Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Cannabisodling Min första odling! LR – 230W LE

  • impetigo

    Member
    2007-05-30 at 12:30

    Jag tycket gott att de bör ha ett par timmars mörker per dygn för att vila lite

  • reaper

    Member
    2007-05-30 at 18:38

    @Southern wrote:

    Jag drömde en gång att jag hade plantor… och att jag körsta veckorna körde 24/0, de växte väldigt segt vill jag minnas. Sen slog jag om till 18/6 o då började de växa så det knakade, i drömmen sa någon att det är för att de lättare återbildar klorofyll i bladen om de får minst 4 timmars mörker, men vet inte om drömmen var sann eller inte, men det verkade väldigt verklighetstroget iaf..

    ;)

    Inatt ska jag börja drömma jag me! Så får vi se om jag kommer till insikt jag me! =) höhö

  • reaper

    Member
    2007-05-30 at 21:18

    hmm, förstår… låter nästan som min dröm dröm om en kvintett “Special” Afghan kvinnor…. dom salappar gärna en stund i skuggan med…. 😯


    Jag sjunger som jag själv vill…. !

  • reaper

    Member
    2007-05-31 at 21:41

    Jag har lyssnat och jag har tagit till mig! =)
    -Hokus Pokus Filijokus!
    -Poff!!
    Tada! Nu har en timer anslutis till lampan… 18/6 nu men fläktarna och luftfuktaren går 24/0.
    En vän säger att han nog kan se ganska säker vad det är för kön imorgon eller på lördag! Sååå nyfiken!

    Kör ju Substral Växthjälp en gång i veckan nu och ska ju göra det fram till blommningen drar igång på riktigt. Växthjälpen funkar verkligen, har med flit inte gett en av plantorna växthjälp och den är mycket sprödare och ligger lite efter dom andra i utväcklingen. 💡

  • reaper

    Member
    2007-05-31 at 21:46

    hmm, vad menar du med växthjälp…? för mina erfarenheter till substal att det är jäkla lätt att bränna plantorna…

  • reaper

    Member
    2007-05-31 at 21:52

    @Cradle wrote:

    hmm, vad menar du med växthjälp…? för mina erfarenheter till substal att det är jäkla lätt att bränna plantorna…

    Ja den heter så…
    Substral Växthjälp
    http://www.substral.se/index.php?option=com_content&task=view&id=15&Itemid=25

    Blandar efter flaskans rekomendationer en dag i förväg, ingen fara än med bränningar men jag ska hålla ögonen öppna!

Page 2 of 2

Log in to reply.