av 21 planterade blev 19 honor ;) Måste vara nått sorts rekord!

    Du som är erfaren på denna strain, hur länge brukar dom vilja blomma innan dom är klara för skörd?

    Jo, jag följer din tråd! Brukar skörde mitt/sist september. – Här bilder från i dag, börjar bli torrt också i Danmark nu:

    En grävling, tror jag, vart på besök för att äte nån vilde bien (hoppas ni förstår!). Hoppas i alla fall inte, dens projekt är att göra ny våning…

  • tanska

    Member
    2013-08-10 at 16:00

    Thyphoon stället från i dag, tyvärr hotade av arbetara som dumper massor jord just brevid stället och kanske blir plantorna begravda om inte länge, vi hoppas det bedste, tog bort dom sidsta hannor i dag:

  • tanska

    Member
    2013-08-24 at 12:37

    Busted! Alla plantor “neatly, professionally cut” 15 cm över jorden, intat lämnat! Tja, många frön från sista år kvar, så ingen katastrof. – Här i stället bilder från PehkuruderxThyphoon ställe, finska/danska projekt, mycket lovande och tidiga, det mesta skördat i dag, massor av mogna frön och INGET mögel. 3 plantor lämnat till senare.

    Liten video från PehkuThyphoon ställe: http://youtu.be/nfDkFYz-oPU

  • snusmumsriken

    Member
    2013-08-24 at 12:46

    Fy fan vad segt, jag sörjer för din skull!

Log in to reply.