Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken 400w Garderobe odling G13 Haze/Auto AK47 [Update 28/3]

  • 400w Garderobe odling G13 Haze/Auto AK47 [Update 28/3]

    replied 15 years ago 21 Members · 156 Replies
  • reaper

    Member
    2009-03-09 at 08:18

    Det har nu gått 5 dagar sedan update, jag antar att du tänker köra en update i veckan ? :)

  • shubbe

    Member
    2009-03-09 at 09:43

    Jag tycker det får komma lite mer updates 8)

  • reaper

    Member
    2009-03-09 at 10:44

    Du borde köra update 2 gånger i veckan , känns så tomt när det bara är en gång i veckan 😳

  • reaper

    Member
    2009-03-09 at 11:44

    Det var ett jävla gnäll om uppdate :) får fixa de senare idag. men de känns inte så motiverande pga av två stora fina plantor blev fula pojkar :(

  • reaper

    Member
    2009-03-09 at 13:17

    @HomeGrowth wrote:

    Det var ett jävla gnäll om uppdate :) får fixa de senare idag. men de känns inte så motiverande pga av två stora fina plantor blev fula pojkar :(

    Själv har man fått 3 av 3 hanar : /
    Någon som vet vad det kan bero på om man har en rackare som aldrig växer till sig? Den växer och får nya bladpar, men hela plantan är i miniatyr. Både bladen och höjden. Den har en tillräckligt stor kruka…

  • perrotta

    Member
    2009-03-09 at 13:27

    Hur funkar “foggern” och funkar den bättre än en “vanlig luftfuktare”?

  • reaper

    Member
    2009-03-09 at 13:27

    @Majspappa wrote:

    @HomeGrowth wrote:

    Det var ett jävla gnäll om uppdate :) får fixa de senare idag. men de känns inte så motiverande pga av två stora fina plantor blev fula pojkar :(

    Själv har man fått 3 av 3 hanar : /
    Någon som vet vad det kan bero på om man har en rackare som aldrig växer till sig? Den växer och får nya bladpar, men hela plantan är i miniatyr. Både bladen och höjden. Den har en tillräckligt stor kruka…

    Har för mig jag har läst att hanar i regel växer snabbare. den hona vi fick nu växte mycket långsamare än dom andra som blev hanar.

    @perrotta wrote:

    Hur funkar “foggern” och funkar den bättre än en “vanlig luftfuktare”?

    Den funkar bra, det är svårt att reglera fuktigheten. Men överlag är jag nöjd. Jag har inget att gemföra med så kan inte riktigt svara på din fråga

    har ett problem med imageshack just nu men det kommer uppdate lite senare

  • reaper

    Member
    2009-03-10 at 03:05

    UPPDATE :)

    G13 haze

    G13 haze macro

    LR3

    LR3

  • reaper

    Member
    2009-03-10 at 03:10

    UPPDATE :)

    G13 haze

    LR3

    LR3 Flicka lilla :)

    LR3 Closeup

    det blev två flugor i en smäll :) se till att kommentera nu då :)

  • vibra

    Member
    2009-03-10 at 03:14

    Det växer så det knakar!

    ser fint ut det där.. är väl skönt att se g13Xhaze’n börja växa till sig me :)

    lycka till, peace!

  • shubbe

    Member
    2009-03-10 at 09:06

    Som vibra säger, det växer så det kna(r)kar! 😆

    Dom ser riktigt fina ut, men försök köra två updates i veckan, då kommer detta vara riktigt roligt att följa.. (Det är det redan, men fler updates är roligare) 8)

    Lycka till, fred ut!

  • reaper

    Member
    2009-03-10 at 10:27

    @shubbe wrote:

    Som vibra säger, det växer så det kna(r)kar! 😆

    Dom ser riktigt fina ut, men försök köra två updates i veckan, då kommer detta vara riktigt roligt att följa.. (Det är det redan, men fler updates är roligare) 8)

    Lycka till, fred ut!

    anledningen till så få uppdates är att jag personligen är på resande fot i jobbet :) och mina kompanjoner har för lite ork ;)

    denna vecka blir det nog en uppdate på torsdag och kanske en i helgen :)

  • shubbe

    Member
    2009-03-10 at 10:37

    Okej okej, jag förstår.. :)

    Blir kul att se, ha det bra!

  • minigreeni

    Member
    2009-03-11 at 07:57

    Blir det inte lite utrymme i höjd för g13? 120 cm med krukor och bekvämt avstånd från 400 wataren, blir inte det lite trångt? :) Men annars såg det ju skitfint ut ;P Lycka till!

  • reaper

    Member
    2009-03-11 at 11:36

    @Minigreeni wrote:

    Blir det inte lite utrymme i höjd för g13? 120 cm med krukor och bekvämt avstånd från 400 wataren, blir inte det lite trångt? :) Men annars såg det ju skitfint ut ;P Lycka till!

    Enligt info på Barneys så blir den mellan 70-80 cm inomhus

Page 6 of 11

Log in to reply.