Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken TheOne Utomhusodling 2011 Typhoon skördat (inga bilder)

  • dyret

    Member
    2011-07-31 at 20:09

    Fan vacker tråd :clap: bravo bravo :love:

  • trichoome

    Member
    2011-07-31 at 22:25

    Ser GAALET fin ut mannen! Körde Typhoons ute jag oxå några år sen, och verkligen ÄLSKAR dem! Dock blev mina stulna bara ett par veckor från skörd=/

    Du kommer nog att få en fin fin skörd där ska du se:)

    Keep it up!

  • TheOne

    Member
    2011-08-01 at 06:52

    @Tazmanian wrote:

    Haha okej :P
    Här kan du iaf kika om du är osäker ^^!
    http://www.odla.nu/artiklar/ute/gronsaker/sveriges-odlingszoner

    Tack så mycket :) . zon 3 odlar ja i :P

    @dyret wrote:

    Fan vacker tråd :clap: bravo bravo :love:

    Tack så mycket dyret :D

    @trichoome wrote:

    Ser GAALET fin ut mannen! Körde Typhoons ute jag oxå några år sen, och verkligen ÄLSKAR dem! Dock blev mina stulna bara ett par veckor från skörd=/

    Du kommer nog att få en fin fin skörd där ska du se:)
    Keep it up!

    Tack :) . tråkigt att dina vart stulna.. hur stora va dom på ett ungefär när dom vart stulna ? :S

  • hasselasse

    Member
    2011-08-02 at 15:34

    Ser riktigt bra ut, sväller på fint.. du kan nog räkna med allt mellan 10-100g per planta, beroende på hur stora dom är.. 8)

  • TheOne

    Member
    2011-08-17 at 17:17

    ja då va det dags för en update igen då :).

    Budsen har börjat tjocka på sig en hel del nu :)! har även skördat Fruiten de gav inte så mycke röka alls men däremot en hel del frön! :)

    ja har inte så mycket mer att skriva.. över till bilderna nu :)

  • hasselasse

    Member
    2011-08-18 at 12:15

    Snyggt jobbat :clap: Kommer bli en fin skörd av det där.

    När ungefär har du planerat skörd?

  • drmorris

    Member
    2011-08-18 at 12:24

    Så vackert. Hoppas allt går bra fram tills skörd och att skörden blir stor :)
    Bra jobbat!

  • TheOne

    Member
    2011-08-18 at 17:01

    hasselasse : Tack :). kommer nog skörda i september. exakt när vet jag inte än :P

    DrMorris : Tack. Jo hoppas verkligen på att få en stor skörd skulle vara kul :)

  • TheOne

    Member
    2011-10-27 at 02:42

    kan nu säga att allt gick bra o allt är skördat.. fick ut cirka 600-800g… allt är nu upp rökt o iväg skickat :P rökat vart väl inge speciellt… men de funka iaf.. nästa år blir de mycke bättre o mycket mera.. kanske slänger upp ett par bud bilder sen om ja har kvar dom… Peace out :D

  • drasut

    Member
    2011-10-27 at 13:14

    Snyggt! Ser gärna lite bilder på skörden :P

    Ser fram emot 2012 års odlingar!

  • Anonymous

    Guest
    2011-10-27 at 14:53

    Wow!
    Kör min första inomhus för tillfället. Och jag blev riktigt sugen på att testa en utomhus till våren. Måste va svårt å hitta ett ställe bara…
    Synd att inte rökat blev grymt.
    En fråga bara (e som sagt ny på detta) om du fick massa frön. Då hade du hanar kvar va? Medvetet? Hade du inte fått större skörd om du bara hade haft kvinnor?
    Blev visst 3 frågor :)

  • TheOne

    Member
    2011-10-27 at 18:22

    människa : tog bort hanarna för sent o sen missa vi ett par hanar som vi upptäckte senare in i odlingen “/ därav vart även fruit korsad med typhoon..
    jo de hade varit större skörd om det inte blivit pollinerat :D

    tycker absolut du ska testa köra en utomhusodling nästa sommar. gå ut nu innan snön o leta reda på ett fint ställe (:

    Peace –

  • kweed

    Member
    2011-10-27 at 20:40

    Asså, det är svårt att se på bilderna men

    Hur många plantor uppskattas klarade sig till skörd?

    /kweed

  • TheOne

    Member
    2011-10-27 at 20:59

    övr 50 plantor klara g tll körd o had n torr vkt på 20-40g plantan.

  • bengt-beteende

    Member
    2011-10-27 at 21:08

    DRA MIG I EN TALLPINNEVAGN BAKLÄNGES!!! Det där går man fan inte obemärkt förbi! All heder till dig!!

Page 3 of 4

Log in to reply.