Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Swecan 2017/2018, är vi kvar?

  • Swecan 2017/2018, är vi kvar?

    Posted by gamlejan on 2017-12-19 at 21:56

    Har varit medlem sen 2007, men inte varit här på några år pga strulet med servrar.
    Finns det nån aktivitet här, och finns ni sköningar från 2007 – 2012 kvar? :D

    replied 5 years, 11 months ago 8 Members · 11 Replies
  • 11 Replies
  • teslakid

    Member
    2017-12-21 at 19:38

    Jag kollar in här nån gång då å då :P men tyvärr ganska dött… Vet inte var folk tagit vägen?

  • gamlejan

    Member
    2018-02-20 at 14:28

    Folk kanske fortfarande tror att det är nere pga serverhackstrulegrejset? :?

  • mediterraneanfarmer

    Member
    2018-02-26 at 09:59

    jag hittade precis hit! :D

  • gamlejan

    Member
    2018-03-14 at 13:49

    @Mediterraneanfarmer wrote:

    jag hittade precis hit! :D

    Välkommen! Hoppas att forumet vaknar till liv igen.

  • orazio

    Member
    2018-03-14 at 20:33

    Gammal gammal medlem som hittade tillbaka. Hoppas jag får tillbaka mitt gamla konto :)

  • anybodysmoker

    Member
    2018-03-17 at 20:25

    Jag tittar in då och då, typ 1 gång om året och stannar om det pratas och försvinner när det sluta hända nått här :)
    Har varit med ett tag, växte upp med Swecan :)
    :kimblah: :hippie:

  • orazio

    Member
    2018-03-18 at 12:34

    @anybodysmoker wrote:

    Jag tittar in då och då, typ 1 gång om året och stannar om det pratas och försvinner när det sluta hända nått här :)
    Har varit med ett tag, växte upp med Swecan :)
    :kimblah: :hippie:

    Låt det inte gå 1 år den här gången :mrgreen:

  • che_gevalia

    Member
    2018-05-18 at 17:45

    Tittar in då och då, blev medlem för en hiskerlig massa år sedan, måste vara typ 15 år eller nåt sånt.. Mest läst och lärt på tiden man var ett “garderobstroll”, senare i livet är det annat i livet som tagit all ledig tid så nu tittar jag in nån gång vartannat år för att kolla läget.

    Synd att det numera är så dött här, det verkar som om forumet helt tappade momentum iom forumstrulet förut och aldrig återhämtade sig. Många av oss “gamlingar” som tittar in av och till har väl i många fall kommit in i andra faser i livet med småbarn och sånt och då finns det kanske inte tid för så mycket forumhäng längre.. :-(

    Hoppas dock fortfarande att en ny generation så småningom hittar hit och tar gamla kära SweCan till nya höjder igen, men det krävs nog lite eldsjälar med både tid och energi för att det skall få luft under vingarna igen.. samt en hård moderatorhand som städar bort alla troll/spamkonton som verkar ha dykt upp här nu under senare tid.

    Mvh
    /Che

  • prozack

    Member
    2018-05-29 at 05:29

    *räcker upp en hand*

    :mrgreen:

  • Anonymous

    Guest
    2018-05-29 at 07:25

    Hej ProZack! ;)

    Många gamla rävar mailar nu och ber om hjälp med återställning av konto. Vissa har konton reggade 2002!! :P

    Vad ska vi satsa på för att få igång tjattret här? Jag tror det finns ett behov eftersom Facebook är CIA och algoritmerna ändras lika ofta som Zuckerberg byter kalsonger.

  • teslakid

    Member
    2018-05-30 at 21:44

    Rygel wrote:


    Hej ProZack! ;)

    Många gamla rävar mailar nu och ber om hjälp med återställning av konto. Vissa har konton reggade 2002!! :P

    Vad ska vi satsa på för att få igång tjattret här? Jag tror det finns ett behov eftersom Facebook är CIA och algoritmerna ändras lika ofta som Zuckerberg byter kalsonger.

    Kanske damma av några guider osv så bilder och länkar funkar?

    För “kidsen” röker väl fortfarande lika mycket som förr under forumets glansdagar, eller var håller alla hus nu? Facebook har ju aldrig vart anonymt precis, så folk är väl inte så dumma så dom diskuterar odling osv där?! 😯

Log in to reply.