Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Sexiga stoners 2004

  • reaper

    Member
    2004-01-11 at 02:36

    Det här är väll bara en intern grej? Ingenting som Bonniers ska köpa upp? Eller har jag massuppfittat?

  • groddarn

    Member
    2004-01-11 at 07:15

    Retainer:Det här är väll bara en intern grej? Ingenting som Bonniers ska köpa upp? Eller har jag massuppfittat?

    Hehe… tänker detsamma. Bryr mig inte särskilt om nån täck huvudet på ett så “fantasifullt” sätt som att slänga över en ica-kasse 😯 eller om de redigerat bort det. Jaja… 8)

    Snygg buske Stoertkrukan !! :D

  • z0rdim

    Member
    2004-01-11 at 11:07

    @Retainer wrote:

    Det här är väll bara en intern grej? Ingenting som Bonniers ska köpa upp? Eller har jag massuppfittat?

    Är det nån skillnad? Hade väl varit OK enl mig att sälja skitkort till bonniers, men det är ju SWECAN vi snackar om nu! dvs av stoners för stoners, och då ska man väl ändå göra sitt bästa? Och kommer det så långt till försäljning så måste det ju ändå vara kvalitet på sakerna. Dels för att det inte kommer säljas annat till dem som varit med och möjligen nån väldigt inbiten. Och kommer dessutom inte vara särskilt bra reklam för Swecan… DVS mer eller mindre bevis på att stoners inte kan göra nått mer än halvdant. Jag vet att det inte är så, därför jag valde att posta lite konstruktiv kritik från början. Jag vet att ni kan bättre.

  • reaper

    Member
    2004-01-11 at 11:48

    Till z0rdim:
    Sluta klaga på andras snygga bilder och fixa en egen själv så ska vi se om den är så mycket bättre. Fixar du en bra och snygg bild så fixar jag en hel kropps bild utan problem. Ps: Skaffa tjej också, de verkar du behöva.

    Till alla er andra: Jätte snygga bidrag, synd bara jag verkar vara enda tjejen här (?)

  • draken

    Member
    2004-01-11 at 11:58

    så fixar jag en hel kropps bild utan problem

    Vad väntar du på,z0rdim.. :P

  • reaper

    Member
    2004-01-11 at 12:01

    z0rdim : jag har väll kanske inte samma kvalitetskrav som dig… Tycker bara det vore kul att ha en kalender på väggen med sexiga bilder på swecannare! Sen om några har en svart rektangel över ansiktet, nej det var ju hemskt.

    Men att börja klaga på att folks bilder är så dåliga när du inte ens skickat in ett eget bidrag, tycker jag är lite svagt. Visst, folk kan försöka göra sitt bästa, om dem vill. Men det är en rolig grej bara, inte en tävling för kungen. 🙄

  • z0rdim

    Member
    2004-01-11 at 12:11

    @confusion wrote:

    Till z0rdim:
    Sluta klaga på andras snygga bilder och fixa en egen själv så ska vi se om den är så mycket bättre. Fixar du en bra och snygg bild så fixar jag en hel kropps bild utan problem. Ps: Skaffa tjej också, de verkar du behöva.

    Till alla er andra: Jätte snygga bidrag, synd bara jag verkar vara enda tjejen här (?)

    Hade jag klagat så hade du märkt det… Det handlar numera om konstruktiv kritik… Och som jag sa så passar jag inte särskilt bra på bild, då jag ser rätt mycket ut som min avatar.

    Gör man nått jävligt bra så förtjänar man beröm, vilket trestor fått.
    Gör man nått fast inte lika bra och det serut som potential för bättre slutprodukt finns, så ger man konstruktiv kritik. Folk undviker emelertid att ge konstruktiv kritik för det mesta, och offtast så är det bara klagan. Dels för att ingen bryr sig om skillnaderna, och tar allt som klagan. Och ska man ändå bara få skit tillbaka kan man ju likagärna ge skit från början, och helt skita i dem tipps som jag skrev, för ingen kommer ändå bry sig om dem, eller?

  • reaper

    Member
    2004-01-11 at 12:41

    @confusion wrote:

    Till z0rdim:
    Sluta klaga på andras snygga bilder och fixa en egen själv så ska vi se om den är så mycket bättre. Fixar du en bra och snygg bild så fixar jag en hel kropps bild utan problem. Ps: Skaffa tjej också, de verkar du behöva.

    Till alla er andra: Jätte snygga bidrag, synd bara jag verkar vara enda tjejen här (?)

    Det verkar som om du aldrig har fått konstruktiv kritik förut. Upp med hakan bruden! Så där kan du ju inte reagera.

    mvh miyagi

  • reaper

    Member
    2004-01-11 at 12:41

    Sånt onödigt tjafs 😡 Den här tråden ska vara kul och lite oseriös, inte ett forum för folk som klagar på sitt och andras utseende eller kreativitet…

  • underdog

    Member
    2004-01-11 at 13:18

    zordim: Alltså, detta är väl bara på skojj? Ge konstruktivkritik på en halv seriös grej känns ju inte så lönt. Ibland kan det vara roligare att se hemmagjorda grejjer än flashiga bingo rimér kort.

  • z0rdim

    Member
    2004-01-11 at 13:35

    @underdog wrote:

    zordim: Alltså, detta är väl bara på skojj? Ge konstruktivkritik på en halv seriös grej känns ju inte så lönt. Ibland kan det vara roligare att se hemmagjorda grejjer än flashiga bingo rimér kort.

    Tycker dock Ashtray verkade rätt seriös när han startade denhär tråden… Och nej, tror inte att det kommer komma upp i bingos klass, men för den saken så finns det väl ingen ide att bara posta nått 5sek slarvfoto?

    Och du har helt rätt i att det inte känns lönt att ge konstruktiv kritik, har bara fått massa klagomål på den så…

  • hydraman

    Member
    2004-01-11 at 15:32

    Confusion: Du är den som bröt mot trenden i en manligt dominerad miljö
    Dina bilder e riktigt bra, försökte redigera bilden med de
    äkta bladen, de blev så mörka. Kanske en lampa istället
    för blixt. Mkt fint när huden glänser lite i blixt bilden :-)
    Bilden du tog i sidled e fin den också, du editerade?
    Tyckte den tidigare var skarpare och mer tilltalande

    Jag ska se om jag inte tills på onsdag får in en till
    kvinna, du förtjänar sällskap.

    När kalendern väl går i tryck kan vi väl prata mer kvalitet? Kanske ta dessa som postats som extremt bra förslag till motiv?

  • reaper

    Member
    2004-01-11 at 15:37

    Tycker alla som kan ska lägga upp en bild som man själv är nöjd med sedan kanske det blir mer än 12 bidrag som sen kan bli en snygg å läcker kalender :) Menar att man röstar ut 12st som är dom bästa !

    Jag kommer givetvis med ett bidrag senare (kanske i kväll)
    Strunta i allt groll som vartigt å ge järnet :D hoppas på fler bilder !!

  • underdog

    Member
    2004-01-11 at 15:40

    @z0rdim wrote:

    @underdog wrote:

    zordim: Alltså, detta är väl bara på skojj? Ge konstruktivkritik på en halv seriös grej känns ju inte så lönt. Ibland kan det vara roligare att se hemmagjorda grejjer än flashiga bingo rimér kort.

    Tycker dock Ashtray verkade rätt seriös när han startade denhär tråden… Och nej, tror inte att det kommer komma upp i bingos klass, men för den saken så finns det väl ingen ide att bara posta nått 5sek slarvfoto?

    Och du har helt rätt i att det inte känns lönt att ge konstruktiv kritik, har bara fått massa klagomål på den så…

    Hellre 5 sek slarvfoto än inget.

  • Si

    Member
    2004-01-11 at 15:46

    Jag tycker att förslag på hur man kan göra snyggare bilder borde få plats här. Eftersom det är alla som gör kalendern så kan även designmässiga förslag få plats, vare sig man kan eller inte kan bidra med ett foto. Vi ska inte vara så himla radikala. “Inget foto ingen talan!”

    zordim föreslog helkropp.

    Däremot håller jag inte med zordim, för det vore tråkigt om alla bilderna var helkropp och jag tycker confusions närbilder på lövtäckta bröst är superläckra (bilderna och brösten).

    Kalendern behöver dynamik och då är det fint med lite olika bilder.

    groddarns är jävligt kreativ. Visst skulle den kunna ha huvudet med, kanske med en byggjobbarhjälm, men det är inte ett måste då ansiktstäckningen lätt riskerar att förstöra den övriga bildkänslan.

    I vilket fall, skit samma, börja med att skicka in bilder och strunta i tjafset – så får man se vad man har.

Page 8 of 29

Log in to reply.