Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Swecan-lag i Göteborgsvarvet 2010?

  • Swecan-lag i Göteborgsvarvet 2010?

    Posted by reaper on 2010-01-09 at 03:46

    Sweet… alla börjar träna löpning nu, så kör vi swecan’s löparlag på göteborgsvarvet 2010 :P vi måste ha matchande t-shirts me Swecanlogga.

    Och Zajjah hoppas det blir bra med dig :)

    replied 14 years, 3 months ago 9 Members · 30 Replies
  • 30 Replies
  • dumelaka1337

    Member
    2010-01-09 at 11:03
    Smokingmetal wrote:
    Sweet… alla börjar träna löpning nu, så kör vi swecan’s löparlag på göteborgsvarvet 2010 :P vi måste ha matchande t-shirts me Swecanlogga.

    Och Zajjah hoppas det blir bra med dig :)

    jag är lätt på dude !!!

  • organisk

    Member
    2010-01-09 at 12:21

    det finns väl dock inga platser kvar till varvet. det säljs slut typ i oktober. Vore dock kul o springa med ett swecan lag. Tänk att bli omsprungen sista km av en kille med en tshirt som det står “be wize legalize” eller nått på och ett stort hampa blad som täcker hela ryggen :D :D

  • dumelaka1337

    Member
    2010-01-09 at 15:05

    @organisk“]det finns väl dock inga platser kvar till varvet. det säljs slut typ i oktober. Vore dock kul o springa med ett swecan lag. Tänk att bli omsprungen sista km av en kille med en tshirt som det står “be wize legalize” eller nått på och ett stort hampa blad som täcker hela ryggen wrote:</em/

    nästa år tycker jag seriöst vi kör på denna. fy fan vad det hade stuckit i folks ögon !!!! tänkt vad tidningarna hade skrivit team SWECAN vann loppet !

    mamma mia vad det hade väckt uppmärksamhet :D

  • hank_moody

    Member
    2010-01-09 at 19:39

    Bröt ut denna diskussion ur Zajjahs tråd.

  • grabben

    Member
    2010-01-10 at 00:30

    Låter som en bra ide, jag springer gärna i swecans ära.

  • organisk

    Member
    2010-01-10 at 09:02

    Det finns ju andra roliga lopp som man kan springa typ lidingö eller broloppet..
    Är det nån här som springer snabbt? typ under 40 på milen och bättre?

  • dumelaka1337

    Member
    2010-01-10 at 10:17
    organisk wrote:
    Det finns ju andra roliga lopp som man kan springa typ lidingö eller broloppet..
    Är det nån här som springer snabbt? typ under 40 på milen och bättre?

    humf, mitt rekord e 40 blank :P men tror ändå folk hade undrat va fan de va för tröjor vi hade på oss ;) tänkt om vi e 20 pers med samma tröjor ;)

    ‘Tycker vi drar igång detta alltså, om jag får upp mitt företag så sponsrar jag med tröjor och tryck !

    RULES!

  • organisk

    Member
    2010-01-10 at 10:54

    Vilket lopp blir det då?

  • reaper

    Member
    2010-01-10 at 20:00

    Fan va fett! Jag är ingen löpare själv, men det vore fett skoj.

    Istället för att slänga ut kexchoklad till folket kan ni slänga ut de klassiska självförslutande plastpåsarna med ett hampalöv på :)

    I varje påse kan man lägga lite info och länkar till swecan, cannabisera och annat nyttigt.

    Påsarna kostar typ 50 öre st, och det är enkelt att skriva ut visitkortsstora lappar med info och länkar.

  • dumelaka1337

    Member
    2010-01-10 at 20:43
    Mr_Hat wrote:
    Fan va fett! Jag är ingen löpare själv, men det vore fett skoj.

    Istället för att slänga ut kexchoklad till folket kan ni slänga ut de klassiska självförslutande plastpåsarna med ett hampalöv på :)

    I varje påse kan man lägga lite info och länkar till swecan, cannabisera och annat nyttigt.

    Påsarna kostar typ 50 öre st, och det är enkelt att skriva ut visitkortsstora lappar med info och länkar.

    låter underbart, tycker vi ska göra det :D

  • snoris

    Member
    2010-01-10 at 23:15
    Mr_Hat wrote:
    Fan va fett! Jag är ingen löpare själv, men det vore fett skoj.

    Istället för att slänga ut kexchoklad till folket kan ni slänga ut de klassiska självförslutande plastpåsarna med ett hampalöv på :)

    I varje påse kan man lägga lite info och länkar till swecan, cannabisera och annat nyttigt.

    Påsarna kostar typ 50 öre st, och det är enkelt att skriva ut visitkortsstora lappar med info och länkar.

    50öre låter som sjukt överpris för zippåsar. Vet inte var du köper dom men allt över 20öre per påse tycker jag är dyrt. :P

    http://www.head-nature.com/02290-70X100-100

  • mad_hatter

    Member
    2010-01-11 at 10:00

    Dude jah e fan på, jag lär ju decka efter 100 meter haha. Varför inte ställa upp i massa olika tävlingar? Ju mer man e med i ju mer uppmärksammas vi. Jag ställer gärna upp och designar t-shirts har gjort ett par demos förut =)

    Blessnes

  • reaper

    Member
    2010-01-11 at 10:31
    Mr_Hat wrote:
    Fan va fett! Jag är ingen löpare själv, men det vore fett skoj.

    Istället för att slänga ut kexchoklad till folket kan ni slänga ut de klassiska självförslutande plastpåsarna med ett hampalöv på :)

    I varje påse kan man lägga lite info och länkar till swecan, cannabisera och annat nyttigt.

    Påsarna kostar typ 50 öre st, och det är enkelt att skriva ut visitkortsstora lappar med info och länkar.

    Om det inte kan uppfattas som “uppmuntran eller anstiftan till brott” så kan man ju lägga ett frö i varje påse och, appropå ingenting, ge info om hur man odlar.

  • dumelaka1337

    Member
    2010-01-11 at 10:35
    Mr_Hat wrote:
    Mr_Hat wrote:
    Fan va fett! Jag är ingen löpare själv, men det vore fett skoj.

    Istället för att slänga ut kexchoklad till folket kan ni slänga ut de klassiska självförslutande plastpåsarna med ett hampalöv på :)

    I varje påse kan man lägga lite info och länkar till swecan, cannabisera och annat nyttigt.

    Påsarna kostar typ 50 öre st, och det är enkelt att skriva ut visitkortsstora lappar med info och länkar.

    Om det inte kan uppfattas som “uppmuntran eller anstiftan till brott” så kan man ju lägga ett frö i varje påse och, appropå ingenting, ge info om hur man odlar.

    det med frö gillar jag inte rikigt, dock så vill jag länka till swecan :) dra hit en massa folk så dom fattar att vi inte bits

  • mad_hatter

    Member
    2010-01-11 at 10:51

    Frön hade vart fett kul, men tror nog att jag måste hålla med dumelaka1337 på den punkten tror inte de kommer tas på rätt sätt :( men att länka te swecan kan ju inte skada =)

Page 1 of 2

Log in to reply.