Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Inomhus odling 400w – 3 Power Plant

  • reaper

    Member
    2007-09-06 at 16:45

    snyggt!!! tänktebarafråga var du köpt din kanalfläkt m kolfilter.. måste bara ha ett sådant sett så man slipper nojja…. ?? också 2 frågor till allihopa.. hur fan bytar man sitt namn på denna sidan?? har försökt ändra men funkar ej… hittade en billig liten jonisator, funkar det till en garderobsodling?? hoppas du kommer få glädje av dina fina plantor!!!

  • reaper

    Member
    2007-09-06 at 19:33

    pontus
    Jag har köpt min kanalfläkt från en kompis som jobbar med ventelation.
    Till ett bra pris, hehe. Kolfilter köpte jag i min locala Cannabies odlings butik ;) Annars finns det säkert att beställa från internet någonstans..

    Måste erkänna att det funkar fint… Luktar inget sålänge du inte öppnar dörrarna.. Men det får man räkna med.

    :?: vet inte hur man byter namn sry ❗

    apatisk
    Jag kände på mina idag och fick inte direkt någon känsla av att dom var “klibbiga” som dina har blivigt. (om jag inte minns helt fel, läser en del trådar)
    Där imot så har dom stannat till. kan bero på att jag klippt mycket och råka knäcka till stammen på HULK. Men tror han överlever den attacken..
    Bara det att dom kanske är lite chockade vad vet jag..
    Hoppas dom får en lycko spark snart ..

  • apatisk

    Member
    2007-09-07 at 11:10

    ok, mina har blivit LITe klibbiga på stammen framför allt.
    men dina ser ut attha kommit längre i själva blommningen, man såg inte blommorna så bra på de bilderna.

    så om du får ett stopp nu på några dagar, så kasnke jag hinner ikapp.
    men du har verkligen klippt ner dem hårt. hehe.

    har själv inte vågar mig på det. vad det nu är bra för. har tagit några blad, kanske 15-20 på varje planta, men det var på väg ut de bladen.

    vi får hoppas att han klarar sig, men som du sa. det är ju trots allt hulken, och han är inte vem som helst inte.

  • reaper

    Member
    2007-09-07 at 21:19

    Okej då förstår jag var du menar.. Om man gnider lite på stammen så klibbar det mellan fingrarna.. ;) Och luktar väldigt gott…

    Klippt bort dom största löven för att få ljus på “sticken” under.. Fanns massa som inte fick tillräkligt med ljus. Så tror jag gjorde en bra sak.. Får se..

    Stängde av kolfiter/kanalfläkten idag i 1 timma.. börja lukta så nu är jag beroende av att ha kolfiter/kanalfläkten igång.. Jobbigt ljud bara någon som har något tips att dämpa det så är jag tacksam.. Hört om Ljuddämpare.. vart får man tag i det?

  • reaper

    Member
    2007-09-09 at 13:44

    Hejpåer!
    Nu kommer lite nya bilder..
    Ser kristaller på bladen, men har dock för dålig kamra för att bevisa det :P
    Stått 16 dagar i blom

    Luktar gott gör det oxå.. :hippie:

  • apatisk

    Member
    2007-09-11 at 07:21

    gudars skymning vad det växer. jag gissar på att dina är lika galna som mina.

    helt sinnesjukt vad de tar i nu. är tvungen att höja lampan varannan dag.

    hur har du det? du har väl inte bundit ner dina? hur höga har du dem?

  • reaper

    Member
    2007-09-11 at 14:48

    ser fint ut, lycka till med blomningen. Har också Pax-skåp som odlingskammaren, de var inte lätt att få det ljustätt. hur har du tätad din skåp?
    –Janos–

  • reaper

    Member
    2007-09-11 at 15:42

    apatisk
    Mina har faktist sluta växa på längden.. du är det bara bud som växer..
    Fint det är.. Sagolikt 🙄

    Janos
    Ditt namn betyder något för mig. Men det är inom boysen lixom.
    😈
    Jag täta mitt skåp med gummilist från Clas Ohlsson som jag drog runt hela. Sen fick jag ställa in dörrarna så dom täpte igen ordentligt.
    Baksidan använde jag silikon svart.
    Men pricket över i gör magneterna. Köpte mig 4st 4kg magneter på CO.
    Dom trycker ihop ordentligt. Blir ett litet mission att öppna men det är det värt..
    Lycka till :hippie:

  • reaper

    Member
    2007-09-11 at 19:54

    Bilder:

    :hippie:

  • reaper

    Member
    2007-09-12 at 11:38

    Shiit dom ser ju riktigt fina ut nu :D
    Jag hoppas att våra PP blir ungefär som denna ❗ http://www.dutchseedsbank.nl/images/powerplant.jpg

  • reaper

    Member
    2007-09-12 at 17:08

    Haha.. jo nu lutar jag mig tillbaka o njuter 😆
    Dom ser väldigt vackra ut…

    Tror inte mina kommer se så fina ut som den PP. Men om den är helften så fin så är jag nöjd.. trots allt min första odling 😉

    :hippie:

  • reaper

    Member
    2007-09-12 at 17:16

    @Knarkhund wrote:

    Haha.. jo nu lutar jag mig tillbaka o njuter 😆
    Dom ser väldigt vackra ut…

    va mysigt du verkar ha det 8) fin garderob och finfina damer.
    hmm, är din avatar flummarvovven från Dude where’s my car? :)

  • reaper

    Member
    2007-09-12 at 17:26

    naesselsoppa
    Tackar o bockar.
    Den släpper dock ut lite luft någonstans, lukten är ju inte otrevlig men har faktist köpt kolfilter för att kunna slippa den.. Har kläder som jag vill undvika Cannabies lukt på. Därför det är lite irriterande.
    Får se vad man kan hitta på. Byggare bob får dra på sig blåstället och ta fram ritningarna.. 8)

    Haha du har så rätt så.. Knarkhunden är från “Dude where’s my car?”
    Tyckte han va stentuff så tyckte jag namnet passa bra in på detta forum..
    vov *host* vov *host* *host* *host*

  • reaper

    Member
    2007-09-12 at 17:33

    Riktigt nice odling…armaturen är de en sån från willab garden?? Du köpte kolfiltret i lokal cannbis shop kan du vara lite mer specifik el knas? Är de nån stor kedja el??

  • reaper

    Member
    2007-09-12 at 17:42

    Chik
    Tackar ;)
    Köp inte den armaturen jag använder.. Köp hälre en solskärm.. Min armatur är som ett element. den blir het av lampan och utgör massa värme.. helt sämst, iaf i mitt läge med så litet utrymme.. Har iof flyttat ut “the black box” vetifan va strömagrigatet heter.. eller kanske heter så.. haha

    Jag har massa runt mig om jag säger så.. Men om du bor i sverige hjälper det inte så mycket vad jag säger..
    Men allt finns här så ska vara nöjd.

    mitt tips är. http://www.google.com
    Ledsen att jag inte kan hjälpa mer än så.

    Fred /Knarkhund :hippie:

Page 5 of 13

Log in to reply.