Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken SOG (WW & SK#1) LE 200W + LED 120W (UPDATE SKÖRDAT!!)

  • smogmeister

    Member
    2012-01-21 at 09:51

    Börjar nog vara dags att binda ner nu om du tänkte göra det. Stammen är ännu väldigt böjjbar men den blir snabbt träig och styv. Det gäller att forma den före det händer.
    Väldigt snygg odling. Coolt med både LE och LED :D

  • windowlicker

    Member
    2012-01-21 at 23:44

    @fläskläpp wrote:

    [
    Ok ok, ja då får du ta och LSTa hårt, ser ju ut att vara rätt tight på höjden. Vilken storlek på krukorna har du? Jag tror nog att det skulle vara lättare att LSTa en FIM/TOPPAD planta. Avundsjuk på ditt tält dock, har du lust att skicka en länk till den på PM eller i tråden, hur som 8) ;)

    Ha det gott

    Absolut, ska köra på LST när dom fått en nod til hade jag tänkt. Dock kommer LED flickorna ha cirka 40 cm att växa på höjden då jag kan ha LED lampan riktigt högt uppe, för den är så tunn.

    Testade även att FIM’a en planta, får hoppas jag gjorde rätt, vet inte om jag ska göra det på fler, kommer bli jääääääävligt tight där inne 😆
    PMar dig en länk till tältet ;D

  • fl

    Member
    2012-01-23 at 06:50

    Ok!

    femmade frön va? Jo då kan nog bli rätt trångt ;)

  • windowlicker

    Member
    2012-01-26 at 09:48

    15 dagar gamla. Har börjat med LST på nästan alla nu, tror även att näringen i jorden börjat ta slut…

    Hade problem med något jag först trodde var PH problem, men efter att ha flushat alla med ~12 liter vatten var, försvann inte de bruna prickana på bladen, bladen böjde sig även uppåt. Tillsatte näring och det ser ut som att prickarna har slutat sprida sig numera.




  • cherrycola

    Member
    2012-01-26 at 11:25

    Har följt din tråd sedan början, och säger bara; Vafan gör du mannen? skärp dig!

    Nej det ser skitbra ut, keep up the good work!

    Vänliga kamelpussar
    Cherry

  • fl

    Member
    2012-01-26 at 20:18

    ser bra ut windowlicker :)

  • knarkpappa

    Member
    2012-01-26 at 20:38

    Snyggt jobbat, gillar verkligen LED ljus :P

  • windowlicker

    Member
    2012-01-27 at 08:25

    tack så mycket allihopa :)

  • windowlicker

    Member
    2012-01-27 at 10:24

    för någon dag sedan testade jag att köra FIM på en planta för första gången, resultatet = jävligt lyckat, fick 4 nya toppar :D

    LST

    det va allt för denna gången. Nu är det dags för lite godis. PEACE

  • MallorcaWEED

    Member
    2012-01-27 at 11:36

    Fin skål! :D

  • windowlicker

    Member
    2012-01-30 at 15:04

    19 dagar:

    Höjde LED lampan så att damerna kan sträcka på sig riktigt och inte behöva vara uppbundna, medans damerna under LE får smaka på hård LST.



  • Trollkarln

    Member
    2012-01-30 at 15:08

    Kommer du sätta in ett galler också?

    Ser bra ut, detta ska bli intressant och se hur resultatet blir :)

  • windowlicker

    Member
    2012-01-30 at 15:12

    @Trollkarln wrote:

    Kommer du sätta in ett galler också?

    Ser bra ut, detta ska bli intressant och se hur resultatet blir :)

    Nja det beror på, får jag tag på ett passande galler så sätter jag dit det, annars får det va som det är :)

    tack så mycket Trollkarln! :D

  • Trollkarln

    Member
    2012-01-30 at 15:19

    Ok det löser du nog bra ändå :)
    Om det blir inte av till denna odlingen kan det ju vara ett bra sätt för att inte använda sig av LST :)

  • windowlicker

    Member
    2012-02-03 at 11:32

    Tjena gott folk, idag har det gått 23 dagar sedan mina damer dök upp ur jorden, alla 6 damer under LED har visat pre-flowers idag, medans de under LE ännu inte har visat något. Allt går stabilt :)


Page 3 of 7

Log in to reply.