• reaper

    Member
    2008-05-27 at 22:57

    Ifall du är en riktig festivalsnubbe så drar du dit med endast en tandborste!

  • reaper

    Member
    2008-05-27 at 23:37

    Vad fan ska man ha tandborsten till?? :D

  • reaper

    Member
    2008-05-27 at 23:49

    Vafan ska man med tänder till??

  • general-knas

    Member
    2008-05-27 at 23:50

    Jag har alltid med mig tillräckligt för att hålla mig på gott humör även i lite rusk, vi åker troligtvis bil så vi får med oss lite packning.

    Fungerar det bra med mat, duschar, toa osv?

  • reaper

    Member
    2008-05-28 at 07:58

    @General Knas wrote:

    Jag har alltid med mig tillräckligt för att hålla mig på gott humör även i lite rusk, vi åker troligtvis bil så vi får med oss lite packning.

    Fungerar det bra med mat, duschar, toa osv?

    Ta med dig toapappaer!

  • reaper

    Member
    2008-05-28 at 11:48

    Mycket trevlig festival, blir återbesök för mig iår igen.
    Toaletter finns lite här och var, men som sagt ta med dig toalettpapper för säkerhets skull, ibland är det slut.
    Mat finns det gott om, och dushar finns precis utanför en av ingångarna, bara att fråga sig fram (bra om du kan lite tyska, inte så många som kan english) där kan man också fylla på vatten. Röka är lätt att få tag på också, behöver inte fråga många innan du hittar nån som säljer. Göm det väl när du går in på festivalområdet bara, gärna i kallingarna eller liknande, dom tittar nästan alltid igenom väskan när man går in.
    Väldigt lugn festival faktiskt, tyskar vet hur man dricker utan att bli dyngraka, träffar du på nån överfull människa så är han/hon i 9 fall av 10 svensk.

    Grattis till ett bra val av festival :D

  • cheba

    Member
    2008-05-28 at 16:26

    jepp, ska dit.. :)

  • general-knas

    Member
    2008-05-28 at 17:59

    Brukar ni vara där tidigt?

  • reaper

    Member
    2008-05-28 at 20:44

    Paxat!
    Det börjar så smått fyllas på Onsdagskvällen. Torsdag Får man vandra en del med packning för att hitta en respektabel plätt. Fredag går nog inte… Erfarenhet sen förra året.
    Kan någon bekräfta eller dementera att det var slutsålt för första gången ifjol?

    Bussar, gratis med festivalpass, går med jämna mellanrum till ett shoppingcenter, tar ca 20min. Bankomat, Mat, vattenflaskor marschaller… Försök inte ta ut pengar på festivalplatsen, finns ingen organiserad kö…

Log in to reply.