• Posted by reaper on 2003-07-10 at 13:00

    en convention låter ju jävligt trevligt :D men jag e ju lite nojig om de små undercover-cops som sitter o tittar på våra små inlägg kommer dit o fittar sig… 😥 vad skulle man göra på en sån träff då?

    replied 20 years, 5 months ago 2 Members · 8 Replies
  • 8 Replies
  • reaper

    Member
    2003-09-19 at 09:19

    Låna ett park i Christiania kanske, tills vi kan enstarka rösten och positionen här i Sverige för framtidens convention……..

  • reaper

    Member
    2003-09-19 at 13:53

    …eller också har man ett con där man inte får röka :(
    Det är en kul idé, men jag tror det kräver lite för mycket organisation och pengar för att någon skall vilja ta tag i det. Visa gärna att jag har fel!

  • reaper

    Member
    2003-09-19 at 14:21

    Skulle ju va rätt kul, men det är nog som Dude säger :(

  • reaper

    Member
    2003-11-13 at 17:05

    det vore som soft. om man bara träffades ett gäng swecannare. och Diskuterade odlingar. Gick omkring och kollade på bilder av varandras odlingar m.m Men det vore nog svårt att genomföra… Swecan.org är nog det närmaste en convention vi kommer tills röka är lagligt i sweden

  • reaper

    Member
    2003-11-18 at 13:37

    Jag är visserligen rätt ny på forumet, men jag förstår inte varför det inte skulle funka att sätta upp en träff. När dom har hanfparade i Berlin så är det rejält med tokers och rejält med poliser, men vad ska bengen göra, arrestera allihopa?? Nej de softar och förväntar sig att det inte ska bli bråk.

    Om vi träffas för att prata politik så är det väl regelmässigt. Kommer det någon och stör vårt möte så är det provokation. Vi gör inget olagligt när vi ses. Bara när vi går på första rökpausen 😳
    /brajjamajja

  • drullper

    Member
    2003-11-18 at 15:59

    @flummigsomfan wrote:

    låter soft!

    vad hände föressten med den där “SweCup” eller va den nu hette för nåt år sen som skulle hållas någonstans på nån avlägsen plats och där medlemmars olika odlingar skulle testas och tävla mot varandra???

    Blev väll inget av det…. var väll i jönköpingstrakten det skulle varit.. typ sommaren 2002 … snack om det senhösten/vintern 2001

  • reaper

    Member
    2003-11-19 at 11:12

    jag skulle vilja laga mer av min åsikt angående den har topik och inlagg under samma namnet jag hade då “weedzdom”, men jag komma inte in.

    Jag har bestalld efter ett nya passord om det kanske ar att jag har glomt bort den ratta, men har fortfarande inte fatt nagon information. vad ska jag gora då??

    Vill garna fortsatta att forklara en plan jag har for att hjalpa att gor den har konvention att funka. hur komma jag tillbaks in till min gamla weedzdom inlagg??
    (fick gamla koden och ratta att anvande den av kamraten for vi delade det tillsamans då)

  • reaper

    Member
    2003-11-20 at 06:56

    @Drullper wrote:

    @flummigsomfan wrote:

    låter soft!

    vad hände föressten med den där “SweCup” eller va den nu hette för nåt år sen som skulle hållas någonstans på nån avlägsen plats och där medlemmars olika odlingar skulle testas och tävla mot varandra???

    Blev väll inget av det…. var väll i jönköpingstrakten det skulle varit.. typ sommaren 2002 … snack om det senhösten/vintern 2001

    Det var “Iskall” som höll i det och planerna verkade vara långt gångna jag var anmäld, men som vanligt så blev det inget av det heller. Om någon skulle ta initiativ till en “Swecan Convention” och få det genomfört så…Big Up! 😆

Log in to reply.