Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Exil´s uteodling 2013. SKÖRD

  • exil

    Member
    2013-10-15 at 05:34

    @Lesseboo wrote:

    Jepp,Nya Zealändarna odlar åtminstone på det viset.Själv grävde jag ner en massa överbliven mat såsom Broiler,kotletter osv.. :D Ju mera ben,desto bättre.
    NDU är nån av Tanskas sorter..New Dane..nånting.. Ska se hur många jag har kvar av dem,du kan få resten,ska ändå breeda en massa Auto/Semiauto i vinter.btw..BlackDominorna hade toppgener !!

    Kul att BD levde upp till sitt rykte. Jag har ett par utav Hybrids from hell frön över om ni vill ha med dom i semikorsandet och en jävla massa landrace sativor från Uruguay/Paraguay. Kan ta det på pm inne på SH om du fortf använder det?

  • enzi

    Member
    2013-10-15 at 09:04

    NDB kanske? New Dame Blanche?

  • hashy

    Member
    2014-03-19 at 20:31

    Fyfan ändå man kan säga är … wow, BOOOOM! =D big fucking up man.

    / H :clap:

  • Anonymous

    Guest
    2014-04-01 at 19:18

    Wow den hade jag missat.. grymmt jobbat älskar alla kreativa människor.. Kan du höra av dig till mig angående byte av genetik kanske? frön gärna pollen oxå om du har till hands.. självklart utlovas kompensation :)

    MVH

    [email protected]

  • exil

    Member
    2014-04-02 at 03:17

    @cubacola wrote:

    Wow den hade jag missat.. grymmt jobbat älskar alla kreativa människor.. Kan du höra av dig till mig angående byte av genetik kanske? frön gärna pollen oxå om du har till hands.. självklart utlovas kompensation :)

    MVH

    [email protected]

    Fröna från GG 2013 är dåliga, de vill inte ta sig. Pollen är tyvärr ej tillåtet att byta. Så det blev mao Nej.

Page 12 of 12

Log in to reply.