Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Cannabisodling skörd på en 125w le odling?

  • reaper

    Member
    2004-12-23 at 09:18

    Va skönt att det inte bara var jag som reagerade på ICON´s inlägg..satt och blev smått förbannad innan jag såg att andra oxå blev det. :)

    Sen insåg jag ju direkt att det är inte ens värt att bli förbannad på..förstår man inte bättre så..Ne,j då gör man nog inte det ens om man får blider ritade på hur saker och ting fungerar.. 😆 😆 😆

    Yogi: intressanta länkar..

    Må bäst….

  • reaper

    Member
    2004-12-23 at 16:24

    och samtidigt slippa oroa mig för när det ska ta slut,

    En knarkare! 😯 😆 😆

    Det är just det som är skillnaden. Jag bryr mig inte om det tar slut.

  • reaper

    Member
    2004-12-23 at 21:58

    va bara tvungen å posta , nu när tråden vart så kul :)

    rhegor… I love you man!

    ICON… din tid kommer… 😆

  • Yogi

    Member
    2004-12-24 at 10:38

    @ICON wrote:

    Fuck off med din karma. Det är inte jag som sitter här och skryter om “narkotikabrott”. 😆

    [Edit] Här stod det något nästan lika korkat som ovanför, man jag inser att det är meningslöst att tjafsa med människor som ICON. Han får vad han förtjänar tids nog. 😆

    God Jul!

  • reaper

    Member
    2004-12-24 at 14:24

    nämen grabbar det är ju jul nu!
    lägg ner!
    God jul
    MVH J

  • johnnyrucker

    Member
    2004-12-24 at 18:54

    Jag måste också flika in med ett inlägg och visa mitt missnöje.

    ICON:
    Du har tydligen inte fattat nånting.
    God jul på dej i alla fall och ett hett tips är ju att ta av dej skygglapparna. Man ser mycket bättre utan 😆
    /Johnny the rucker

  • reaper

    Member
    2004-12-24 at 19:41

    Vad jag tror ICON försöker få sagt som ni andra inte förstår är att maximal skörd inte alltid är det man strävar efter. Säkert är det så för många, men inte för alla. Det kan vara vägen dit som är kul t ex. Sen om man bara röker nån gång i månaden så behöver man ju inte så mycket heller.

    God Jul och Gott Nytt År

  • Weasel

    Member
    2004-12-24 at 20:39

    Även om vikten inte spelar någon roll så är det är roligare med fetare plantor än taniga små pinnar.

  • reaper

    Member
    2004-12-25 at 00:06

    För mig spelar mängden stor roll eftersom jag säljer för pengarna!
    MVH J

  • reaper

    Member
    2004-12-25 at 01:32

    Även om vikten inte spelar någon roll så är det är roligare med fetare plantor än taniga små pinnar.

    Självklart! 8)

    ICON:
    Du har tydligen inte fattat nånting.
    God jul på dej i alla fall och ett hett tips är ju att ta av dej skygglapparna. Man ser mycket bättre utan
    /Johnny the rucker

    Inte så länge jag har “span”! 😆

  • reaper

    Member
    2004-12-25 at 12:06

    ICON!!!!!!

    en knarkare.. va fan är det du säger?
    Så jag är en pundare för att jag röker lite mer än vissa andra och vill tjäna pengar på mitt odlande. Det finns faktiskt en överhängande risk att torska på narkotikabrott, har redan gjort det ett antal ggr.. så varför ska jag ta sådana risker utan att tjäna en krona på det?

    JAg ser på saken såhär, om jag anser att dessa sjuka lagar inte stämmer överäns med min uppfattning av hur lagarna ska se ut. .så skiter jag fullständigt i dom, o du snacka om att någon skröt om narkotikabrott.. Du verkar ha en viss dubbelmoral nä det gäller dom svenska narkotikastrafflagarna, du odlar ditt eget gräs o samtidigt så gnäller du på oss som vill sälja till alla som inte har chansen att odla sitt eget?? vafan äre för fel på sådana som dig??

    Så du ska fullständigt skita i hur mkt jag odlar upp, jag säger bara att ju större skörd desto mer pengar för mig.. ÅSå hjälper jag ju alla som vill ha shysst gräs för billiga slantar

    Så tänk efter innan du öppnar din käft nästa gång!”!”

  • reaper

    Member
    2004-12-25 at 16:30

    Pengar är a och o i den här jävla världen!
    MVH J

  • reaper

    Member
    2004-12-25 at 17:49

    ICON!!!!!!

    en knarkare.. va fan är det du säger?
    Så jag är en pundare för att jag röker lite mer än vissa andra och vill tjäna pengar på mitt odlande. Det finns faktiskt en överhängande risk att torska på narkotikabrott, har redan gjort det ett antal ggr.. så varför ska jag ta sådana risker utan att tjäna en krona på det?

    JAg ser på saken såhär, om jag anser att dessa sjuka lagar inte stämmer överäns med min uppfattning av hur lagarna ska se ut. .så skiter jag fullständigt i dom, o du snacka om att någon skröt om narkotikabrott.. Du verkar ha en viss dubbelmoral nä det gäller dom svenska narkotikastrafflagarna, du odlar ditt eget gräs o samtidigt så gnäller du på oss som vill sälja till alla som inte har chansen att odla sitt eget?? vafan äre för fel på sådana som dig??

    Så du ska fullständigt skita i hur mkt jag odlar upp, jag säger bara att ju större skörd desto mer pengar för mig.. ÅSå hjälper jag ju alla som vill ha shysst gräs för billiga slantar

    Så tänk efter innan du öppnar din käft nästa gång!”!”

    😯 Mytomaner!! 😆

    Du och Yogi kan dra täcket över er igen och fortsätta drömma. Det längsta ni två har har kommit med en odling var när mytomanen Yogi körde upp en pinne i arslet på dig “Pundarrusch” och av skitklumparna formade han blommor hehehe. 😆 😆

  • Yogi

    Member
    2004-12-25 at 18:02

    Vad är det för fel på dig egentligen? Jag har lagt ner så varför kan inte du?

    Kan du inte bege dig till något annat forum som passar din intellektuella nivå lite bättre?

    Synd att inte Swecan har någon ignorefunktion.

  • reaper

    Member
    2004-12-25 at 18:49

    @Yogi wrote:

    Vad är det för fel på dig egentligen? Jag har lagt ner så varför kan inte du?

    Kan du inte bege dig till något annat forum som passar din intellektuella nivå lite bättre?

    Synd att inte Swecan har någon ignorefunktion.

    OMG! Bråk 😆 Nu ska vi vara snälla! LE odling är bra :) om man har LE blom lampa. Då får man fint resultat. Det handlar ju inte bara om ljuset. Utan gödning, Co2, fuktighet och allmänn skötsel. Gäller med att få ut så mycket ljus av lampan som möjligt. Så använd mylar. Allt hänger inte på lamp val. Utan kunskaper och erfarenhet.

    1 nybörjare slängde upp en 400W hps och fick skitresultat på sin skörd, medan en erfaren med en 125w blomLE fick skitbra resultat på samma strainval. Ljusvalet spelade liksom ingen roll där utan han som hade hpsen var nybörjare och brydde sig inte särkilt om att använda gödning och fixa luftfuktigheten.
    LE gubben gjorde tvärtom. Han visste vad man skulle göra :D
    …..sa var sagan om Le gubben och hps nooben slut….

Page 3 of 4

Log in to reply.