Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Blueberry. Trainwreck 600W HPS/ BILDDAGBOK / HYDRO

  • commander

    Member
    2016-10-31 at 07:24

    ser bra ut !

  • ohhil

    Member
    2016-11-01 at 16:48

    Update!

    Tackar :).

    Tog 2 bilder men lite svårt att skilja ut vilken bud tillhör vilken av bilderna då det är ganska trångt där inne, växer bra i nft system. På den första bilden ser ni mest blueberry toppar och på nedre bilden ser ni mer trainwreck toppar.

    Båda har en 45 liter tank att dricka ifrån. Trainwreck dricker ca 8-10 liter om dagen. Blueberry dricker ca 4-5 liter om dagen. Jag brukar oftast ha 2 samma sorter så att det växer jämnare, men blev så sugen på blueberry när jag fick med det då jag länge varit nyfiken på detta strain.

    Det växer annorlunda jämt iallafall.

    Ec ligger på 1.6 idag och pH försöker jag hålla vid 5.2 – 5.7. På ljustimmarna ligger värmen på 22-25 grader och natttempratur 18-20 grader.

    Ha en bra kväll! Ses vid nästa update!

  • ohhil

    Member
    2016-11-02 at 16:52

    forumet verkar sten död idag

  • ohhil

    Member
    2016-11-05 at 17:42

    Update!

    Trainwreck först och nästa blueberry

  • haschtomten

    Member
    2016-11-11 at 10:32

    Registrerade för att säga att jag följer din odling med spänning, så lägg gärna ut fler updates!! :)

    Har du byggt NFT-bordet själv? Har du provat köra fler än två plantor i den setupen? Blir det smockfullt eller gillar du bara att ha lite space? Och hur länge veggade du innan blom?

    Hade även vart kul att se en bild på rötterna! :)

    Fortsatt lycka till med odlingen! /Haschtomten

  • ohhil

    Member
    2016-12-10 at 16:01

    :)

    Sorry såg inte att jag hade fått respons här, trodde de va dött först.
    Så jävla bra forum detta hoppas den överlever.

    Det är en nft GT424, bara plug and play:)
    Har bara kört 2 plantor det blir smockfullt annars där inne. 120 tält är för litet för mer plantor med nft. Jag veggade 3 veckor.

    Det är bara några dagar kvar tills skörd nu.

  • ohhil

    Member
    2016-12-10 at 16:02

    [attachment=0:1izwiwon]t.jpg[/attachment:1izwiwon][attachment=1:1izwiwon]3.jpg[/attachment:1izwiwon][attachment=2:1izwiwon]2.jpg[/attachment:1izwiwon]

Log in to reply.