Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken oden_999´s Bilddagbok !(2st LR#2 & 2st LS)(070427)

  • oden_999´s Bilddagbok !(2st LR#2 & 2st LS)(070427)

    replied 17 years ago 5 Members · 116 Replies
  • oDeN_999

    Member
    2007-03-03 at 18:43

    Nu tyckte jag att det var dags för en liten update men lägger bara in bilder dom är så små så det är inte så mycket att titta på än :P

    Dom har växt i 4 dagar

    Degis

    Degen

  • reaper

    Member
    2007-03-04 at 09:29

    Även fast dom inte ser mkt ut för världen, så vet vi alla dom vad som väntar!
    Alltid lika kul att jämnföra bilden nu och den om en vecka!
    Keep up the good work!

  • oDeN_999

    Member
    2007-03-04 at 14:42

    jo det är alltid lika roligt att se hur mycket det händer ! :D men jag har inte odlat lowryder förut så det ska bli roligt att se hur denna strain växer också ! :D

  • rizzla

    Member
    2007-03-04 at 16:03

    lugn bara lugn :P

  • reaper

    Member
    2007-03-04 at 18:07

    Vad är den största skillnaden på LR och LR #2???

  • oDeN_999

    Member
    2007-03-04 at 18:12

    LR ger inte lika täta buds och därför inte lika stor mängd LR#2 är en korsning på santa maria och lowryder för att den ska ge lite mer i slutändad men den blir även lite större står det i allafall :D

  • reaper

    Member
    2007-03-04 at 18:16

    @oDeN_999 wrote:

    LR ger inte lika täta buds och därför inte lika stor mängd LR#2 är en korsning på santa maria och lowryder för att den ska ge lite mer i slutändad men den blir även lite större står det i allafall :D

    Afan :) jag som nyss köpt in valiga LR. Får väll se om ja kan fixa hem lite av LR #2. Vill ha ett strain som autoblommar o inte snålar på sina egna buds :D Utomhusodling 2007

  • oDeN_999

    Member
    2007-03-04 at 18:18

    Hehe jag har samma tanke tänkte att om jag får 1 kille och 1 tjej samtidigt då blir det frön som man kan strö ut massor i sommar ! :D

  • reaper

    Member
    2007-03-04 at 18:24

    Låter super det där, hoppas du får det! Det ända jag har problem med är att kunna hitta ett perfekt ställe. Man kan ju aldrig vara säker om nån som är ute med hunden kanske traskar in vart man planterar dem 😥

    Förresten, vart fixa du fröna från om jag får fråga :)

  • oDeN_999

    Member
    2007-03-04 at 19:22

    Jag beställde dom på http://www.everyonedoesit.com när jag ändå beställde en massa andra grejjer också :D

    jo har juh inte så stort problem med det gick upp till pappsen och sa åt honom och lägga fram skogskartorna så han har pekat ut var det brukar vara lite folk och grejjer plus att det är våran egen mark :P

  • reaper

    Member
    2007-03-04 at 22:10

    Okej :) Men blir de några frön så kanske ja kan köpa några från dig, dvs om du får ett lass me frön :P

    Skogskartor :?: Visste inte att det fanns, du råkar inte veta vart man kan köpa ritningar så att jag också kanske kan hitta nått super ställe? Det jag försökt göra hittills är att leta via sattelitkartor efter lämpliga ställen.

    Ja kan ju säkerligen hitta nått ställe där dem inte blir sedda, men målet är att dem ska va på ett ställe där dem lätt får mycket ljus på sig.

  • oDeN_999

    Member
    2007-03-04 at 22:23

    Om jag får ett lass med frön denna vända är det klart att du ska få handla några :D hehe men kartorna är kanske för såna som äger mark vet inte riktigt dom markerar i allafall vilka som är våra och dylikt så vi har kollat på olika mark typer och kal huggen och dylikt så det kommer upp bilder på mitt fält i sommar ! :D

  • reaper

    Member
    2007-03-04 at 23:01

    Ok, men jag hittar säkert nått ställe. Blir det misslyckat så får jag glädja mig åt dina bilder i stället då :)
    Lycka till så länge i alla fall :) komemr och följa tråden

  • oDeN_999

    Member
    2007-03-04 at 23:20

    Ja det tror jag definitivt att du kommer göra hela sverige är juh fullt med skog :D ja finns alltid min tråd att titta i kommer nog aldrig ge mig förrens det funkar :D tackar tackar får hoppas på det bästa :D

  • oDeN_999

    Member
    2007-03-08 at 14:47

    Nu tycker jag att det är dags för en liten update av mina bilder,så här kommer den

    dom har nu vuxit i 9dagar efter dom ploppade upp ur jorden och nu har dom verkligen börjar fått upp farten tycker jag :D

    har fundering på att vattna med urin nån som vet nått om det?
    funkar det bra?
    hur ska jag blanda det?

    Degis
    lite uppifrån

    Och en från sidan

    Sen har vi Degen
    uppifrån

    Och från sidan

    Kommer fler bilder när dom vuxit till sig lite finns inte så mycket att ta kort på än :P

    Tillbaka med en update inom 1 vecka :D

Page 4 of 8

Log in to reply.