Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken 80 Diesel Ryder, utomhus 2010!

  • grabben

    Member
    2010-12-07 at 09:52

    Kommer de en sista update ?

  • higherthangod

    Member
    2011-01-14 at 16:40

    Fy fan…..

  • drugsarewrong

    Member
    2011-01-14 at 19:58

    Resultatet var som så att någon besökte platsen och kapade alla plantor. Jag har mina starka misstankar om vem det kan ha varit, och jag kan endast skylla på min före detta som dumt nog delade med sig av odlingen till denna person som nu har flyttat till annan ort.

    Nåväl, båda dem människorna är i alla fall borta och då kan jag förlora varenda planta i världen, det är värt det ändå.

    Därmed sket sig en odling som såg ofantligt fin ut mot slutet, tyvärr.

  • gambianghost

    Member
    2011-01-14 at 20:03

    Före dettingar ska du inte lita på

  • higherthangod

    Member
    2011-01-15 at 14:49

    Man ska aldrig berätta om sin odling och vara väldigt försiktig när det finns nyfikna människor som vill sno dina plantor. 👿
    Allt för många odlingar förstörs och blir stulna här på swecan tack vare att man inte är försiktig!
    Tänk på att plantera på rätt ställe, inte berätta för någon!
    Inte ens din bästa kompis. Ta inte samma väg till plantorna, för om du gör det kommer det tillslut bli en stig. Mvh HigherThanGod

  • doctordoom

    Member
    2011-01-15 at 14:53

    Tragiskt, lider med dig. Lycka till i framtiden iaf :)

    Peace

  • weedman.nr1

    Member
    2011-01-15 at 17:17

    @DrugsAreWrong wrote:

    Resultatet var som så att någon besökte platsen och kapade alla plantor. Jag har mina starka misstankar om vem det kan ha varit, och jag kan endast skylla på min före detta som dumt nog delade med sig av odlingen till denna person som nu har flyttat till annan ort.

    Nåväl, båda dem människorna är i alla fall borta och då kan jag förlora varenda planta i världen, det är värt det ändå.

    Därmed sket sig en odling som såg ofantligt fin ut mot slutet, tyvärr.

    Man ska aldrig lita på nån! Funderar sj på att göra en liknande odling men vill hälst satsa på ett 100-pack feminiserade autoblomande frön.
    Hoppas på att Norden seeds snart släpper sina, mailade http://www.sensimilla.se om det nyligen och det ska tydligen snart komma 50 och 100-pack feminiserade AF sorter. Det kommer att bli intresant!

  • drugsarewrong

    Member
    2011-01-16 at 06:37

    Vid tillfället var hon inte min före detta, utan min fästmö och medbrottsling. Hon är dock utsparkad pga andra själ sedan några månader tillbaka.

  • afrokamel

    Member
    2011-01-19 at 11:29

    Väldigt synd :/ Såg fint ut! Får hoppas på bättre tur i år!

  • duidui48

    Member
    2011-01-19 at 12:00

    @weedman.nr1 wrote:

    @DrugsAreWrong wrote:

    Resultatet var som så att någon besökte platsen och kapade alla plantor. Jag har mina starka misstankar om vem det kan ha varit, och jag kan endast skylla på min före detta som dumt nog delade med sig av odlingen till denna person som nu har flyttat till annan ort.

    Nåväl, båda dem människorna är i alla fall borta och då kan jag förlora varenda planta i världen, det är värt det ändå.

    Därmed sket sig en odling som såg ofantligt fin ut mot slutet, tyvärr.

    Man ska aldrig lita på nån! Funderar sj på att göra en liknande odling men vill hälst satsa på ett 100-pack feminiserade autoblomande frön.
    Hoppas på att Norden seeds snart släpper sina, mailade http://www.sensimilla.se om det nyligen och det ska tydligen snart komma 50 och 100-pack feminiserade AF sorter. Det kommer att bli intresant!

    Me.Weedman…bara så du vet stavas hälst med E…både på din Hemsida och här i din post..Och tack för sist förresten ;-)

Page 2 of 2

Log in to reply.