Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Sexiga stoners 2008?

  • Sexiga stoners 2008?

    Posted by reaper on 2007-11-10 at 13:01

    Sökt lite på forumen men hittar inget som behandlar detta..

    Själv tyckte jag föregående års upplagor var mer än underhållande och tycker det är synd om en sådan tradition skulle få dö ut helt (eftersom det inte gjordes någon för 2007?)

    Så vad tycker ni? är det något som vi borde “övertala” någon vänlig moderator att styra upp? tror bestämt det var trestor samt friggs som höll i det föregående år :)

    replied 16 years, 4 months ago 5 Members · 15 Replies
  • 15 Replies
  • reaper

    Member
    2007-11-11 at 14:02

    jag ställer gärna upp som modell! har trimmat ölmagen med extra mycket humle sen jag var med sist.. :D

  • reaper

    Member
    2007-11-11 at 14:06

    Annars får väl du ta tag i det?

  • reaper

    Member
    2007-11-11 at 15:24

    ja varför inte… om man får in bra förslag omedelbums för det är inte långt kvar innan kalendern ska vara färdig.. sitter ju på en macbook som e helt guld för såna här klippoklistrauppdrag. och är ovanligt nykter + har mycket tid över.
    ska vi lägga upp bilder för nån slags omröstning i den här tråden med eller kan urvalet bli upp till mig/den som tar tag i projektet?
    till att börja med, fota, och var anonym ungefär… gärna med vackra plants!

  • reaper

    Member
    2007-11-11 at 15:52

    hmm, så en ej identifierbar bild på ett stonerögonblick, är det vad vi siktar på här? Jag bommade helt sexigstoner tråden innan ^^

  • hemisphere

    Member
    2007-11-11 at 18:50

    haha jag satt faktiskt o tänkte på kalendern här om dagen bra att nån tog upp det ;)

  • reaper

    Member
    2007-11-14 at 18:51

    @Maqn wrote:

    Annars får väl du ta tag i det?

    Nog skulle jag kunna det om ingen annan har lust, ville bara inte trampa någon på tårna 😉

    Och om jag ska vara ärlig vet jag inte om jag är den “most suitable person” då jag inte är inne på swecan från jobbet (av, tror jag, självklara skäl) och här hemma så surfar jag på internet som jag “lånar” från grannen, nackdelen med detta är att jag inte har den mest pålitliga anslutningen om jag säger så 8)

    men men, man kanske helt enkelt kan göra så att folk som känner för det postar bilder på sig själva i denna tråd (glöm inte att skydda eran anonymitet ;)) och se vart det hela leder?

    Stukman verkar ju annars vara ett bra val då han både har resurser och intresse vad det verkar som?

  • reaper

    Member
    2007-11-14 at 20:50

    Har ett litet förslag till december bilden, en rikigt stor och fin bud, täckt av det vitaste håret som setts.

  • reaper

    Member
    2007-11-19 at 17:10

    Jag tycker det är en kul ide.
    Jag var med i första stonerskalendern, men har inte odlat
    på rätt länge, men ny har jag faktiskt en liten skörd på ingång.
    I alla fall så hade vi jättekul när vi postade bilder till den första, och tråden levde länge.

    Fram för en -08 kalender, jag är med om ni är med.

    Garderob:
    ca. 10 white widow (som alltid)
    4:e veckan i blom

  • reaper

    Member
    2007-11-22 at 07:19

    Det handlar väl om folk som ska fottas inte plantor väl?

  • reaper

    Member
    2007-11-22 at 08:36

    Ja d e folk vi pratar om…

  • reaper

    Member
    2007-11-22 at 14:08

  • reaper

    Member
    2007-12-09 at 21:35

    gärna plantor med! bilderna ska ju vara cannabisrelaterade.. och jag tycker att en bild som kan uttrycka ganjaliberalens kärlek visuellt inte måste innehålla cannabis, och den behöver inte vara naken för att vara sexig… minns min favorit majoren som satt naken, skäggig stolt och tanig med dreads och en pipa i den första kalendern. fota loss bara!
    hade jag haft tillräckligt med bud för att täcka mig hade jag tatt en bild på mig i badkaret, nån som har 4-5 kilo? :)
    fridens liljor

  • felicia

    Member
    2007-12-15 at 23:36

    blää

  • cerpa

    Member
    2007-12-16 at 01:48

    Jag är lätt på! måste bara hooka kamera!

  • bigbanana

    Member
    2007-12-16 at 12:59

    @felicia wrote:

    någon som vet något bra klippoklistra/målar program????

    Photoshop? 😆

Log in to reply.