Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Cannabis Cup 2007, vad händer…

  • Cannabis Cup 2007, vad händer…

    Posted by drullper on 2007-11-18 at 20:39

    Mitt vanliga vattenhål för vad som händer i och runt Amsterdams coffeshops ligger nere.. den har legat nere i några dagar nu dessutom…
    (forumdelen till den här sidan: http://www.coffeeshop.freeuk.com/ACDfrmGu.html )

    Cannabis Cup har ju dessutom dragit igång idag och det skulle vara av intresse att få uppdateringar om vad som händer där nere, vilka grässorter, vems hasch som går bra och får goda poäng osv.

    Så ni som är iväg och på plats, fyll den här tråden med skvaller och senaste nytt….

    //MVH Drullper

    replied 16 years, 4 months ago 4 Members · 7 Replies
  • 7 Replies
  • reaper

    Member
    2007-11-20 at 16:34

    jag är nyyyfiken!

  • drullper

    Member
    2007-11-20 at 18:29

    damit, den tredje av fem dagars hardcore rökande börjar närma sig sitt slut…. ingen som har någon uppdatering?

    Har bara hittat den här snutten
    http://www.youtube.com/watch?v=69w-1JPghew

  • mberg

    Member
    2007-11-26 at 21:10

    nu har vinnarna kommit upp här

  • drullper

    Member
    2007-11-27 at 09:11
    mberg wrote:
    nu har vinnarna kommit upp här

    Barneys verkar ha tagit det mesta, deras trippel X hasch som vunnit haschcupen är helt underbart, aldrig sett något liknande…. mer info kommer framöver ;-)

  • cheba

    Member
    2007-11-27 at 10:42

    Herregud!! 😯

    Barney’s plockade hem pokalen i hela 5st kategorier!!

    Kan man tro den där på länken btw? Inte för att jag tvivlar på att barney’s sopade banan så hart, men men… :P

  • reaper

    Member
    2007-11-30 at 15:59

    Samma weed vann som förra året också, testade det i sommras och det var faktiskt i en klass för sig rusmässigt, var in på 10 talet shopper och handlade 1-3 sorter på varje, det mesta var likvärdigt och morning glory och g13 haze från barneys var i en egen division.

    Otroligt vänliga på Barney’s och skön atmosfär, värda sina pokaler i mina ögon.

  • reaper

    Member
    2007-12-08 at 23:24

    Jag var inte helt överens med att G13 Haze var bäst, den var min sälvklara tvåa. Själv tyckte jag att Mexican Haze får De Damking var bättre… Men Violator Ice-o-lator var heltklart i en klass för sig, tänk om man kunde få den kvaliten här hemma 8) Men dröma kan man alltid göra :(

Log in to reply.