Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Cola kyl,Sativa*HB korsning, bilder update 25/5 kl 16:30

  • Mikey

    Member
    2007-05-31 at 07:13

    @Nemesis_evil wrote:

    Denna kraftiga stretch blev när jag slog om till blom, innan var dem bara ca 25-30cm, har bara lampan ca 10-15cm ifrån, har satt ett galler nu vid 10cm så det inte kan bli så mycket längre, tänker absolut inte ta bort dem, är juh så vackra mina två damer i skåpet. måste nog kankse ha en starkare lampa
    för att få bort att dem stretchar, har bara 150w hps.

    Även att han jag köpte fröna av fick plantor i denna storlek runt 1-1.20m stora och rätt kraftig yield.

    Nu börjar budsen att svälla på dem, syndes markant skillnad idag mot igår.. =)

    Måste faktist rätta dig lite då det var jag som sålde fröna till dig och skickade detta pm till dig=

    kör också med le pga värmeutvecklingen från hps/mh. De blir inte så stora om du inte veggar dem för länge min största (rena Hash berry) blev ca 120-140 men då veggade jag i 5 veckor… vegga dem ca 2 ceckor så blir de nog inte så stora. Beror på vilken strain du vill ha…… du har fortfarande inte sagt något om det…. HBxSativa (Bagberry) eller HBxNlx (Aliberry). HBxNlx blir inte så stor ganska kort (väldit lik Hash berryn i storlek, utseende och indica dominant rus fast “lite” trippigare/mer uppåt) och kompakt med en stor bud med några sido grenar med mindre budds. HBxSativan vet jag inte hur stor eller buskig/kompakt den blir då jag inte odlat den.

    Obs HBxSativan skriver jag att jag inte vet hur den blir(storlek, utseende pheno), då jag inte har odlat den, du odlar just nu första generationen som alltid är svår att förutsäga. ville bara lägga till detta så det inte blir några missförstånd eller paj kastning.
    Peace 😆

  • reaper

    Member
    2007-05-31 at 14:14

    Oh,, okej jag som kom ihåg fel, aja den har slutat sträcka på sig nu, veggade den i ca 3-4veckor innan jag slog om till blom.

  • reaper

    Member
    2007-06-03 at 19:03

    har nu blomat i 3 veckor och lite till, budsen börjar växa till sig nu och rätt många är dem, bilder kommer imorgon eller senare under veckan.

  • Maroxx

    Member
    2007-10-14 at 11:39

    inge update? hur gick det med skörden och de nysatta?

  • reaper

    Member
    2007-10-14 at 12:15

    ajajaj köp en vettig lampa människa! :)

  • reaper

    Member
    2008-02-02 at 16:02

    Mycket jobb för ingenting……

  • reaper

    Member
    2008-02-03 at 17:42

    👿 här sitter man o läser allt från sidan 1 och vilket avslut , fan vad besviken jag blev.

Page 12 of 12

Log in to reply.