Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Thyphoon guerilla, Danmark 2011

  • chronide

    Member
    2011-03-26 at 15:11

    Åh. Dom är 2-3 cm långa och jag är redan exalterad. Fan va bra du e Tanska! :supersmile:

    Hur varma är dagarna/nätterna hos dig nu, Tanska? Funderar på att sätta ut mina frön ganska snart (Zon 1 / Zon 2 ).

    – C

  • neige

    Member
    2011-03-26 at 16:33

    Hur gör du mot rådjur och diverse annat oönskat liv runt platsen?

  • Quizer

    Member
    2011-03-26 at 23:21

    mycket vackert :) önskar dig lycka till jag slänger ut min denna kommande veckan :)

  • VemSom

    Member
    2011-03-29 at 05:52

    @neige wrote:

    Hur gör du mot rådjur och diverse annat oönskat liv runt platsen?

    själv har jag provat med att urinera på ställlet. Som att markera revir. Vet dock inte om de funkat än, ska dit idag/imorgon o kolla

  • crazy_k

    Member
    2011-03-29 at 07:54

    Nu undrar man ju hur det gick för dem små liven, efter den dära starka frosten som skulle komma där?

  • Anonymous

    Guest
    2011-03-29 at 10:00

    Hejsan Tanska och alla följare på denna tråd tror ni att man skulle kunna sätta ut thypoon i zon 1 nu allaredan i och med att det är ju så långt irfån dk menar jag ?Tacksam för svar Pzz

  • VemSom

    Member
    2011-03-29 at 10:44

    @nisseliten wrote:

    Hejsan Tanska och alla följare på denna tråd tror ni att man skulle kunna sätta ut thypoon i zon 1 nu allaredan i och med att det är ju så långt irfån dk menar jag ?Tacksam för svar Pzz

    jag planterade mina typhoon igår. jag bor också i zon 1 :)

  • Shamanti

    Member
    2011-03-30 at 17:28

    Harligt att se liv igen. Traden kommer definitivt att foljas!
    Tankte forska med Thyphoon sjalv i zon 6, nar tror ni att man kan plantera ut froerna? Peace

  • packy08

    Member
    2011-03-31 at 03:33

    @VemSom wrote:

    @nisseliten wrote:

    Hejsan Tanska och alla följare på denna tråd tror ni att man skulle kunna sätta ut thypoon i zon 1 nu allaredan i och med att det är ju så långt irfån dk menar jag ?Tacksam för svar Pzz

    jag planterade mina typhoon igår. jag bor också i zon 1 :)

    så det är bara att kÖra på i zon1 kör thyp

  • ganjafarm

    Member
    2011-03-31 at 07:22

    @Shamanti wrote:

    Harligt att se liv igen. Traden kommer definitivt att foljas!
    Tankte forska med Thyphoon sjalv i zon 6, nar tror ni att man kan plantera ut froerna? Peace

    Bor du i zon 6 borde du förvegga thypoon och plantera ut kring maj/juni

    Tanska ser bra ut som vanligt! ska bli kul att följa din tråd än en gång =)

    Mvh

  • grabben

    Member
    2011-03-31 at 07:42

    Jag tror att folk förra våren (och våren innan det) hade samma frågor, så om ni vill ha ett bra svar kollar ni upp info sjäva.

  • dodsknerk

    Member
    2011-03-31 at 08:51

    Lycka till! Och låt vädergudarna vara på Thyphoonernas sida.

  • kolhydrat

    Member
    2011-03-31 at 08:53

    @Grabben wrote:

    Jag tror att folk förra våren (och våren innan det) hade samma frågor, så om ni vill ha ett bra svar kollar ni upp info sjäva.

    Haha tänkte skriva exakt samma kommentar här om dagen men orkade inte bry mig 8)

  • Tanska

    Member
    2011-04-02 at 11:16

    @Crazy_K wrote:

    Nu undrar man ju hur det gick för dem små liven, efter den dära starka frosten som skulle komma där?

    Blev inte så stark frost, och nu är det varmare, ser ut till att vara fint med plantor nu, bilder från i dag, 2.4.2011:

  • attila

    Member
    2011-04-02 at 11:52

    Jag ska fan flytta till danmark 👿

Page 2 of 8

Log in to reply.