Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken PPPxBB / 400W HPS / 5v i blom

  • PPPxBB / 400W HPS / 5v i blom

    Posted by reaper on 2009-12-23 at 11:12

    Goo Jul på er!

    Här kommer några bilder på våran Pure Power Plant korsad med Big Bud + 2 sticklingar och nån planta som grott från ett frö köpt nånstans i asien :)
    Min polare som fixade korsningen och gav mig frön, tack tack! (Du vet vem du är;))

    Den stora längst bak är PPPxBB – 5v i blom.
    3 små sticklingar av fetplantan och en okänd asiatisk strain i mitten längst fram (den största).
    Alla står i blom, så dom små blir det inte mycket på, men skoj endå :)

    Från sidan.

    Toppbuden på PPPxBB.

    Klättrade på sängen och tog en till översiktsbild :)

    En stickling.

    2 smp sticklingar av PPPxBB direkt satt i blom.
    Vi kallar dom Knätchen och Jollen :)
    Bredvid står den okända kinesplantan :)

    Toppen på PPPxBB, yummy yummy :)
    Kommer bli feet, 3v kvar :)

    That’s it, mer bilder kommer när det är dags att skörda!

    Peace & Merry Christmas!

    replied 14 years, 4 months ago 3 Members · 8 Replies
  • 8 Replies
  • ninj4n

    Member
    2009-12-23 at 11:40

    ser ut som den sträkt sig rätt rejält?
    Kan dock vara jag som är helt ute och cyklar, har ju sugit i mig morgonfeten 8)
    börja dagen med lite fint brainstorm haze 😆

  • reaper

    Member
    2009-12-23 at 11:50

    ninj4n:
    Cyklar kanske du gör, men att den har växt en jevla massa på längden har du rätt i.
    Vi råkade vegga den lite för länge, dessutom en bit från lampan pga. värmen.
    Men nu har vi en glasskiva under lampan, så värmen är okej.
    3v kvar i blom, så vi måste nog försöka binda ner toppen en aning innan den växer ur skåpet. Haha blir en fin julgran det här :)

  • ninj4n

    Member
    2009-12-23 at 11:51

    @DoT wrote:

    ninj4n:
    Cyklar kanske du gör, men att den har växt en jevla massa på längden har du rätt i.
    Vi råkade vegga den lite för länge, dessutom en bit från lampan pga. värmen.
    Men nu har vi en glasskiva under lampan, så värmen är okej.
    3v kvar i blom, så vi måste nog försöka binda ner toppen en aning innan den växer ur skåpet. Haha blir en fin julgran det här :)

    Japp, jahaja, okej ! :)
    ja , bara till att köpa lite julgranskulor sen har ni en finfin julgran i år :hemp:

  • reaper

    Member
    2009-12-23 at 11:55

    @ninj4n wrote:

    @DoT wrote:

    ninj4n:
    Cyklar kanske du gör, men att den har växt en jevla massa på längden har du rätt i.
    Vi råkade vegga den lite för länge, dessutom en bit från lampan pga. värmen.
    Men nu har vi en glasskiva under lampan, så värmen är okej.
    3v kvar i blom, så vi måste nog försöka binda ner toppen en aning innan den växer ur skåpet. Haha blir en fin julgran det här :)

    Japp, jahaja, okej ! :)
    ja , bara till att köpa lite julgranskulor sen har ni en finfin julgran i år :hemp:

    Mm, funderar på det :)
    Näe nu blir det en cigg till kaffet, sen en dusch, take care! :)

  • reaper

    Member
    2009-12-23 at 13:11

    Hittade inte mitt gamla acc så fick göra ett nytt.
    Nice o se att nåt frö gav kärlek, ser ut som den var född för en nice lite scroog :)

    Hehe vart helt förvånad och glad över att det fortfarande fanns fler av mina frön där ute.

    Hoppas det blir ett kalasröka :)

  • reaper

    Member
    2009-12-23 at 15:11

    @Gastub wrote:

    Hittade inte mitt gamla acc så fick göra ett nytt.
    Nice o se att nåt frö gav kärlek, ser ut som den var född för en nice lite scroog :)

    Hehe vart helt förvånad och glad över att det fortfarande fanns fler av mina frön där ute.

    Hoppas det blir ett kalasröka :)

    Joda, dina frön funkarfinfint :)
    Har en hel påse kvar av både PPPxBB och BBxPPP, så mer projekt av dom blir det i framtiden :)

    Har testat rökt snabbtorkade blad från budsen som smakade förvånansvärt bra.
    Kan bara säga att vi var tvungna att fimpa av jollen ;)

    Peace!

  • reaper

    Member
    2009-12-25 at 10:03

    Awesomeness of doom :)

  • natureman

    Member
    2009-12-29 at 13:03

    vilken fin och tjock stam, du har lyckas med din PPPXBB, tummen upp =D

Log in to reply.