Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Cannabisodling Från 250w till 400w hps!!

  • Från 250w till 400w hps!!

    Posted by tomtebloss on 2006-09-08 at 22:12

    Hallå!! ja kör 250hps o har just nu 7st kids i veg,lite väl många ja vet! brukar bli nån hane. iallafall så ska ja byta till 400 nu o undrar om det spelar någon roll när bytet sker??? har veggat i ca 7v,
    o vill blomma snart.vill ju inte att dom ska få annat en posetiva chocker! 😆
    jag passar på o fråga hur gör ja för o visa bilder säkert???
    vill ju inte göra bort sig! peace out :kimblah:

    replied 17 years, 8 months ago 4 Members · 5 Replies
  • 5 Replies
  • melo

    Member
    2006-09-08 at 23:09

    Byt så snart som möjligt skulle jag säga. Finns ingen anledning att hålla tillbaka på ljuset i någon fas, utom möjligen när dom är väldigt små.

  • tomtebloss

    Member
    2006-09-09 at 06:49

    Tack för svar!! då byter ja snarast!!! hur lägger man upp bilder här?? nån som orkar berätta? peace :kimblah:

  • astroturf

    Member
    2006-09-09 at 07:56

    För att lägga upp bilder här måste du bli vip medlem. Vill du inte det så kan du ju lägga upp bilder på tex http://www.imageshack.us och sen länka in bilderna i tråden.

  • tomtebloss

    Member
    2006-09-09 at 08:17

    tackar o bugar!! då ska jag försöka lägga upp bilder på mina damer,o kanske få en del tips!! peace out :kimblah:

  • reaper

    Member
    2006-09-09 at 10:11

    Enda anledningen till att köra på ett lägre watt-antal skulle väl då vara om man vill spara in lite pengar på elräkningen, det är ju inte nödvändigtvis så att du får dubbelt så stor skörd bara för att du veggar under dubbelt så mkt ljus.

Log in to reply.