Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Sommaren 2011 Fisketävling!

  • ducksfoot

    Member
    2011-06-08 at 16:01

    Precis my man! Det får arrangeras gösfiske i lagans vatten snart!

    Köp på dig några rapala wobblers av typen countdown 9cm i röd/gul färg så har du gös till både frukost, middag, kvällsmat och nattamat :D

  • frilansaren

    Member
    2011-06-08 at 16:03

    @ducksfoot wrote:

    Precis my man! Det får arrangeras gösfiske i lagans vatten snart!

    Köp på dig några rapala wobblers av typen countdown 9cm i röd/gul färg så har du gös till både frukost, middag, kvällsmat och nattamat :D

    ojojojoj vad vi ska kicka lagans ass :)

    -lance

  • ducksfoot

    Member
    2011-06-08 at 16:06

    Of course my horse :D Kan nämnas att dom flesta gösar vi tar upp brukar vara mellan 1-3 kg men det finns större, mycket större.

  • hexlax

    Member
    2011-06-08 at 17:18

    Då blir det halstrad gös med potatis och skirat smör hos Duckie så småningom då?! =) och en kladdkaka med banan och “ört” till efterätt!

    Edit Sorry för kladdet i din tråd Razer.

  • ducksfoot

    Member
    2011-06-08 at 18:32

    Det kan du ge dig på! Kanske ännu bättre att sätta upp tältet och bo på en av öarna, finns många att välja på :D

    Vi kanske skulle ta detta via pm eller något. Vi förstör ju faktiskt tråden.

    Sorry för det Razer.

  • Anonymous

    Guest
    2011-06-08 at 18:37

    Jag får brokeback mountain vibbar här inne…Ska ni verkligen tälta tillsammans?

    *razer biter sig i läppen

  • xylitol74x

    Member
    2011-06-09 at 17:42

    Naturligtvis skall fisken rökas med cannabisblad istället för al-spån eller dylikt trams. Räknas det som en munchie?

    Jag är med i tävlingen! Skitbra på att tvätta drag och rensa sjöar på vattenväxter!

  • Syndig

    Member
    2011-06-09 at 19:29

    Skojsigt :)
    Den här tråden ger jag mitt fulla godkännande till.

    Snackas det om en småländsk gös-sjö eller?
    I så fall kan jag bara komma på några stycken med rejält bestånd av gös i hyfsad närhet till Lagan.

    Ingen runt Vätterns södra område som är ute och metar ibland?

  • hexlax

    Member
    2011-06-09 at 19:56

    @xylitol74x wrote:

    Jag är med i tävlingen! Skitbra på att tvätta drag och rensa sjöar på vattenväxter!

    that makes 2 of us!

    Edit.Sorry igen Razer..
    Mod ta helst bort mina inlägg om ni anser dom misshandlande av tråden-

  • Anonymous

    Guest
    2011-06-09 at 23:56

    Oh just det, jag anmäler mig också. :)

  • billball420

    Member
    2011-06-10 at 08:44

    razer får säga till om jag skall rensa bort allt som inte har med tävlingen att göra.

  • razer

    Member
    2011-06-10 at 10:12

    @billball420 wrote:

    razer får säga till om jag skall rensa bort allt som inte har med tävlingen att göra.

    Nä ingen fara diskutera ni medans jag är och fiskar för fulla muggar, så ska vi se vem som vinner i sommar… :mrgreen:

    /razer :hippie:

  • thaistick

    Member
    2011-06-10 at 17:35

    lite dåligt kan man juh tillägga så här i efterhand att en 5kgs gammal
    gädda ska klå en 3 kg lax eller aa nått mkt svårare att fånga i tyngre klasser… olika fiskar borde juh vara i olika kategorier annars e d bara gå på storleken istället för vad som smakar godas till nubben.. eller e jag helt ute å cyklar till bahamas nu??

  • razer

    Member
    2011-06-11 at 12:38

    @thaistick wrote:

    lite dåligt kan man juh tillägga så här i efterhand att en 5kgs gammal
    gädda ska klå en 3 kg lax eller aa nått mkt svårare att fånga i tyngre klasser… olika fiskar borde juh vara i olika kategorier annars e d bara gå på storleken istället för vad som smakar godas till nubben.. eller e jag helt ute å cyklar till bahamas nu??

    Som jag sa, störst fisk vinner. Jag bryr mig inte om det är en hälleflundra på 100kg eller en gädda på 12kg, störst vinner. Sen finns det som sagt bonus priser att hämta.. :) Ska ut senare idag och fiska lite öring, så då hoppas jag på ett monster värt att visas upp! 😈

    /razer :hippie:

  • razer

    Member
    2011-06-12 at 12:25

    @Syndig wrote:

    @Smallplanet wrote:

    Tack razer. Då ska jag använda mina nya rättigheter.

    Haha slappna av, syndig. Är min respekt för aborrar o gäddor undermålig? :p Du låter som en intellektuell 11 årig liten flicka. Det e klart jag äter allt jag dödar! Visst jag är fascinerad av fiskar och ger dom iaf respekt nog för ett snabbt o smärtfritt avslut på livet. Du fiskar ju själv så varför skulle jag vara en sämre person än du? För att jag kallar fiskar korkade fån? Kom igen… ta inte dig själv o världen så seriöst.

    Det är inte jag som verkar vara felkonstruerad och därav har mognad som en 11-åring. Jag pratar inte om “idiotfiskar” “korkade fån” och att fotografera dem döda. Brist på mognad står du själv så bra för.

    Tack vare imbeciller som du blir det svårare och svårare att ens ha möjligheten att fånga stora ex av fiskar.

    Håll er till ämnet, vill inte ha några otrevliga kommentarer i tråden 😉

    /razer :hippie:

Page 2 of 3

Log in to reply.