Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Sexiga stoners 2004

  • reaper

    Member
    2004-01-08 at 18:45

    Wohoo! Tycker då helt klart att groddarn‘s bidrag är det läckraste hittills!
    Schysst upplägg, nu fick man några snilleblixtar…

  • reaper

    Member
    2004-01-08 at 19:08

    😯
    OMfG i cant believ dis fukking guy!!!!
    groddarn wanna have sex with mi? i have 14 inch dikk.
    my male is [email protected]

    😉

  • unkas

    Member
    2004-01-08 at 19:23

    Fifan, jag har en stark känsla att man kommer bli överraskad gång på gång när man kollar denna tråd! Creds groddarn!!! :D

  • reaper

    Member
    2004-01-08 at 20:32

    Skitsköna bilder ju, önskas dock lite bilder från kvinligt håll också :)

    Hade gärna ställt upp ifall jag ägt en digitalkamera :)

  • reaper

    Member
    2004-01-09 at 21:12

    Hahaha! Skön bild groddarn. Ville du få fram lite Handyman-känsla när du står där med hammare och såg eller?

  • groddarn

    Member
    2004-01-09 at 22:35

    alex_kidd:Ville du få fram lite Handyman-känsla när du står där med hammare och såg eller?

    Precis !! 😉 Tänkte först köra nått i brandmansstil men det vore lite väl häftigt nu efter ´Brandsta-citysläckers´ eller vad de nu heter…

  • reaper

    Member
    2004-01-10 at 11:22

    Bilder kan vara mycket sexiga även utan blottade kön.
    Kul ide.
    Kommer den ut till försäljning här på Swecan?

  • reaper

    Member
    2004-01-10 at 12:14

    Riktigt skön tråd! Den hade jag missat totalt… 😈

    Nu känner man ju sej nästan tvingad att fixa sej en digitalkamera…

  • reaper

    Member
    2004-01-10 at 14:17

    Bra initiativ det här! Hade med all säkerhet bidragit med en bild om jag hade haft en digitalkamera! :D Tyvärr har jag ju ingen… :( Men finns det liv i den här tråden ett tag är det möjligt att denna dam bidrar..

  • z0rdim

    Member
    2004-01-10 at 15:13

    Oj, var ju en grymt kul ide med kalender…

    Måste säga att trestors bild hitils är av bäst kvalitet.
    Varför? Hela kroppen är med och han har censurerat ansiktet på ett naturligt sätt.

    Flera som censurerat ansiktet i efterhand, och visst fungerar juh, fast kan ni inte vara lite mer fantasifulla och lyckas med detta utan? (jag menar då inte att ni ska posta era ansikten, utan försöka dölja dem på ett naturligt sätt…

    confusion: även om dinna bröst är väldigt vackra o så, så blir det lite väl, känns lite som typ reklam för sådanadära plastbröst man kan kan/kunde köpa på butriks. linda in dig i ett lakan om du inte vill visa nått mer av dig, bara så man får se att brösten faktist tillhör en kropp.

    Samma rekomendar jag alla andra som oxo klippt bort delar av sinna kroppar, dölj istället.

    tills sisst vill jag bara ge fett med creds till alla som har ställt upp, och till alla andra som kommer ställa upp.

    Hade det funnits nån del av mig som jag hade kunnat visa “naken” och det skulle uppfattats som sexigt så hade jag givetvis ställt upp, har tänkt igenom det och kommit fram till att nån sådan del inte existerar idag. Så jag lämnar scenen åt dem som är i bättre fysisk kondition.

  • reaper

    Member
    2004-01-10 at 15:44

    Här kommer vårt bidrag 8)

  • reaper

    Member
    2004-01-10 at 23:48

    @z0rdim wrote:

    Oj, var ju en grymt kul ide med kalender…

    Måste säga att trestors bild hitils är av bäst kvalitet.
    Varför? Hela kroppen är med och han har censurerat ansiktet på ett naturligt sätt.

    Flera som censurerat ansiktet i efterhand, och visst fungerar juh, fast kan ni inte vara lite mer fantasifulla och lyckas med detta utan? (jag menar då inte att ni ska posta era ansikten, utan försöka dölja dem på ett naturligt sätt…

    confusion: även om dinna bröst är väldigt vackra o så, så blir det lite väl, känns lite som typ reklam för sådanadära plastbröst man kan kan/kunde köpa på butriks. linda in dig i ett lakan om du inte vill visa nått mer av dig, bara så man får se att brösten faktist tillhör en kropp.

    Samma rekomendar jag alla andra som oxo klippt bort delar av sinna kroppar, dölj istället.

    tills sisst vill jag bara ge fett med creds till alla som har ställt upp, och till alla andra som kommer ställa upp.

    Hade det funnits nån del av mig som jag hade kunnat visa “naken” och det skulle uppfattats som sexigt så hade jag givetvis ställt upp, har tänkt igenom det och kommit fram till att nån sådan del inte existerar idag. Så jag lämnar scenen åt dem som är i bättre fysisk kondition.

    Spänn av lite! :D :D

    Stoertkrukan: vad är poängen med att förvränga bilden, jag ser ju inte ens om det rör sig om en tjej eller om en kille (inte för att jag tycker att det är viktigt)

  • calypso

    Member
    2004-01-11 at 01:28

    *he he*
    Det mest läsvärda på mycket länge..
    Tror dock inte att jag orkar se ytterligare en kalender med halvfula, halvt
    påklädda och helt fantasilösa. (ja jag har jobbat på lager)

    Nej för f**! En 100% homoerotisk Big Buds-kalender vars vegetabiliska inslag i detta hav av ångande kött döljer inget, gärna med helt upprökta/fulla män i såta vänners lag eller på egen hand pryda denna kalender!

    Vad kan det kosta att trycka upp en kalender, tro?

    /C

  • z0rdim

    Member
    2004-01-11 at 01:42

    mojo: Seriöst, är avspänd så det duger…

    Men alvarligt, skulle dethär projektet gå så långt att det verkligen belv en kalender, vem tror du skulle köpa den om februari bestod av en närbild på ett par bröst och mars en halshuggen naken manskropp?

  • trestor

    Member
    2004-01-11 at 02:31

    Jag håller med z0rdim. Det är faktiskt inte vidare svårt att ordna en någorlunda bakgrund..det enda jag gjorde var att plocka ner en tavla så väggen blev tom. Det tog 8 sek. Likaså att dölja ansiktet naturligt är inte heller speciellt svårt. Lite energi kan man väl lägga ner iaf :)

    Kom igen nu flickor, vi lär ju ha en något sånär jämställd kalender :)

Page 7 of 29

Log in to reply.