Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Hur ser planerna ut för utomhusodling 2013?

  • exil

    Member
    2013-03-07 at 18:21

    den stora 3.5m mors iran xxxxx

    den tunga mup xxxx 1/3 av plantan i bild

    väl mött där ute

  • alethea

    Member
    2013-03-07 at 22:08

    @smookey wrote:

    Eller så blir folk mer och mer paranoida för att skriva vad dom har för sig.
    Blir en saming från Tanska,
    thypoon, Neapel iallafall.

    Word!
    Att bara ens sitta här och skriva var, vad när och hur plus bilder är ju helt jävla bängt.Man måste fan ha en önskan om att åka fast, snacka om bekräftelsebehov!

    Och som att det skulle hjälpa med att ta ett bryt i bruket under tiden man odlar, jahaaaa då släpper det eller!Jomen visst, det är ju skönt att vara ren i pisset om man torskar..Ja herre JESUS.
    Gud välsigne er alla.

  • exil

    Member
    2013-03-08 at 01:00

    @Alethea wrote:

    @smookey wrote:

    Eller så blir folk mer och mer paranoida för att skriva vad dom har för sig.
    Blir en saming från Tanska,
    thypoon, Neapel iallafall.

    Word!
    Att bara ens sitta här och skriva var, vad när och hur plus bilder är ju helt jävla bängt.Man måste fan ha en önskan om att åka fast, snacka om bekräftelsebehov!

    Och som att det skulle hjälpa med att ta ett bryt i bruket under tiden man odlar, jahaaaa då släpper det eller!Jomen visst, det är ju skönt att vara ren i pisset om man torskar..Ja herre JESUS.
    Gud välsigne er alla.

    Thanks man. Ser iofs inte den stora risken med den info som delats här. Men men så kan det vara ha det gott. / Exil

  • drullper

    Member
    2013-03-08 at 05:41

    @Rikskriminalen wrote:

    Seriöst, fick han ut 500 potäter på en planta?! Jag är skeptisk, låter som ett fall för Arkiv x det hör jag. Du minns inte namnet på strainen då?

    Vi har (även om dennes besök är ytters sporadiska) en medlem som fick ut 2 1/2 säckar på två ståtliga blueberryplantor (tror det var den strainen, ev en korsning på dem) för ca tio år sedan. Men det var två monster i Skåne i söderläge uppställda mot en vägg…(ja det fanns bilder på forumet att drägla över) Så det går att få ut extrema mängder, men det kräver rätt förutsättningar.

  • enzi

    Member
    2013-03-08 at 07:56

    Majestätisk planta där uppe! :)

  • Rikskriminalen

    Member
    2013-03-08 at 10:17

    Exil. Det var ingen dålig planta den första. 😯 I rest my case angående fall för Arkiv x.

    Vi har (även om dennes besök är ytters sporadiska) en medlem som fick ut 2 1/2 säckar på två ståtliga blueberryplantor (tror det var den strainen, ev en korsning på dem) för ca tio år sedan. Men det var två monster i Skåne i söderläge uppställda mot en vägg…(ja det fanns bilder på forumet att drägla över) Så det går att få ut extrema mängder, men det kräver rätt förutsättningar.

    2,5 kg potäter på två plantor!? Han måste ha veggat dom inne typ 5 år och pumpat dom fulla med hästhormoner.

    Ska försöka nå den magiska gränsen ett kilo med autoblommande sort nu i sommar. Vore så mycket smidigare att köra vanlig strain, mängden gram ökar avsevärt mer men nu bor man i norden, inte mycket att göra åt saken. :P

  • alethea

    Member
    2013-03-09 at 22:05

    @frilansaren wrote:

    Zon 1 håller jag till på, vill tom minnas att vi sitter i samma stad du å jag ;)

    va latjo!då e vi tre :D

  • frilansaren

    Member
    2013-03-09 at 22:50

    @Alethea wrote:

    @frilansaren wrote:

    Zon 1 håller jag till på, vill tom minnas att vi sitter i samma stad du å jag ;)

    va latjo!då e vi tre :D

    ska du köra några speciella sorter?

    -lance

  • alethea

    Member
    2013-03-10 at 09:29

    @frilansaren wrote:

    @Alethea wrote:

    @frilansaren wrote:

    Zon 1 håller jag till på, vill tom minnas att vi sitter i samma stad du å jag ;)

    va latjo!då e vi tre :D

    ska du köra några speciella sorter?

    -lance

    Tar det lugnt med mitt bruk nu för tiden men jag har några fröer liggandes, har ingen aning om vad det är för sort men gissar på ngn bushweed.
    Har inte planerat ngt med det.Maybe maybe not.

Page 2 of 2

Log in to reply.