• Inget Smokefest 2011

    Posted by andreas on 2011-05-01 at 14:38

    Vi är ledsna att behöva informera er om att Stockholm Smokefest 2011 ej kommer att bli av.

    Vi har helt enkelt inte haft allt det engagemang ifrån medarbetare och den budget vi skulle velat ha.

    Förra året fick vi t.ex. in ca tvåtusen kronor på donationer och sponsring, medan hela eventet gick på en närmare tjugotusen. Resterande kom alltså från egen ficka, vilket vi nu inte har råd med.

    Vi är som sagt ledsna om en del av er förväntat er att det skulle bli av.

    Vi får hålla tummarna för att engagemang och pengar finns till framtida fester.

    Hoppas ni har överseende.

    // Andreas, Magnus m.fl.

    replied 12 years, 11 months ago 3 Members · 4 Replies
  • 4 Replies
  • Teslakid

    Member
    2011-05-01 at 16:20

    Var donerar man till detta? Finns de nån sida med info osv? :P

    Visste inte hur detta drevs å hade ja vetat var och hur skulle jag nog gett nån tusenlapp..

    Men hoppas de blir bättre till senare år :)

  • andreas

    Member
    2011-05-01 at 16:46

    Vi hade ett tag ett paypal konto, men för närvarande tar vi inte emot donationer heller.

  • Teslakid

    Member
    2011-05-01 at 16:48

    ok.

    skriv här i tråden å försök få ut lite reklam för att man kan donera om ni bestämmer att försöka igen :)

  • doris

    Member
    2011-06-21 at 07:23

    Detta var väldigt tråkigt att höra då jag sett framemot smokefest i år åxå! :/ Sponsar gärna och tror många skulle vara med att bidra. “många bäckar små”. Nu läser jag ju dock att de inte blir någe i år oavsett så jag hoppas på nästa sommar iallafall !!
    Är ny här då jag undrar om det arrangeras nåt för medlemmar nån typ av jippo/träff om inte så vore nåt liknande skitkul!

Log in to reply.