Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Cannabisodling 693 kr för jonizator med ozongenerator

  • reaper

    Member
    2004-06-19 at 10:57

    @pampersgangster wrote:

    Hehehe.Så vi är alltså minst tre som handlat nu.
    Kul att några uppskattade länken iaf.
    Får bara hoppas att de funkar bra.
    Men som jag sa, företaget verkar seriöst.
    Fick kolli id och svar på mindre än 24 timmar.
    😆

    Samma sak här, snabb leverans.
    Inte för att det säger nånting om produkten, men den kommer iaf hem snabbare :)

  • batman

    Member
    2004-06-19 at 18:14

    har också köpt en ;)

  • aster

    Member
    2004-06-19 at 18:56

    Även jag kunde inte låta bli att spendera lite semestercash på en numera slutsåld XJ-2000 alà P13 (Silver någonting).

    Ska testas på 10kvm så en utvärdering beräknas inom en vecka beroendes på leveranstid.

  • reaper

    Member
    2004-06-22 at 18:44

    Så där, nu har man fått hem den. Nu ska den testas i några/flera/massa dagar innan jag kommer med en utvärdering.
    Det har ju inte börjat lukta så mycket ännu här hemma så utvärderingen kommer nog när doften börjar komma igång på allvar…

  • reaper

    Member
    2004-06-22 at 20:50

    Men ta och bränn hår eller nåt istället. Jag vill veta om den funkar. Var innovativ och prova med nåt som skulle kunna jämföras med ett rum fullt med blommor.

  • reaper

    Member
    2004-06-22 at 21:01

    Har också fått min men hinner inte hämta den förren på torsdag,
    dock en rolig liten anmärkning-
    Gå in på länken om luftrenaren och klicka på länken vetenskapliga studier.
    Alla på det här forumet tycker ju om tomater.
    Hehehe.
    Lite kul är det i allafall. :D

  • keltan

    Member
    2004-06-22 at 22:03

    HEHEHE 😈 jag odlar juh också “tomater”, man kanske skulle köpa en bara därför att “tomaten” blir så mkt fetare

  • reaper

    Member
    2004-06-22 at 22:45

    Hehehe 523 visningar och fortfarande absolut ingen som har Blueberrys.

  • aster

    Member
    2004-06-23 at 15:46

    Haft på min Silver Snake i 24 timmar nu, och jag är mäkta imponerad!

    Idag fick jag trycka ner näsan bland härligheterna för att få min dagliga dos.

    OBS!
    Är endast inne på första veckan i 12/12!

    Hur funkar det för dig Bhongsucker?

  • reaper

    Member
    2004-06-23 at 17:03

    @bonk wrote:

    Haft på min Silver Snake i 24 timmar nu, och jag är mäkta imponerad!

    Idag fick jag trycka ner näsan bland härligheterna för att få min dagliga dos.

    OBS!
    Är endast inne på första veckan i 12/12!

    Hur funkar det för dig Bhongsucker?

    Som vanligt när jag kommer hem från jobbet går jag in i rummet där garderoben står, och idag ingen lukt. Det var väldigt positivt. Kör den dessutom på low/timer-läge.

    Dock så är det alldeles för tidigt att säga något eftersom mina bara blommat i en månad plus att dom var så sega att komma in i blomm pga vissa omständighter https://swecan.org/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22400

    Men är iaf positivt överaskad av den billiga apparaten, men som sagt.. för tidigt att säga ännu..

  • reaper

    Member
    2004-06-24 at 14:13

    @Laserubbe wrote:

    Har kört den på fullpower i 1 dygn nu och jag tycker att det funkar sådär! har också mina 1 månad i blom, setupen står ett en klädkammare på ca 3kvm och det mesta av lukten är borta men man kan känna ganja lukten om luktar noga!

    Inne i klädkammaren eller utanför i lägenheten ??

  • reaper

    Member
    2004-06-24 at 17:44

    Man kan ju heller inte begära några underverk för 600spänn och en ozonbildning som är väldigt låg.

  • reaper

    Member
    2004-06-24 at 19:24

    jag var under uppfattningen att ozon var negativa joner el iaf producerade det, men jag kan ju ha fel. till ämnet jag köpte en ozongenerator från amazing1.com , den ger 30mg/timme. när jag kört den i en timme på max och skapar ett korsdrag i lägenheten så luktar det ingenting av plantorna(mina 4 ww stank kraftigt ända ut i trappen innan). nån beskrev doften som ett sommarregn men jag skulle nog beskriva det som kemisk ren luft (om man nu kan tänka sej det) ingen doft man känt innan.

    bäst resultat får jag när jag har den så högt som möjligt (ozon är tyngre än luft och sjunker) med en extra datafläkt som dirigerar bort ozonet mot ytterdörren. det blir helt luktfritt i trappen och lägenheten

    ozona på bara :)

  • aster

    Member
    2004-06-24 at 19:37

    Luktar gör det, men jag kan inte placera lukten till något annat änn fukt, luktar ej som förr men något luktar det…

  • reaper

    Member
    2004-06-24 at 20:53

    Jag tycker att den funkar bra.
    Den luktar inget direkt.
    Luften blir lite isigare, som när man är på sjön i dimma.
    Fast den funkar för mina 4 tomater.
    Ingen av dom är i blom iof.
    1 WW mamma och en Skunk#11 mamma med sticklingar sista veckan i vegg.
    Fast de tar ju bort röklukten från grannen iallfall.
    Så ngn nytta gör dom ju.
    Fast kanske blir tvungen att lämna tillbaks den då Hps jag skulle fått inte kom.

Page 2 of 6

Log in to reply.