Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Inomhus odling 400w – 3 Power Plant

  • reaper

    Member
    2007-09-15 at 18:47

    rexel
    Där ser man, va han kinky HAHA.. (nu gråter jag, av skratt. apatisk HAHA) :hippie:
    Mina flickor börjar likna något. Riktigt kul att se framstegen :D

    apatisk
    Jorå här händer grejjor.. kan knappt vänta 5 veckor. :D
    Jag gråter då inte. Jag har lyckodans framför tjejerna med sköööön reggae!
    Alla 3 tjejerna älskar mig.. ser det nästan på dom när jag öppnar.. HAHA

    Visst va bilderna mysiga :D
    :hippie:

  • reaper

    Member
    2007-09-16 at 01:23

    Mysiga som faaaaaan 😆

    Ser fantastiska ut!

  • apatisk

    Member
    2007-09-18 at 18:36

    har du också smakat? itne för någon effekt men för lite känsla?

    hur går det för dig, för många dagar utan update.

  • reaper

    Member
    2007-09-18 at 19:14

    Börjar biffa till sig!

    Jag har odlat strainen förut, och vet vad du har att vänta…
    Det är bra grejjer, och då skördade jag en vecka för tidigt för jag trodde blomtiden räknades från dagen man slår om till 12/12 istället för när första budsen kommer 😳

    Ska bli kul att jämföra när mina kommer i samma stadium i blom.

    Måste bara tillsist säga att bladena som står rakt upp på dina plantor på de senare bilderna gör mig glad i själen. Det är cannabis som mår bra det… :)

  • apatisk

    Member
    2007-09-18 at 19:18

    @robinson wrote:

    Börjar biffa till sig!

    Jag har odlat strainen förut, och vet vad du har att vänta…
    Det är bra grejjer, och då skördade jag en vecka för tidigt för jag trodde blomtiden räknades från dagen man slår om till 12/12 istället för när första budsen kommer 😳

    Ska bli kul att jämföra när mina kommer i samma stadium i blom.

    Måste bara tillsist säga att bladena som står rakt upp på dina plantor på de senare bilderna gör mig glad i själen. Det är cannabis som mår bra det… :)

    hur var det att röka?
    har funderingar på att ta en planta lite för tidigt och ta en när det är dags.
    så din åsikt kan göra en del för mig här.

    och säkert även för Knarkhund. han är nog lika intresserad som jag är.
    har hört bra om PP men ingen har sagt hur den är.. med detaljerat.
    känner dig sugen på utmaningen?

  • reaper

    Member
    2007-09-19 at 12:01

    Rökat är riktigt bra enligt mig, det är den typen av stone som smyger sig på dig, och efter 10 minuter sitter du i soffan och undrar vart fjärrkontrollen tog vägen. Efter ytterligare tio minuter så kommer du på att du håller den i handen.

    Enligt mig så är kvaliteten på den färdiga produkten minst lika bra som väldigt många av de strains jag köpt i chris när det fanns bodar och i olika coffeeshops i amsterdam.

    Drar man små och få hits blir det ett mera surrigt rus, man flyter omkring och hjärnan har fullt upp. Drar du mera så blev det mera bodystone, man var ganska stationär liksom. Har aldrig haft en så nice sommar som sist jag odlade powerplant :)

    Torka och kurera noga är ytterligare ett tips. Är det riktigt kurerat så har ni ett ypperligt välsmakande weed, det riktigt vattnas i munnen på mig när jag luktar på mina damer nu… Och det blir ju inte mindre lukt allteftersom heller ;)

  • reaper

    Member
    2007-09-19 at 19:44

    Oj vilken överaskning..
    Så trevlig läsning!!
    Tackar för det robinson. Och apatisk för dom bra frågorna..
    Fick mig ett gott skratt. 😆
    Tack för tipsen visste jag faktist inte om.. Får lägga till ca: 1 vecka på mina..
    apatisk
    Har inte testat. Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge..
    När det endå tar så lång tid att odla, så gör inte den extra veckan så mycket.. :hippie:

    Bilder

    😈

    Dagens godbitar..

    :hippie:

  • reaper

    Member
    2007-09-19 at 19:50

    @Knarkhund wrote:

    Oj vilken överaskning..
    Så trevlig läsning!!
    Tackar för det robinson. Och apatisk för dom bra frågorna..
    Fick mig ett gott skratt. 😆
    Tack för tipsen visste jag faktist inte om.. Får lägga till ca: 1 vecka på mina..
    apatisk
    Har inte testat. Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge..
    När det endå tar så lång tid att odla, så gör inte den extra veckan så mycket.. :hippie:

    Bilder

    😈

    Dagens godbitar..

    :hippie:

    Härliga bilder, vattnas i munnen på mig :D

  • apatisk

    Member
    2007-09-20 at 13:05

    så vackert.
    de verkar vara täta och fina med.

    jag är chockad över dina kristaller på bladen. ska snart upp och kika på mina. men de är inte lika mycket.

    så vackert.

  • reaper

    Member
    2007-09-20 at 16:15

    Några bilder till från olika vinklar..
    Har klippt bort så mycket blad jag kan för att få ljus överallt.
    Ångrar att jag inte satt upp folie lr mylar.. :(
    Blir en annan gång..

    Här har ni lite sköööön reggae medans ni väntar på “imageshack” HAHA:
    http://www.youtube.com/watch?v=tnUIvk2wHAI&mode=related&search=
    Njut!

    Bilder

    😆

  • reaper

    Member
    2007-09-20 at 16:26

    Asken
    Kul att du gillarT.. Tror flera gillarT, va på gymmet idag och tänkte inte på att jag hade vart i “kevin” och klippt.. Galet vilken lukt det blev när jag börjar svettas.. Fick lite sneblickar så jag gick fort HAHA..

    robinson
    Hur mycket fick du ut den sommaren du gjorde PP? Hur många hade du?

    apatisk
    Visst fan är det mycket kristaller.. fattar inte va som händer riktigt bladen blir nästan helt vita..
    Tycker dock att dom är lite smala.. vill att dom ska tjocka på sig lite om man säger så.. Men är inte klart ännu häller så får vara tålmodig..
    Har du smakat på dina btw?

  • reaper

    Member
    2007-09-20 at 16:53

    Ojoj!

    Dom är så fina dina damer! Blir grön av avund! ;]

  • apatisk

    Member
    2007-09-20 at 18:27

    jag gjorde en taskig smakprovning. tog två väldigt små tjuvnyp i nederkant och torkade på en tidning.
    och sen lite john silver papper, ingen tobak. och kan inte säga att det var någon effekt, men det var ju så lite, och det är lååångt kvar. men smakade trevligt. inte överdrivet mycket dock.

    dina bilder ser så underbara ut. jag blir så glad då du ligger en bit före mig och visar hur mina kommer se ut.

    kollade runt lite och det verkar som om du är en vecka före mig. då mina ser ut lite som dina gjorde runt den 11sept.

    men det kommer nog bli bra detta. det är kul för var man än kommer så funderar man lite på var man skulle kunna odla. du förstår hur jag menar?

    satt och tittade på mina till de gick och la sig idag. det är så vackert.

    hur har du tänkt kurera dina?

  • fritz

    Member
    2007-09-20 at 22:32

    Damn! Det ser ut att bli riktigt stora color det där om du sköter korten rätt! :P

  • reaper

    Member
    2007-09-21 at 07:49

    det var en fin skog knarkhund! hur mycket tror du att det blir?

    ser grymmt ut! keep up the good work!

    /bompaH

Page 7 of 13

Log in to reply.