Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken oden_999´s Bilddagbok !(2st LR#2 & 2st LS)(070427)

  • reaper

    Member
    2007-01-11 at 14:33

    Den ser riktigt najs ut faktist. Ge lite rapport längs vägen så vi får följa plantorna från barn till ståtliga kvinnor! 😆

  • oden_999

    Member
    2007-01-11 at 14:37

    @Amadeus wrote:

    Den ser riktigt najs ut faktist. Ge lite rapport längs vägen så vi får följa plantorna från barn till ståtliga kvinnor! 😆

    Absolut kommer förbi en kompis med kamera idag så jag kan ta på bebisarna också :D

  • reaper

    Member
    2007-01-11 at 21:14

    Ser ju nice ut, ska bli kul å se hur dina ww utvecklar sig under LE…
    Själv har man ju precis skördat en, alltid lika roligt, jag hoppas du för lika kul med dina oxå i framtiden :D

  • oden_999

    Member
    2007-01-13 at 19:21

    @Shizznit wrote:

    Ser ju nice ut, ska bli kul å se hur dina ww utvecklar sig under LE…
    Själv har man ju precis skördat en, alltid lika roligt, jag hoppas du för lika kul med dina oxå i framtiden :D

    nice nice vadå körde du också LE ?
    Man får tacka och hoppas det blir som ditt ;)

  • oden_999

    Member
    2007-01-16 at 14:36

    Här kommer det en liten update då!! :D

    1. Den som har växt längst av dom :D

    2. Denna har växt 1 vecka kanske har inte så noga koll :P

    3. Denna kom upp för nån dag sen! :D

    Jag får be om ursäkt för den dåliga kvaliten på bilderna men använda en annan kamera idag som jag inte använt tidigare så jag vet inte riktigt hur man ska ställa in den =/

  • reaper

    Member
    2007-01-21 at 14:00

    De e så här att jag tänkt inom en snar framtid sätta igång en garderobsodling.
    Och då undrar jag hur du kopplat dina 80mm fläktar? andvänder du en transformator då eller? och isånnafall vad för nån och var fick du tag på den?

  • oden_999

    Member
    2007-01-21 at 16:19

    @Baltassar wrote:

    De e så här att jag tänkt inom en snar framtid sätta igång en garderobsodling.
    Och då undrar jag hur du kopplat dina 80mm fläktar? andvänder du en transformator då eller? och isånnafall vad för nån och var fick du tag på den?

    Det är bara glida till jula där har dom billiga 12v transformatorer det kör jag med funkar hur bra som helst :D

  • reaper

    Member
    2007-01-21 at 17:14

    Det är bara glida till jula där har dom billiga 12v transformatorer det kör jag med funkar hur bra som helst Very Happy

    okej, låter najs. Hur mycket kostar en exakt? är de lätt att koppla?

  • reaper

    Member
    2007-01-21 at 17:51

    Grattis till den tjocka stammen, ett av mina större problem när jag var nybörjare. blir nog fin fint

  • oden_999

    Member
    2007-01-22 at 20:45

    @SpliffStar wrote:

    Grattis till den tjocka stammen, ett av mina större problem när jag var nybörjare. blir nog fin fint

    Okej okej tackar :D drygt men det gäller bara att köra med lampan tryckt mot blomman och fläkt körande hela tiden :D

  • oden_999

    Member
    2007-01-25 at 15:19

    Tyckte att det var dag för en liten update från min sida ! :D

    Måste säga att jag är väldigt imponerad vad LE-lampor klarar av det växer fort ! :D

    1. Den största

    2. Den näst största har växt i c:a 2,5 veckor

    3. Denna har växt lika länge som den förra men har blivit lite efterbliven vet inte riktigt vad som har hänt men den är nästan ännu sötare bara därför ! :D

    4. Denna har varit ovanjord i 4 dagar

  • oden_999

    Member
    2007-02-01 at 20:01

    Här kommer det ännu en update då ! :D

    växer på precis som det ska förutom att jag tror att jag har 1 pojke =/

    1. Denna som jag tror är pojke har blommat den i 2 dagar men det ser mycket mystiskt likt ut en pojke

    2. Denna har växt 3,5 veckor ungefär

    3. Denna har växt lika länge som nr.2 bara det att den blivit lite efterbliven sen födseln :P

    4. Denna har växt 1,5 vecka

  • oden_999

    Member
    2007-02-16 at 18:20

    Tyckte att det var dags för en liten update!
    Nu är det så här att den största jag hade var i allafall en kille så den har jag tyvärr slaktat men dom andra har helt klart börjar tagit fart.
    Det här är bilder från idag även den första dagen med 12/12 har averkats :D

    1. Var nummer 2 förut :P och har växt 5 veckor och 1 dag

    2. Var nummer 3, Och denna har växt lika länge som den förra men blev lite missbildad i starten men har tagit sig mycket fint nu tycker jag i allafall. :D

    3. Var nummer 4, Denna har växt 3veckor och 4 dagar

  • reaper

    Member
    2007-02-17 at 10:40

    Ser ju riktigt lyckat ut. Kul å se LE odlingar. E helt övertygad om att det är framtidens melodi.

    Lycka till och hoppas på en GIGANTISK SKÖRD! :D

  • reaper

    Member
    2007-02-17 at 11:39

    Vi kollat fast vi inte skriver:]
    Högwatts LE är framtiden!
    Ser buskigt ut, fina fiskar!

Page 1 of 8

Log in to reply.