• groddarn

    Member
    2004-02-29 at 00:31

    Fan, skitkul att höra !! Detta lyfter tusan denna för övrigt tråkiga dag till skyarna :D

  • underdog

    Member
    2004-02-29 at 01:38

    Låter sjukt bra!

  • reaper

    Member
    2004-02-29 at 04:50

    Fint, äntligen ett Sverige på frammarch. Varit lite tråkigt att se oss ligga efter resten av skandinavien i våra demontrationer. Men ni får vänta för att se mig om något år, då jag kan representera en seriös legalisering utan att möta allt för många (dåliga) argument mot min ålder ;)

  • reaper

    Member
    2004-02-29 at 19:23

    Törs man föreslå affischer i A4-format som man kan skriva ut och sätta upp?

    EDIT: En till idé som jag fick, skicka ut någon form av pressrelease för att få uppmärksamhet från media, fast då kanske en del inte vågar komma av rädsla för att hamna på TV/i tidningar..

    /Mikael

  • reaper

    Member
    2004-02-29 at 19:45

    vore underbart om det var någon som fixade tillstånd och drog upp en sida några månader innan så vi hinner sprida den.

    räkna med mig+polare isåfall.

  • reaper

    Member
    2004-02-29 at 20:43

    Jag + minst 2 människor till kommer utan tvekan att dyka upp.

  • reaper

    Member
    2004-02-29 at 20:44

    @Trestor wrote:

    . Tid blir förmodligen runt kl 15.

    vilket datum då? det känns som att jag har missat nåt 😳

  • drullper

    Member
    2004-02-29 at 22:46

    @MoJo wrote:

    @Trestor wrote:

    . Tid blir förmodligen runt kl 15.

    vilket datum då? det känns som att jag har missat nåt 😳

    Första lördagen i Maj… i år är det den 1:a Maj ….

    Kan även meddela att organisationen formellt bildades idag.

  • groddarn

    Member
    2004-02-29 at 22:52

    Blir det 1:a Maj måste jag faktiskt säga NEJ,NEJ och åter NEJ. 1:a Maj är för mig (och förmodligen fler) arbetarnas dag. Vore jättesynd om dessa två saker kolliderade och tyvärr kan nog ingen form av sammarbete ordnas då de flesta politiska formationer inte vågar “beblanda sig med knarkare” :(

  • gin

    Member
    2004-02-29 at 23:03

    loyson: De andra som demonstrerar på 1 maj skulle ändå aldrig stödja en legaliseringrörelse så att det krockar med dessa har nog ingen betydelse. Sedan så går det ha olika platser och tider så dagen spelar nog ingen större roll

  • drullper

    Member
    2004-02-29 at 23:18

    @loyson wrote:

    Blir det 1:a Maj måste jag faktiskt säga NEJ,NEJ och åter NEJ. 1:a Maj är för mig (och förmodligen fler) arbetarnas dag.

    Vi kommer försöka lägga eventet så det inte krockar varken med Sossarnas, vänsterns tåg eller SAC för den delen.

    [off topic]
    Sen så kan man ha delade meningar om huruvida det är arbetarnas dag eller partiorganisationernas dag. Enligt mig har det urartat och blivit det senare, bevis för min uppfattning: Se dig runt om i de norrländska arbetarkommunerna (där dessa “arbetarrörelser” är stora) och vilka som går i tågen där….

  • reaper

    Member
    2004-03-01 at 00:09

    @Drullper wrote:

    @loyson wrote:

    Blir det 1:a Maj måste jag faktiskt säga NEJ,NEJ och åter NEJ. 1:a Maj är för mig (och förmodligen fler) arbetarnas dag.

    Vi kommer försöka lägga eventet så det inte krockar varken med Sossarnas, vänsterns tåg eller SAC för den delen.
    ….

    Va bra!
    Så det här kommer alltså att bli av på riktigt! Det var verkligen kul å höra. Jag hoppas att jättemånga swecannare (och andra) kommer att dyka upp. Det kommer att kännas nervöst i början då man ska ställa sig på den tilltänkta platsen och gå fram till varandra hehehehe…

  • reaper

    Member
    2004-03-01 at 07:46

    Underbart!

  • groddarn

    Member
    2004-03-01 at 13:52

    Drullper:Vi kommer försöka lägga eventet så det inte krockar varken med Sossarnas, vänsterns tåg eller SAC för den delen.

    Nice…

    Hoppas bara det inte blir för jävla tight så man måste flänga fram å tillbaka som en fjortis. Man vill ju gärna ge allt när man väl e på plats å inte känna stress eller annat utan njuta under tiden… 😉

  • reaper

    Member
    2004-03-01 at 17:09

    @loyson wrote:

    Drullper:Vi kommer försöka lägga eventet så det inte krockar varken med Sossarnas, vänsterns tåg eller SAC för den delen.

    Nice…

    Hoppas bara det inte blir för jävla tight så man måste flänga fram å tillbaka som en fjortis. Man vill ju gärna ge allt när man väl e på plats å inte känna stress eller annat utan njuta under tiden… 😉

    Inget illa menat då jag inte vet vilken annan demo. du hade tänkt gå på.. men om du måste välja vilken tror du har störst nytta av ytterligare en deltagare?

    mvh

Page 2 of 23

Log in to reply.