Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Första cannabisodling. Super Silver Haze 3x600w HPS

  • stilnoct

    Member
    2010-04-24 at 11:33

    Ska bli skoj att följa denna och smådrömma ;)

  • buddah

    Member
    2010-04-27 at 12:43

    Måste ge dig två stora tummar upp! Ett väl genomtänkt och vackert utrymme, en superb strain och det bästa; att du delar med dig!

    Måste som tidigare cannare påpeka säkerheten med såna här setups. VPN och det andra en självklarhet, men även försiktighet och sunt förnuft i ditt privatliv!

    Och om folk här i tråden frågar var du har beställt dittan och dattan så förklara vänligt men bestämt att du inte kan berätta det!

    Detta ska följas tills skörd och beyond :)

    GL!!

  • humlan

    Member
    2010-04-27 at 12:58

    fin fint bygge hörru! :)

    kommer följas.

    Fridens

  • new_grower

    Member
    2010-04-27 at 20:19

    verkar som att någon är rik här :P jag skulle också vilja ha din setup! :)

  • shakakaw

    Member
    2010-04-27 at 20:57

    Är det någon som har fasstnat för supersilverhaze?

    Har min planta på tork just nu, och har inte tjuvsmakat ännu! :D :D :D
    Aldrig rökt ssh förut heller.

    Kan man ha höga förväntningar? Och vad brukar det vara för slags rus i plantan? :D

    Vart lite missnöjd med min hawaiian snow från samma mixpack som jag köpte… vart lite för fuckdup i huvvet av den… Kanske rökte lite för mycket också, men det känndes verkligen att det var sjukt potent. xD Så hoppas på att supersilver haze är nice! :D

  • drullper

    Member
    2010-04-27 at 21:12

    @shakakaw wrote:

    Kan man ha höga förväntningar?

    Köpt och rökt SSH två gånger, vid båda tillfällena har jag köpt och rökt flera andra sorter.

    Gång nr 1, bästa rökat av ca 6 sorter jag köpte i chris inför roskildefestivalen 2002.

    Gång nr 2, bästa rökat av ca 25 sorter under mitt besök i Amsterdam (det kan vara så att hjärnan spelar mig ett spratt också, det var första rökat jag köpte i Amsterdam också, dessutom på en riktig jävla turistfälla, bulldog)

    Så jag tror nog du kan ha höga förväntningar om du gjort rätt. :D

    //D

  • baralillajag

    Member
    2010-04-27 at 22:18

    Taniga stammar brukar normalt rätta till sig själv – åtminstone gör det alltid det för mig. Förstår inte varför alla andra verkar ha problem med det. 😆
    Fint bygge!

  • outdoorfreak

    Member
    2010-04-28 at 09:15

    @Drullper wrote:

    @shakakaw wrote:

    Kan man ha höga förväntningar?

    Köpt och rökt SSH två gånger, vid båda tillfällena har jag köpt och rökt flera andra sorter.

    Gång nr 1, bästa rökat av ca 6 sorter jag köpte i chris inför roskildefestivalen 2002.

    Gång nr 2, bästa rökat av ca 25 sorter under mitt besök i Amsterdam (det kan vara så att hjärnan spelar mig ett spratt också, det var första rökat jag köpte i Amsterdam också, dessutom på en riktig jävla turistfälla, bulldog)

    Så jag tror nog du kan ha höga förväntningar om du gjort rätt. :D

    //D

    Finns ju inte någon annan sort som gjort hattrick i cannabiscup! 😉

    Ska bli kul att följa detta, Insane!

  • buddah

    Member
    2010-05-12 at 11:59

    Update innan jag blir galen?! :P

Page 2 of 2

Log in to reply.