Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Medicinsk odling, Moby dick & La woman. 250w hps & 90w Led

  • drhaze

    Member
    2011-12-05 at 07:31

    @robinho wrote:

    mmmm… Ser riktigt fint ut det där! Hur höga är damerna nu?

    Keep it up!

    Moby är cirka 59-60cm hög nu och La woman en 43-44cm kanske.
    La upp en helhetsbild på dom båda, tänkte att de kanske kan vara kul att se hela växterna och inte bara blommar haha.
    och tack för feedback, kom gärna med kritik och råd om ni tycker nåt ser galet ut.

    Mvh Haze

  • doctordoom

    Member
    2011-12-05 at 08:41

    Ser galet fint ut! Kan inte annat än berömma för en så långt väl utförd odling :)

    När man läser första inlägget låter det nästan som att det är din första odling?! Stämmer det? :|

  • jimpa

    Member
    2011-12-05 at 09:20

  • drhaze

    Member
    2011-12-05 at 09:57

    @DoctorDoom wrote:

    Ser galet fint ut! Kan inte annat än berömma för en så långt väl utförd odling :)

    När man läser första inlägget låter det nästan som att det är din första odling?! Stämmer det? :|

    Galet mycket tack till den responsen! Jag är så stolt över dom :)

    Ja detta är första odlingen inomhus, odlade ute förra sommaren. Men måste säga fyfan va mycket roligare de blir när man kan leka lite mer med sina barn, så tråkigt att bara låta dom stå som dom är. De ska klippas och de ska bindas, då händer det grejer!

    Mvh Haze

  • frilansaren

    Member
    2011-12-05 at 11:00

    Kul att se en till medic-grower :)

    -lance

  • Wineryder

    Member
    2011-12-05 at 15:02

    Klibbigt bra!!!

  • drhaze

    Member
    2011-12-05 at 17:48

    @frilansaren wrote:

    Kul att se en till medic-grower :)

    -lance

    Kul att de finns fler :D

  • drhaze

    Member
    2011-12-05 at 17:49

    @Wineryder wrote:

    Klibbigt bra!!!

    Och klibbigare blir de!

  • cosmodude

    Member
    2011-12-05 at 18:35

    Det är extremt ro-givande att se att ännu en patient har funnit en lösning för att öka livs standarden. Jag hoppas verkligen att du får ut det som du vill ur dina plantor och jag hoppas att dom ger en optimal effekt för problemet i fråga. Jag brukar också örten i mån om att lindra min deprisivitet och det kommer bli intressant att se hur dessa strains kommer tackla det hela!

    Kommer bli mycket intressant att följa detta så all lycka till dig definitivt! ;)

    MVH // Cosmodude

  • fl

    Member
    2011-12-06 at 07:48

    Snyggt DrHaze :)

    Man ser verkligen på det sista bildparet vad 10-15 L mer per kruka kan generera. :clap:

  • drhaze

    Member
    2011-12-06 at 10:24

    @Cosmodude wrote:

    Det är extremt ro-givande att se att ännu en patient har funnit en lösning för att öka livs standarden. Jag hoppas verkligen att du får ut det som du vill ur dina plantor och jag hoppas att dom ger en optimal effekt för problemet i fråga. Jag brukar också örten i mån om att lindra min deprisivitet och det kommer bli intressant att se hur dessa strains kommer tackla det hela!

    Kommer bli mycket intressant att följa detta så all lycka till dig definitivt! ;)

    MVH // Cosmodude

    Cannabis har verkligen varit min räddning, skulle inte suttit här idag om de inte varit för örten.
    Vissa brukar droger för att fly sina problem men jag tycker cannabis hjälper än att ta itur med problem i stället för att fly från dom. Jag finner en rogivande och lugn känsla i kropp och själ. Alla dåliga tankar blir plötsligt mindre dåliga för man kan se dem på ett annat sätt. Man tar tag i dom helt enkelt. Jag har kommit en lång väg och de har jag att tacka CB för.

    ang starin val, så valde jag dessa på grund av att jag inte gillar rena sativor. Kan man ju tycka låter konstigt då sativorna är mer “happie” röka, vilket kanske borde passa en depressiv person.
    I alla fall, Moby’n kommer användas på dagarna då den är mer sativa dominant men har mycket indica i sig också vilket jag gillar mest.
    La woman som gonattis då jag lider av stor sömnbrist också. Så jag hoppas de blir tungt neråt smoke.

    Mvh Haze

  • drhaze

    Member
    2011-12-06 at 10:27

    @fläskläpp wrote:

    Snyggt DrHaze :)

    Man ser verkligen på det sista bildparet vad 10-15 L mer per kruka kan generera. :clap:

    Jo man kan verkligen få fram små träd med lite större krukor, roligt!

  • illuminati

    Member
    2011-12-13 at 10:05

    Tänkte kolla vad du tyckte om “Gold labels närings paket” har beställt de men har hört att cannas ska vara bättre, vad tycker du? och behöver du ingen cooltube till hps:n?

    Bless up ^^

  • nido

    Member
    2011-12-13 at 10:44

    Haha jäävlar :D Det där ser underbart ut. Första jag jag ser någon som också kör på Moby Dick. Ska faktiskt skörda min idag eller imorgon. Har tyvärr inte lika vass skörd som din :) …lågbudget ._. Men detta ska absolut följas! Lycka till :)

  • drhaze

    Member
    2011-12-13 at 13:41

    @Illuminati wrote:

    Tänkte kolla vad du tyckte om “Gold labels närings paket” har beställt de men har hört att cannas ska vara bättre, vad tycker du? och behöver du ingen cooltube till hps:n?

    Bless up ^^

    Gold label har fungerat prima för mig. Har ingen erfarenhet av cannas men de tror jag skulle fungera lika bra, kanske bättre. Haha bara testa sig fram helt enkelt.
    Cooltube skulle jag behöva men har löst de genom att rikta en fläkt mot lampan i stället, vilket fungerar.

Page 2 of 2

Log in to reply.