Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Första odling/250w le/ white widow bigbuds/update 5juni

  • h

    Member
    2011-05-19 at 15:39

    ‘Gillar ner det blir sånna skevheter!
    Den verkar inte vara så mycket mindre än de andra heller, så två stadiga topp-kolor på en planta är väl inte helt fel :)

  • p.green

    Member
    2011-05-19 at 17:01

    det är en riktig härlig skevhet heheh först tyckte jag bara att den verkade växa jävligt konstigt och tänkte nästa klippa den men väntade för att se vad som hände. o sen blev de två toppar och jag hade ett stort leende på läpparna :)
    Peaze!

  • h

    Member
    2011-05-19 at 17:14

    :D
    Råkade ut för samma sak, fast på ett mycket lustigt sätt:
    En nyplanterad växt, max 6 dagar gammal, började dö.
    Löven gulnade och sedan trillade av (Fanns INGET jag kunde göra)
    Hur som, 2 dagar senare, precis innan jag gav upp hoppet så växte fyra (4!) nya grenar ut från stammen, precis som på din WW/2 ;)

    Lycka!

  • p.green

    Member
    2011-05-19 at 18:37

    haha verkar som om du har haft lite mer tur än vad jag har haft men tycker inte att 2 toppar är fy skam. Men riktigt nice att du fick 4 toppar hahah:)
    Peaze!

  • p.green

    Member
    2011-05-24 at 15:08

    till alla som kör i garderober lägger jag upp denna länk: http://www.growingclosets.com/

  • p.green

    Member
    2011-06-04 at 20:52

    tja, idag har det gått 36dagar i blom.
    Jag väntar också på att kolfilter,300w le röd och en fläkt ska komma,har också börjat skriva ner lite små grejer som ja ska tänka på till nästa gång. Eftersom det här är min första odling så kan man ju alltid bli bättre,går ju inte att få till allt helt rätt första gången.
    liten update

    Uploaded with ImageShack.us

    Uploaded with ImageShack.us

    dom är ju inte så där jätte stora men det beror på att jag bara veggade i typ en vecka,vilket jag ångrar nu :(
    Peaze!!

Page 4 of 4

Log in to reply.