Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken 400w Garderobe odling G13 Haze/Auto AK47 [Update 28/3]

  • klinton

    Member
    2009-02-05 at 20:40

    Stiligt :D
    Vad kostade allt som allt? Jag funderar också på att köpa ett tält men vill
    ha typ 50 x 50 x 160cm.

    /Klinton

  • reaper

    Member
    2009-02-05 at 22:41

    @chieftain wrote:

    ser djävligt bra ut ska lätt följa denna. tror du kommer få ut en del också ;)

    Tackar
    Vi hoppas verkligen att vi får ut massor vågar inte gissa hur mycket dock :)

    @sodapop wrote:

    ser ut som på julafton nästan :) ganska lagomt paket hööru

    det såg ut som en massaker av kartonger plast och massa annat. du anar inte :)

    @Klinton wrote:

    Stiligt :D
    Vad kostade allt som allt? Jag funderar också på att köpa ett tält men vill
    ha typ 50 x 50 x 160cm.

    /Klinton

    Tack så mycket :)

    har ingen siffra nu, men H&N ordern ligger ju längre upp. du kan ju titta där vad allt kostar :)

  • reaper

    Member
    2009-02-06 at 18:41

    ser grymt bra ut:) har nåra frön grott än?

  • reaper

    Member
    2009-02-06 at 22:20

    @slobbo wrote:

    ser grymt bra ut:) har nåra frön grott än?

    Jag vill utfärda en varning för företaget Everyonedoesit.com. Första beställningen har ni historian på längre upp. Vi väntade denna gång med ordern som “order being proced” i 5 dagar.I tisdags får vi statusen “Order dispatch”. Får två mail. I det ena står det info om kolli nr osv osv. I det andra mailet står det att G13 haze var restad. ah men då får vi det på fredag då? Nej då har det tagit 4 dagar för paketet att komma till sverige! Jag säger bara aldrig mer från den där sidan.

    så svaret är, tyvär är inga frön grodda :(

  • reaper

    Member
    2009-02-06 at 22:31

    Måste bara säga att Head & Nature är helt klart den bästa shopen.
    Har beställt mycket där ifrån :)
    Snabb frakt och frakten kostar bara 10 € oberoende vad som beställs
    Kan varmt rekommendera dom.
    Och lycka till boys med setupen
    Peace
    DopeX

  • project_mayhem

    Member
    2009-02-06 at 22:35

    Tjena! Blir nog fett det där boys! kan tipsa om att femaleseeds.nl börjar få nytt lager =) Dom har aldrig strulat för mig iaf.
    Peace

  • reaper

    Member
    2009-02-07 at 13:13

    fan va oflyt ni har haft.. rastshop.se har ju ändå bra priser för att vara en svensk sida.

  • reaper

    Member
    2009-02-09 at 02:47

    @Project_Mayhem wrote:

    Tjena! Blir nog fett det där boys! kan tipsa om att femaleseeds.nl börjar få nytt lager =) Dom har aldrig strulat för mig iaf.
    Peace

    tack för tipset, ska kika där nästa gång :)

    @slobbo wrote:

    fan va oflyt ni har haft..

    Vi har nu bökat in Tältet i garderoben. Det var ett jävla göra, är egentligen inte riktigt nöjd men att trolla in ett 60×60 tält på en yta av 50-56cm är inte det lättaste. Men det gick :) Bilder på allt detta kommer ev. imorgon.

    ha det gött :)

  • snoris

    Member
    2009-02-09 at 15:44

    @BadReputation wrote:

    Köp inte Nordicgrows “kopior” på Homebox tälten.. Alla levande växter dör i deras tält.

    Rasist tänkande. Man ska inte dra allt/alla över en kam. Har bevis på att inte alla växter dör i deras tält. Synd att du haft otur.

    Ledsen för OT men var tvungen!

    Hur går det med fröerna? Vill se lite ganja nu!

  • greensymphony

    Member
    2009-02-09 at 18:07

    Jag kan lägga in ett gott ord för GrowshopAlien, dock bara handlat frön därifrån. Snabbt, enkelt, smidigt, normala priser och diskret förpackat!

    Er setup ser finemang ut, håller tummarna för att allt går som på räls för Er!

  • reaper

    Member
    2009-02-09 at 19:10

    Snyggt kompisar! :D

    Om bilden inte luras så såg cooltuben lite smutsig ut. Putsa gärna med lite sprit eller fönsterputs. Samma gäller för hps-bulben. George Cervante sa att man kan tappa 10% av ljuset pga fettiga glasytor ;)

    Lycka till
    Mvh

  • greensymphony

    Member
    2009-02-09 at 19:19

    @lena_ph wrote:

    Snyggt kompisar! :D

    Om bilden inte luras så såg cooltuben lite smutsig ut. Putsa gärna med lite sprit eller fönsterputs. Samma gäller för hps-bulben. George Cervante sa att man kan tappa 10% av ljuset pga fettiga glasytor ;)

    Lycka till
    Mvh

    Ljusförlust är en negativ faktor, och minskad livslängd är en annan negativ faktor! Nu tror jag visserligen inte att HPS’er är så känsliga mot fett från fingrar. Men det finns halogener som får sin livslängd halverade av “fingerfett”.

  • reaper

    Member
    2009-02-09 at 22:10

    @Snoris wrote:

    @BadReputation wrote:

    Köp inte Nordicgrows “kopior” på Homebox tälten.. Alla levande växter dör i deras tält.

    Rasist tänkande. Man ska inte dra allt/alla över en kam. Har bevis på att inte alla växter dör i deras tält. Synd att du haft otur.

    Ledsen för OT men var tvungen!

    Hur går det med fröerna? Vill se lite ganja nu!

    det enda ganja som finns just nu är i form av frön. jag mixade jorden igår kväll fröna kom idag. körde igång med pappersmetoden direkt. Men dom planteras i jord ikväll när min kompanjon får tid :) hoppas att aset tar lite bilder och skickar till mig också!

    @lena_ph wrote:

    Snyggt kompisar! :D

    Om bilden inte luras så såg cooltuben lite smutsig ut. Putsa gärna med lite sprit eller fönsterputs. Samma gäller för hps-bulben. George Cervante sa att man kan tappa 10% av ljuset pga fettiga glasytor ;)

    Lycka till
    Mvh

    haha det är nog märken efter mina flottiga fingrar :)
    Självklart är den ren nu :) bilderna ni ser där är precis efter vi byggde allt :) men nu är den ren och tältet är 6x6cm mindre runtom.

  • reaper

    Member
    2009-02-10 at 01:37

    Hallå.

    Tänkte att det vad dags för mig att dyka upp här med.

    Det är jag som är HomeGrowht’s sidekick och kompanjon, Dr Greenthumb.

    Nu är 4 st AK47 Lowryder sådda, men det är mixade frön så jag hoppas att någon flicka tittar fram iaf =)
    Så vi får se vad som händer nu till veckan, kommer hålla daglig tillsyn på dom små liven
    Bilder kommer upp inom kort…

    Take care

    Peace

  • project_mayhem

    Member
    2009-02-11 at 21:35

    Tjena dudes! Lite nyfiken på om ni fick in tältet i garderoben? och isf kan ni posta en bild på det? Blivit peppad på tält och tänkte klämma in det i en garderob oxo.

    Peace

Page 3 of 11

Log in to reply.