Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen 4:20 = fredag i år. Hur firar ni?

  • humlan

    Member
    2012-03-12 at 17:53

    Glider nog redan ner Amsterdam den i början av april. Sticker nån gång efter 25:e. Sen bär det väl av. :-D

  • Supaman

    Member
    2012-03-12 at 20:47

    @Totoro wrote:

    @Supaman wrote:

    Mina växter bör vara färdigkurerade vid det laget så det får bli en rejäl. Annars har jag sparat en ljuslykta som jag tänkte släppa till väders. Bara för att visa att vi finns. Hoppas fler har samma tanke.

    Visa att vi finns? För vilka då? Astronauterna?

    Hörru Totoro, jag skickar med en joppe. Får se om du kan fånga den. Special one, only for you my friend. :D

  • harlev

    Member
    2012-03-14 at 16:51

    släppa en ljuslykta tycker jag verkligen alla som röker bör göra – anonymt sätt att berätta för området att man inte är ensam:)

  • doktor_knark

    Member
    2012-03-19 at 08:31

    Den där dagen är som nyårsafton, midsommarafton och sånt. Amatörernas afton! :) Vi karriärnarkomaner har 4:20 när vi vill! :) Men klart det blir något, kanske en kladdkaka så man diskret kan mumsa lite under dagen.

  • conky

    Member
    2012-04-15 at 19:00

    *Ringer i den stora klockan*!

    Nu nalkas det snart högtidsfirande! Hoppas att ni inte är för bakstenade av påskens nedslag med dess traditioner som blivit stormarknadernas second christmas.
    På fredag smäller det och jag kommer att, i goda vänners lag, söka mig mot samhällets livliga atmosfärer. Hoppas att det är fler som kommer att nyttja dess afton i hyllning. Fotfolket, vi kan röra oss mot platser som är offentliga men kanske inte så hemskt befolkade. Utsiktsplatser i vacker natur är härligt och kan med stjärnor, och eventuellt norrsken, bli fantastiskt. Dit vandrar man gärna om man är själv och jag hoppas att den karaktäristiska rökdoften skapar spontana möten i vårmörkret. Campus områden är fördelaktiga mötesplatser för dem som söker livligare gemenskap och eventuella rökupplevelser. Men jag råder ingen att vara ofärsiktig! Bär inte med dig något ut om du känner dig osäker eller redan smakat friskt på det goda. Med glatt humör och förhoppningsvis klart väder, kommer vi att möta varandra i röken.

    Hallelujah moment!

  • Totoro

    Member
    2012-04-15 at 19:04
    Supaman wrote:
    Hörru Totoro, jag skickar med en joppe. Får se om du kan fånga den. Special one, only for you my friend. :D

    Haha ska hålla ögonen öppna!

  • Zajjah

    Member
    2012-04-16 at 01:20

    Förhoppnigsvis med en bit röka av något slag. En ren pipa thc haltig substans. Blir nog kanon med det mesta. varigt nykter i en månad nu

  • hexlax

    Member
    2012-04-16 at 07:31

    Personligen kommer jag ägna dagen åt att plantera ut allt som är förgrott.Då menar jag inte bara ganja..utan allt sallad och majs o allt annat som stått i lådor de senaste dagarna

    Det tycker jag är ett trevligt alternativ om man har torrt på röka

  • aztek

    Member
    2012-04-16 at 15:53

    Uppdaterar och tillägger att jag kommer befinna mig i danmark, köpenhamn och närmre bestämt christiania. Hoppas att fler av er kan komma ner och fira där! :)

  • doctordoom

    Member
    2012-04-16 at 19:48

    Rätter det jag skrev innan: detta år blir det nyktert… Råkade dra på mig något jävla jobb så jag måste hålla mig drogfri. Får tydligen bara misslyckas med första drogtestet :,(

    Rök en för mig med i år… :(

  • Totoro

    Member
    2012-04-17 at 18:22
    DoctorDoom wrote:
    Rätter det jag skrev innan: detta år blir det nyktert… Råkade dra på mig något jävla jobb så jag måste hålla mig drogfri. Får tydligen bara misslyckas med första drogtestet :,(

    Rök en för mig med i år… :(

    Du är välkommen hem till mig om du vill sitta med några som chillar stenhårt ;) Men då får du ta med dig lite från stashen! ;)

  • alethea

    Member
    2012-04-20 at 13:33

    Jag firar med att titta in här.Vad firar ni liksom?En del firar ju nästan våldsamt med utlandsresor och tjo och tjim…Ja de vad som attan.

  • aztek

    Member
    2012-04-23 at 18:14

    Ja utlandsresor precis! Jag var i danmark, kan direkt säga att det inte blev av så mycket firande i chriss under fredagen, men marschen gick ju fortfarande av från centrum. Med det menar jag att chriss på 420 är som chriss vilken annan sommardag som helst, nästa år blir det amsterdam eller bara något annat socialt! :)

    Chriss rekomenderas f.ö.

  • doktor_knark

    Member
    2012-04-24 at 15:24

    Men fan. Missade den dagen helt, var upptagen med annat. Blev inget firande och somnade tidigt, spik nykter. Jag är en usel knarkare som glömmer bort att knarka så där! :)

Page 3 of 3

Log in to reply.