• doctordoom

    Member
    2011-05-11 at 10:42

    Tror det är en konsperation!

    Googlade nyss och fick fram: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16776764 <- Tror någon vill ge oss information om HIV :|

    Edit: som du ser är alla bilder på den siffra från swecan :>

    tror det har något med hur många inlägg totalt borttagna användare har gjort. Första tanken*

  • doktor_knark

    Member
    2011-05-11 at 10:57

    Gillade preggon med hookah som jag fick upp när jag sökte. :)

    (För att föregripa moralpaniken.) Ja, jag känner kvinnor som rökt en joppe eller två under graviditeten efter att ha läst all forsknings som finns i ämnet, men cannabis är som vi alla vet tämligen ofarligt, faktiskt höjdes födslovikten hos barn till rökare som normalt får låg födslovikt.

  • whiterasta

    Member
    2011-05-17 at 20:16

    @Doktor_Knark wrote:

    (För att föregripa moralpaniken.) Ja, jag känner kvinnor som rökt en joppe eller två under graviditeten efter att ha läst all forsknings som finns i ämnet, men cannabis är som vi alla vet tämligen ofarligt, faktiskt höjdes födslovikten hos barn till rökare som normalt får låg födslovikt.

    haha enda jag kan se framför mig är en graid kvinna i sina värsta munchies tillstånd :P

  • h

    Member
    2011-05-17 at 20:29

    Hah.
    När jag trycker på någon av bilderna med din länk Alathea så kommer jag till tråden där bilden finns på Swecan…

  • bakabrunkaka

    Member
    2011-05-18 at 10:18

    Får man fråga varför du fick för dig att Googla på ett antal inlägg som “reaper” gjort?

  • hejdu

    Member
    2011-05-18 at 11:12

    det är för att reapers har gjort trådar som fortfarande innehåller cb liknande grejer eller länkar, det mesta materialet på bilder är ju från swecan

  • harlev

    Member
    2012-10-04 at 03:43

    gammal tråd… preggo brud med bong? enda nämnvärda “lol” moment jag fick var från denna…

    http://img.photosex.biz/imager/w_480/h_/0946dd402fe39532e6cb8f4a4beb40b6.jpg

  • alethea

    Member
    2012-10-04 at 13:59

    Ja den va inte bara gammal, den va glömd.

    Quote:
    Får man fråga varför du fick för dig att Googla på ett antal inlägg som “reaper” gjort?

    Klart man får :) Jag gjorde det för att jag kan det.

Log in to reply.