Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Sexiga stoners 2005 -den nya kalendern!

  • Sexiga stoners 2005 -den nya kalendern!

    Posted by trestor on 2004-11-02 at 00:42

    Härmed inleder vi då ett nytt försök att få ihop en bra kalender med sexiga stoners!

    Den här gången sätter vi ribban lite högre jämfört med förra året, vilket innebär att vi vill att ni anstränger er lite med bilderna, det är inte svårt alls att ordna snygg bakgrund, klädsel, tema osv. Det tar några minuter och ger en oändligt mycket snyggare bild än den med chipspåse, gammalt meck och en möglig pizza som bakgrund… det kan handla om något så simpelt som att hänga upp ett lakan. Tänk också på att dölja ansiktet naturligt, genom att ta fotot i en viss position, ha på sig en mask, placera en skugga över ansiktet eller stå bakom sin präktiga planta. Det blir mycket bättre så än att censurera i efterskott med bildprogram, en svart ruta är inte sexig…

    Krav på bilderna:

    1. Viss nakenhet
    2. Något cannabisrelaterat (pipa, växter etc.)
    3. Dolt ansikte (helst naturligt)
    4. Orginalfoto i hyfsad upplösning/kvalité ska finnas, men ladda upp en mindre bild

    För att delta:

    1. Ladda upp din bild i vårt galleri (sätt ditt nick som titel!)
    2. Tala om i den här tråden att det är du som äger bilden, och ska vi kanske länka in bilderna här också?

    Får vi in tillräckligt många bra bilder kommer vi att sätta ihop en snygg kalender i pdf-format, och eventuellt trycka upp ett antal ex om det finns intresse.

    Inspiration:

    Tråden om Sexiga stoners 2004
    En ofärdig kalender

    Uppdatering: Numera är DEADLINE för bilderna satt till 1 januari 2005. Bilder inkomna senare än detta datum kommer att ignoreras.

    replied 18 years, 7 months ago 37 Members · 287 Replies
  • 287 Replies
  • reaper

    Member
    2004-11-02 at 08:29

    woohoo! :D kommer med bidrag så snabbt som möjligt! :D

  • reaper

    Member
    2004-11-02 at 12:31

    Ja denna gång måste man ju vara med. Kommer snart med mitt bidrag!

  • unkas

    Member
    2004-11-03 at 09:30

    Hoppas det här blir klart så vi får en pdf kalender lagom efter årsskiftet! Nu har man en bra diggi kamera, bara lite fantasi som behövs nu från min sida! :)

  • reaper

    Member
    2004-11-03 at 13:47

    och mycket mod

  • loffe

    Member
    2004-11-03 at 13:54

    Får Petter-Niklas vara med?

  • reaper

    Member
    2004-11-03 at 15:59

    @Loffe wrote:

    Får Petter-Niklas vara med?

    Bara du maskerar hans huvud. 😆

  • dimbo

    Member
    2004-11-03 at 20:33

    hehe.. inte så jättebra kanske.. inte så sexig :)

    edit: lite äckligt t.o.m juh hehe ;)

    Klicka för större

  • loffe

    Member
    2004-11-03 at 21:48

    Ska fröna symbolisera säden som befruktar bröstet eller vad är symboliken? :D

    Annars ser den lite småskum ut, ungefär som bröstvårtan “vandrat” ut mot höger, alldeles av sig själv, kanske skyr den “säden”.

    För övrigt ser de där enstaka hårstråna ganska ensamma och märkliga ut. :P

    Rolig bild, men faen inte sexig, haha!

  • dimbo

    Member
    2004-11-03 at 21:52

    @Loffe wrote:

    För övrigt ser de där enstaka hårstråna ganska ensamma och märkliga ut. :P

    hehe.. dissa inte min manliga bringa! ;) okay okay.. jag erkänner.. jag är inte så manlig och luden ^_^

    kraven är ju nakenhet och nåt cannabisrelaterat, jag levererade bägge hehe :)

  • reaper

    Member
    2004-11-03 at 23:28

    @Trestor wrote:

    1. Viss nakenhet

    Vart går gränsen för en viss nakenhet? Könsorgan?

    -Finns det någon deadline?

  • loffe

    Member
    2004-11-03 at 23:34

    @Klicken wrote:

    @Trestor wrote:

    1. Viss nakenhet

    Vart går gränsen för en viss nakenhet? Könsorgan?

    -Finns det någon deadline?

    Vill du också visa ballen? :P

    Det var ju ett visst mått av könsbilder i den förra “Sexiga stoners”.
    Och Majoren var inte fy skam heller om man gillar såna grejor.

  • trestor

    Member
    2004-11-03 at 23:56

    Förtydligande:

    Bilderna ska vara i helkropp eller så gott det går, inte enstaka kroppsdelar.

    Viss nakenhet är just det, inte fullständig nakenhet. Vi ska göra en småsexig kalender med glimten i ögat, inte hårdporr. Inga könsorgan, bröst kan vara ok men tveksamt. Se på bilderna förra året, ganjablad över brösten var snyggt :)

    Ingen absolut satt deadline än, men det vore ju trevligt om kalendern var klar runt årsskiftet så om alla bilder är inne före december vore det bra.

  • smurfish

    Member
    2004-11-04 at 00:00

    Hehe Majoren är skön ! :D

  • reaper

    Member
    2004-11-04 at 10:05

    @Loffe wrote:

    @Klicken wrote:

    @Trestor wrote:

    1. Viss nakenhet

    Vart går gränsen för en viss nakenhet? Könsorgan?

    -Finns det någon deadline?

    Vill du också visa ballen? :P

    Ja, jag var sugen på det. För det stod ju trots allt att bilderna skulle vara sexiga ;)

  • reaper

    Member
    2004-11-04 at 11:51

    Jag skulle vilja ha alla bilder från förra tråden samlade i ett inlägg, jobbigt att gå igenom alla sidor den tråden är på…:D

Page 1 of 20

Log in to reply.