Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Nomiars odling. 3 strains, 250w LE, garderob. UPD 04-22

  • Nomiars odling. 3 strains, 250w LE, garderob. UPD 04-22

    replied 13 years ago 16 Members · 40 Replies
  • Nomiar

    Member
    2011-02-25 at 00:34

    *Bump*

  • billball420

    Member
    2011-02-25 at 10:15

    Vad håller du på med Nomiar? Vad är det för vits med dina skräpinlägg i egen tråd?

  • Nomiar

    Member
    2011-02-25 at 11:25

    Bump inläggen menar du? För att tråden ska åka upp och folk ska se att det har kommit en update.. Eller åker tråden upp ifall man gör en edit på sin tråd? Inte nått jag visste om isf ^^

  • billball420

    Member
    2011-02-25 at 11:43

    Nej det gör den inte. Därför bättre med uppdateringar i nya poster. Jag kan vara ensam om att alltid snabbscrolla till sista posten, när jag ser att det finns en ny post i en tråd, men jag tror det inte.

    Det är upp till dig.

  • doctordoom

    Member
    2011-02-25 at 12:01

    @billball420 wrote:

    Nej det gör den inte. Därför bättre med uppdateringar i nya poster. Jag kan vara ensam om att alltid snabbscrolla till sista posten, när jag ser att det finns en ny post i en tråd, men jag tror det inte.

    Det är upp till dig.

    +1

    eller så finns det en knapp som heter “End” på tangentbordet som gör en ninja scroll längst ner på sidan.

    Annars en väldigt underhållande tråd, stör mig dock på att jag måste köra “home” varje gång :p

  • Nomiar

    Member
    2011-02-25 at 13:06

    Haha, jag som tänkte vara snäll och slänga allt i första inlägget så folk slapp scrolla och kolla igenom alla sidor om dom bara ville kolla på bilderna ;)

    Men förstår vad ni menar, får se hur jag gör i framtiden..

  • doctordoom

    Member
    2011-02-25 at 13:09

    Fortsätt som du gör eller gör som dom andra spelar ingen roll, folk lär följa denna dagbok då den är underhållande :p

    Var inte orolig min vän :)

  • tzatsiki

    Member
    2011-02-25 at 15:10

    Ninja scroll 😆

    Tänkte på ditt kolfilter.. JAG skulle ta bort hela skivan för maximalt
    luftflöde till filtret.
    Skruva fast ett par spännband eller rämmar om du inte vet hur du ska
    hålla filtret på plats!

    Lycka till och må väl
    MVH myntakryddad gurk-aioli

  • Nomiar

    Member
    2011-03-03 at 20:57

    Tänkte bara säga att jag kommer med en update imorgon. Har varit lite mycket i livet nu senaste tiden så har inte riktigt haft tid att ta bilder och updatera här :/
    Menmen, imorgon kommer det nytt :)

    @tzatsiki wrote:

    Ninja scroll 😆

    Tänkte på ditt kolfilter.. JAG skulle ta bort hela skivan för maximalt
    luftflöde till filtret.
    Skruva fast ett par spännband eller rämmar om du inte vet hur du ska
    hålla filtret på plats!

    Lycka till och må väl
    MVH myntakryddad gurk-aioli

    Jo det kanske skulle funka. Dock så tycker jag det funkar bra som det är nu. Ligger runt 27c dag(shiftar lite ofc) och det luktar inget :)

    Peace

  • cthullu

    Member
    2011-03-03 at 21:03

    Angående att editera första inlägg eller posta nytt, själv klickar jag _alltid_ på visa senaste när jag går in i en tråd vilket innebär att den kommer upp “färdigscrollad”.

    När tråden når två sidor kommer det kännas konstigt att klicka upp senaste inläggen, läsa kommentarer om bilder som finns på första sidan man sedan måste klicka till för att se vad folk pratar om….

    men bara mina 2 cents, gör som du känner själv, det är ju faktiskt DIN tråd! :D

  • cthullu

    Member
    2011-03-03 at 21:08

    ..sen så kan man missa lite saker lätt om allt är i samma inlägg, hjärnan måste leta och jämföra mot minnet vad man ska fokusera på eller något hehe.

    Nu först såg jag det där om “limegröna toppar”. Tycker någon annan borde kunnat tala om för dig att det inte har med pH problem att göra. Det är fullt naturligt när de går i blom att de mindre topp bladen får en lite limegröngul nyans som försvinner när bladen växer till sig.

    Det brukar vara första tecknet man ser på att plantan reagerar när man ändrar till 12/12.

    Så dont worry, och börja inte ph reglera massa hit och dit och stör dem i onödan. 8)

  • Nomiar

    Member
    2011-03-04 at 21:34

    Då jag börjat med att lägga alla mina uppdateringar i första posten så fortsätter jag så.. Men ctrl+f > update 6 så kommer ni helt rätt :)

    För mig så buggar det ibland när jag trycker på “kolla sista post” och då måste jag scrolla/trycka end för att komma rätt iaf.
    Tänkte lite att det skulle vara smidigt för folk som inte är här inne så ofta/folk som bara vill kika.. Men antar att dom flesta som kollar den här tråden hänger en del på swecan och kanske tom läser det folk skriver haha :)
    Ska tänka på det till nästa gång, men för nu så får det vara som det är tyvärr.

    Peace.

  • Nomiar

    Member
    2011-03-17 at 15:02

    Ny update uppe och allt ligger som vanligt i första posten.

  • grabben

    Member
    2011-03-17 at 21:33

    Damerna ser ut att må bra :) De e lite förvirrande att kolla första posten :)

  • Nomiar

    Member
    2011-03-18 at 01:03

    Jo, jag har fått det påpekat ^^
    Lär inte göra samma sak i nästa tråd :P

Page 2 of 3

Log in to reply.