Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Första odlingen, 100watt LE, IT’S A MALE! 25/4!

  • reaper

    Member
    2010-04-25 at 18:25

    @trasdockan wrote:

    @noname wrote:

    HEEEELP?

    Är det så illa som jag tror att det är? :(
    När har hanarna som mest thc i sig? :(

    Ja, det ser verkligen ut som en grabb.

    ang mest thc i hanplantor finns det en tråd i universitetet

    https://swecan.org/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=68954

    Tabellen är som du ser inte helt förenligt i gradskalan med din inomhusplantan, se till beskrivningarna i utvecklingsstadierna för att identifiera varit i processen din planta finns.

    trasdockan

    Tack för svar även om det inte var så glatt.. :/ blir man bäng på skiten eller är den bara att kasta i havet?

  • trasdockan

    Member
    2010-04-25 at 18:52

    @noname wrote:

    Tack för svar även om det inte var så glatt.. :/ blir man bäng på skiten eller är den bara att kasta i havet?

    Försöka bör man annars dör man. Vet flera som påstår sig ha mått bra på hanplantor. Om det är placebo eller the real deal spelar väll mindre roll.

    Oavsett så har du blivit av med din odlingsoskuld, förhoppningsvis har du lärt dig något på vägen. På det igen! :D

  • reaper

    Member
    2010-04-25 at 19:01

    @trasdockan wrote:

    @noname wrote:

    Tack för svar även om det inte var så glatt.. :/ blir man bäng på skiten eller är den bara att kasta i havet?

    Försöka bör man annars dör man. Vet flera som påstår sig ha mått bra på hanplantor. Om det är placebo eller the real deal spelar väll mindre roll.

    Oavsett så har du blivit av med din odlingsoskuld, förhoppningsvis har du lärt dig något på vägen. På det igen! :D

    Yee yeee…. försöka jag jag annars dör jag

    Nu blir det nog inte så tätt mellan updatesen!

    Njaa.. på att igen om 2 månader kanske :)

  • reaper

    Member
    2010-04-25 at 19:04

    Tack alla glada och trevliga människor som gav mig tips på vägen och svarade på mina frågor, nu är det inte så mycket mer frågor är vid skörd och en rökrapport, kanske lägger upp några bilder när hanblommorna har växt till sig lite!

    staaay tuned – Updates kommer!

    PEEEEEEEEEEACE

Page 3 of 3

Log in to reply.