• Peace and love 2010

    Posted by reaper on 2010-05-17 at 17:08

    Tjenare! Är de någon här som drar till peace & love nu i slutet på juni? Vi drar då ner ett gäng från norrlands kusten. Hade vart gött om det är lite mer sswecannnnnare som ska dra ner. Hur är folket där, brukar dom vara chill med en gås eller?

    replied 13 years, 2 months ago 7 Members · 8 Replies
  • 8 Replies
  • brumbrum

    Member
    2010-05-17 at 17:11

    om inte annat är ni välkommen att stanna till på vägen på kaffepaus i mitten av västernorrland, glöm ej att ta med gåsen bara ;)

  • khepri

    Member
    2010-05-20 at 07:28

    Kommer jobba på p&l i år :) har hört att det ska vara lugnt,men självklart är det frihet under ansvar ;)

  • ganjafarm

    Member
    2010-05-31 at 16:56

    tror jag å några polare ska dit också från norrlands kusten :)

  • reaper

    Member
    2010-05-31 at 18:43

    Gött grabbar! Kommer bli hur fett som helst! Hörde att det var 40000tält i fjol, låter lite kryddat dock… MEN det kommer iallafall bli hur fett som helst! Grymt mycke feta band! :D

  • hedersknyffeln

    Member
    2010-05-31 at 20:09

    40 000 tält låter lite mycket kanske. Men dom sålde ju över 40 000 biljetter förra året iaf. Det gjorde dom till Sveriges största festival har för mig

    /knyffel

  • khepri

    Member
    2010-05-31 at 21:24

    Klart alla swecannare ska dit :D fredspipa i solen

  • fakktup

    Member
    2011-02-13 at 21:53

    @Khepri wrote:

    Klart alla swecannare ska dit :D fredspipa i solen

    Bor i en angränsande stad till borlänge (falun) och människor häromkring har en väldigt varierad syn på cannabis.

    Men av egna erfarenheter och iaktagelser så måste jag säga att det används flitigt av väldigt många personer jag känner! (:

  • februari

    Member
    2011-02-27 at 21:30

    @fakktup wrote:

    @Khepri wrote:

    Klart alla swecannare ska dit :D fredspipa i solen

    Bor i en angränsande stad till borlänge (falun) och människor häromkring har en väldigt varierad syn på cannabis.

    Men av egna erfarenheter och iaktagelser så måste jag säga att det används flitigt av väldigt många personer jag känner! (:

    Way to återuppväcka tråd’n från de döda trådarnas park. Jaja, kul att få lite lokal input. Jag var faktiskt där förra året och hade riktigt svinigt jävla kul. Bra band med, tyvärr krockade Nationalteatern med nåt annat. Var och söp under Vampire Weekend tyvärr, så jag missade gladpopen som de lirar så väl. Väl där delade jag ett par skålar med grannarna och så, som visade sig vara rediga jävla growers, om än extremt amatöraktiga. De pratade om deras stora utomhus odlingar mest och hur de grodde gräs mitt i stan för att ingen visste att de inte var normala buskar eller nåt… Ganska mysko killar. Värmland kom de från, höll i hela cb produktionen där ett tag tydligen 😉

    Var det någon annan som var där? Mötte någon sköning att dela ett bloss med?

Log in to reply.