Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Köp & sälj (Endast frön) [S] Utomhus frön: Thyphoon-Nepal-Royal Nepal+nyheter 2012

  • jackherer

    Member
    2009-03-12 at 14:43

    Tjenare!

    Har du några Typhoon kvar eller? Om du har några kvar så skulle det ligga i mitt högsta intresse att köpa ett gäng. Hör gärna av dej.

    Have a good one 8)

  • perrotta

    Member
    2009-03-14 at 12:56

    samma här!

    Vad jag har förstått så är både Typhoon och Nepal sativor. Är det någon skillnad på dem, vilken är bättre gällande?
    1. köldtålighet
    2. känsligare för torrare väder (under längre tid)
    3. känsligare för fuktigare väder (under längre tid)
    4. Något jag glömt som är värt att veta berätta gärna

  • jamaicanrastafari

    Member
    2009-03-16 at 00:02

    Tjena finns det frön kvar? Skicka PM om det finns!!!

  • reaper

    Member
    2009-03-17 at 10:53

    Han verkar ha frön kvar, pm han istället så slipper han kolla upp alla(och så får ni väll ett snabbare svar..).

    Iaf, funka utmärkt, betala för 150st i lördags, fick 190st i morse, tackar Tanska!

  • reaper

    Member
    2009-03-17 at 15:47

    EDIT: var meningen som ett pm… :D

  • reaper

    Member
    2009-03-17 at 20:19

    Tanska är rekomenderad säger jag bara!

    har pennor i massa fina färger och snabbt gick det!

    😉

  • Nightfrost

    Member
    2009-03-18 at 17:50

    japp får tacka för mina med,
    måste gå åt mycket pennor :D

  • mystiCal

    Member
    2009-03-19 at 22:16

    Bockar & Bugar för en snabb leverans.

    mvh: mystiCal

  • reaper

    Member
    2009-03-21 at 12:20

    Tjena jag är fröspekulant på såna där Thyphoonfrön.
    Är det nån som vill sälja så tar jag gärna emot ett PM.
    Gärna om nån har LR eller LR2 frön oxå, beror på vad som är bäst här uppe.

  • Tanska

    Member
    2009-03-21 at 14:59

    Thyphoon guerilla ställe 21.3.09:

    img0424e.jpg

    __________________________________________________________________________________________________________________________

    Thyphoon och Nepal frön: Bilder, pris och information, topp av sido 1: https://swecan.org/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=44583

    __________________________________________________________________________________________________________________________

  • Skumbanan

    Member
    2009-03-23 at 12:22

    Måste bara säga att Tanska gör ett bra jobb med paketeringen. Jag tror han skulle kunna göra rätt i att försöka producera lite andra frön också, som t.ex stuporsonic, kanske även lite inomhusfrön. Han skulle kunna få en otrolig ruljans på det då han redan är så etablerad och grönad på forumet.

    Tänk på saken tanska. :)

  • reaper

    Member
    2009-03-25 at 00:01
    Skumbanan wrote:
    Måste bara säga att Tanska gör ett bra jobb med paketeringen. […]

    Kan inte annat än hålla med där! Jag skrattade gott en liten stund åt utformingen. 😆

    Önskar det kan bli sommar snart… Vintern har kommit tillbaka alldeles för hårt nu. Ska sedan ut och plantera mina typhoon i väl valda spots!

  • jamaicanrastafari

    Member
    2009-03-28 at 22:55

    Thyphoon är sveriges utomhus strain verkar de som…
    Kommer ihåg några år sen när jag odlade thyphoon blommade faktiskt efter bara 2 – 3 veckor LOVAR… hade 20 st alla blommade så tidigt… Men lyckades aldrig att skörda de pga alla blev hittade… :(
    Men nu är det ny år och bättre ställe ska hittas dessutom många många fler kommer odlas och spridas i olika ställen!!!
    PS!!!
    Rekomenderar Tanska oxo kommer ihåf förlänge sen när jag fick mina frön i en penna oxo tror jag :D

  • reaper

    Member
    2009-03-30 at 08:28

    Fick hem min beställning på 20 nepal + 40 thy (plus massa extrafrön. TACK!) idag. Perfekt och gullig packetering och snabb leverans. Rekommenderas starkt!

  • reaper

    Member
    2009-03-30 at 13:42

    Super snabb leverans, Skickades samma dag som beställningen.
    Extrem bra förpackade, Hade kunnat stampa på kuvertet utan skador tror jag. 😆

Page 35 of 82

Log in to reply.