Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Stones´s Papaya i Kogödsel Vs Citral i Cocos 220W LE

  • reaper

    Member
    2008-09-30 at 20:25

    Min dator har pajat=
    kukat ur, för att vara grov, kommer inte att kunna ladda up bilder, eller logga in på ett tag.

    Så Är Det .

  • reaper

    Member
    2008-09-30 at 22:25

    Doh, jag som ville se hur det går för sötnötarna du bundit ned :(
    Hoppas det löser sig..

  • bollore

    Member
    2008-11-10 at 22:50

    väntar med spänning på update på detta Stonehead, såg ju sjukt lovande ut :D
    Laga datorn 😉

  • Shimasonti

    Member
    2008-11-14 at 13:50

    hur går det stonehead?

  • reaper

    Member
    2008-11-16 at 23:48

    Greetings !!
    Min glädje är er gåva ;Att höra av er ! :D . Måste kolla mina inställningar , får inte mail vid “svar på ämne” .
    Papaya i kogödsel/Citral i Cocos kunde inte avslutas , Citralen blev Metrosexuel så.. Papayan stod i stabbigt medium , ingen luft , inga rötter , men kolla ..(älskar Papaya)

    Kvaliteten på detta är ofattbar.


    lLite släkthistoria , orkar inte updatera Bonsaimoder idag , men det kommer .

    Alla kommer från Bonsaimodern , den till höger är 2v i blom , ska bli julröka . När det gäller Mödrar har jag fått upp en egen korsning mellan Thai ren sativa och Cali.O som jag tror mycket på . Kommer snart i Bonsaimödrar . Men en liten koll 😉

    En vecka mellan bilderna på Thai/Orange.

    Då tävlingen är off så är ju tråden död , men Bonsaimödrar ska jag uppdatera . I skåpet står nu Papaya och en hysterisk Thai x Cali.O i blom , så det blir ny tråd . I Moderskeppet står PapayaBonsai , sticklingar från Thai Orange och Papaya . Egentligen så hänger allt ihop så jag funderar på en enda tråd , om jag kan komma på någon rubrik som är begriplig.
    Må Gott

  • reaper

    Member
    2008-11-17 at 07:36

    låter spännande med cali+thai :-)
    jätte fina bilder hoppas dom mår bra :-)
    /lappen

Page 2 of 2

Log in to reply.